سلام

ابتدا عرض کنم که بنده به هیچ وجه قصد تخریب یا موارد مشابه ندارم و این پاسخ رو صرفا جهت شفاف سازی ارسال میکنم.
1- بنده دیشب حدود 11:30 از شما درخواست ایجاد صورتحساب کردم که ایجاد کردید و بنده ساعت 12:08 پرداخت رو انجام دادم و چند دقیقه بعد هم توی تیکت اعلام کردم.
2- صبح ساعت 10:20 دقیقه برای شما تیکت برای پیگیری ارسال کردم که پاسخی دریافت نشد و کمی بعد با بخش فروش با شماره 44461435 تماس گرفتم که کسی جواب نداد.
3- ظاهرا ساعت 14:15 دقیقه ظهر شما پاسخ دادید به تیکت که بنده ایمیلی دریافت نکرده بودم و به همین دلیل متوجه نشدم
4- ساعت 22:50 هم دوباره تیکت زدید که این بار ایمیل اومد و بنده پاسخ دادم خدمتتون
5- ساعت 23:30 توی تیکت درخواست شماره ثابت کردید که بنده براتون ارسال کردم

و بنده همچنان منتظر تماس یا انجام پرداخت شما هستم.

فقط چند مورد هست که بنظرم برای حرفه ای تر بودن خودتون بهتر هست رعایت کنید:
- اگر قانون خاصی دارید برای این کارها (مثل درخواست اسکن کارت ملی) بهتر هست هنگام عضویت برای اعضای جدید یا حداقل قبل از سفارش و پرداخت اعلام و درخواست کنید!
- زمان در پرداخت های اینترنتی، مساله ی مهمی هست، اگر در زمان خاصی امکان پرداخت برای شما نیست (مثل 12 شب)، بهتره اعلام کنید!
- اگر قادر به پاسخگویی به شماره خاصی (که توی بخش "تماس با ما" نوشتید) نیستید، بهتره شماره های تماس رو خلاصه کنید تا باعث سردرگمی نشود!

نکاتی بود که در ارتباط اول با شما برای بنده پیش اومد که لازم دونستم خدمتتون عرض کنم
هیچ قصد و غرض ای هم نیست و امیدوارم صرفا به عنوان انتقاد/پیشنهاد از بنده پذیرا باشید

موفق باشید