آقایون به نتیجه برسیم ؟ یا با تهدیدات الکی و شاخه و شونه کشیدن به هیچ جا نمیرسیم . اولا روراست نبودن آقای پارسیان مسئله بزرگتری شده تا از دست دادن سرور ها . 2 - پیدایش گزینه ای به نام شکایت کردن منجر بدست آوردن پول شاید بشه اما اطلاعات و اعتبار شرکت و فرد نمیشه و با پول قابل جبران نیست . بعد از این قدر پست و صفحه باورتون میشه هنوز هیچ کس دقیق نمیدونه چی اتفاقی افتاده . به قول دوستمون کسی که نماینده هست و انقدر سرمایه گذاری در دیتا سنتر کرده چطور میشه که پشتیبانی 24 ساعته جوابگو نیست و باید هر هفته منتظر یک خبر از دیتا سنتر باشیم .
اولا دوستان بیاید بررسی کنیم مشکل از طرف چه کسی بوده پرداخت کننده یا اصلا موضوع دیگری ؟ دوما چرا گفته ها بعضی اوقات ضد و نقیض است .
تهدیدات باعث نمیشه دیتا سنتر زودتر مسئله رو حل کنه . باعث این میشه فرانتورک عصبی یا زیر فشار قرار بگیره که بازم دردی رو دوا نمیکنه
صداقت شخصیتی وجدان کاری در رگ های ایرانی ها به ندرت یافت میشه . گریه هم بکنیم و سر طرف مقابل هم بریده شود خسارات برگشت ناپدیر است مگر اینکه روز اول با تمام قدرت پاسخگوی نرم و با منطق و سیاست داشته باشد
نمونه عرض میکنم . سرور ها پرید تمام شد رفت خب طرف بیاد مدرک بزاره که آقا من دارم وام 30 میلیونی میگیرم خسارت شما ملت رو بدم نه دیتا سنتر . چون دیتا سنتر بخاری ازش بلد نمیشه کلاه گذاشتن سرش
دوما تمام مدارک ارسالی و دریافتی در همین محیط تالار ارائه میداد تا مشتریان پی به گرفتاری ایجاد شده میبردن هر چند هم بازم مقصر کسی هست که دنبال دلار ارزون بوده ولی از هیچی بهتر بود
حالا نتیجه گیری کلی به عمل بیادد به عنوان خسارت این چند هفته مبلغی باید به دوستان ارائه بشه هر چند کم و به صورت تن خواه + پول سرور که مشتری خریده بسته شده است
باز شدن سرورها دردی برای مشتریان دوا نمیکند بع غیر تاسف برای کسی که بیش از حق خودش نیازمند سود و دلار ارزان بوده است .