نقل قول نوشته اصلی توسط هاست 97 نمایش پست ها
اینجوری به قضیه نگاه کنید:

شما سرویس دهنده هستید و x از شما نمایندگی میگیره, شما یک سایت پر مصرف از همین دسته را میبندی. خب الان نماینده میگه چرا ساسپند کردی و شما دلیل و مدرک بیار که پر مصرف بوده است و نماینده دردسر و اعصاب خوردی براتون ایجاد میکنه و در این سایت هم براتون تاپیک انتقادی میزنه و کاربر اون هم برای اون نماینده!

ارزشش رو داره؟
حرف شما درست. خوب همه نوع مشتری وجود داره.
ما قبلا سایتی داشتیم که میزبانیش رو میکردیم. بعد از چندماه از منابع زیاد استفاده کرد و توسط میزبان اصلی بسته شد. مشتری بهم تیکت زد و گفت چرا بستید. منم به میزبان اصلی گفتم و اونا گفتن که از منابع زیاد استفاده میکنه و باید منتقل بشه یا از سرور مجازی استفاده کنه. گفتم من بهش میگم شما سایت رو باز کنید. سایت رو باز کردن و به مشتری گفتم و ایشون هم منتقل کردن.بدون هیچ دردسری. اما همینطور که شما میگید. کسایی هستند که مدرک و... میخوان و باعث دردسر هستند. اما اینجور مشتری تو همه جا هست.
درهر حال اگه سرویسی با شرایطی که گفتم باشه استفاده میکنم. اگه نباشه باید از سرور مجازی استفاده کنم.
حالا ببینیم چی میشه. همچنین میزبان فعلی خوبه دلیل انتقال هم آپتایم هست. سرور قطعی زیاد داره و میزبان اصلی با اینکه شرکتی هست رسیدگی نمیکنه