نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    19
    تشکر تشکر کرده 
    21
    تشکر تشکر شده 
    22
    تشکر شده در
    18 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    یک ایده دیگر به ذهنم رسید که در ورژن جدید که گفتید امکان ایجاد حساب کاربری برای کاربران وجود خواهد داشت قابل استفاده خواهد بود .
    می توانید قسمت بازاریابی را در سیستم حساب کاربری قرار دهید که کاربر بتونه مشتری معرفی کنه و از فروش درصد بگیره مثله whmcs
    همین طور قسمت تیکت و امکان مشاهده مشخصات کالاهای خریداری شده اضافه شود عالی می شود ، علاوه بر پیشنهاد سبد خرید که دادم .
    باتشکر واحترام

  2. تعداد تشکر ها ازWhitePrince به دلیل پست مفید


  3. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط WhitePrince نمایش پست ها
    سلام
    یک ایده دیگر به ذهنم رسید که در ورژن جدید که گفتید امکان ایجاد حساب کاربری برای کاربران وجود خواهد داشت قابل استفاده خواهد بود .
    می توانید قسمت بازاریابی را در سیستم حساب کاربری قرار دهید که کاربر بتونه مشتری معرفی کنه و از فروش درصد بگیره مثله whmcs
    همین طور قسمت تیکت و امکان مشاهده مشخصات کالاهای خریداری شده اضافه شود عالی می شود ، علاوه بر پیشنهاد سبد خرید که دادم .
    باتشکر واحترام
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    در این رابطه ، همانطور که عرض شد ، باید برنامه ریزی هایی انجام شود
    در رابطه با پنل بازاریابی هم ، مشکلات تسویه حساب و ... وجود دارد که باید پس از بررسی کامل و دقیق برنامه نویسی شود
    سیستم تیکتینگ پشتیبانی هم به همین شکل
    شاید در نسخه 1.0 اضافه نشود ، اما در نسخه های بعدی ، حتما" با برنامه ریزی اضافه خواهد شد
    موفق باشید

  4. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •