چرا در قالب های صفر و یک تفکرات مختلف گیر می کنیم . در حالی که می دانیم ، بهترین حالت پشتیبانی ، زمانی رخ خواهد داد که آرامش فکری و روحی به همراه آن باشد. و با توجه به این مطلب ، می دانیم که آرامش در منزل ، بیشتر از محیط کار در شرکت ، است.
نتیجتاً ، یک فرد پشتیبان باید در روزهای تعطیل ، عملکرد بهینه تری داشته باشد .
اما همانطور که عرض کردیم ، یکی از قالب های فکری ما انسان ها این است که در هنگام به میان آمدن نامی از تعطیلات ، بدون وقفه در سیستم فکری ، به فکر خواب و استراحت می افتیم . درحالی که بهترین زمان برای عملکرد بهتر ، همین تعطیلات است.
در مورد استراتژی قیمت گزاری در شرکتها نیز باید بگویم که:
تمامی سازمانها و شرکتها، برای کالاها و خدماتی که عرضه میدارند قیمتی تعیین میکنند.
این قیمت ممکن است در قالب مفاهیم گوناگون مانند شهریه، آبونمان، حق عمل، اجاره بها و ... عنوان شود.
در بین اجزای آمیزه بازاریابی، قیمت تنها عاملی است که موجب ایجاد درآمد میشود. همچنین قیمت انعطافپذیرترین عامل آمیزه بازاریابی شناخته میشود، چراکه میتوان بسرعت آنرا تغییر داد.
اگرچه رقابت بر سر قیمت یکی از مسئلههای عمدهای است که شرکتها با آن روبهرو میشوند، اما بسیاری ار شرکتها نمیتوانند این مسئله را به شیوهای عالی حل کنند.
با همتراز شدن کیفیت کالاهای شرکتهای متفاوت و تشدید رقابت، عنصر قیمت به یکی از مهمترین عوامل موثر بر حفظ و جذب مشتریان و وفاداری و رضایت آنها تبدیل شده است.
این امر امروزه به دلیل گسترش روزافزون اینترنت بیشتر مصداق پیدا میکند.
...
_________________________________
من فقط یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم!