نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 28 از 166 نخستنخست ... 182425262728293031323878128 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 271 تا 280 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #271
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط vistaperes نمایش پست ها
    2012/09/05

    الان 5 روز گذشته پرداخت صورت نگرفته


    - ثبت درخواست واریز وجه با شبا (حواله پایا) - بدون کارمزد - 3 تا 4 روز کاری -

    3روز بیخیال حداقل اون 4 که نوشتین احترام بزارین :|
    نقل قول نوشته اصلی توسط vistaperes نمایش پست ها
    تسویه نامنظم :| مثلا اتوماتیک تنها چیزی ندیدیم همین اتوماتیک بود:|
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    شما اگر از طریق کاربران قبلی و کسانی که تا قبل از هفته دوم شهریور ماه با ما کار می کردند و هم اکنتون هم کار می کنند گزارش بگیرید ، میبینید که تمامی واریز ها ، دقیق و منظم بوده و مشکلی نبود
    در هفته ای که عرض کردم ، در واریز های بانک و دریافت ما تاخیر ایجاد شد که موجب اختلال در سیستم شد
    بنا بر وجود همین مشکل، ما یک روز واریزی ها را دیر تر انجام دادیم که تا آخر شهریور ماه مشکل را برطرف کنیم
    درسته که سیستم اوتوماتیک و هوشمند است ، اما تا وقتی موجودی به حساب واریز نگردد و ما دستور واریز گروهی ندهیم ، واریزی انجام نمیشود
    چیزی که در ذهن شماست ، باید سیستم رو به واریز خودکار و هوسمند در روزی معین تغییر دهیم ؛ یعنی در کل مثلا" روز های زوج با میانگین حساب 10هزار تومان ، برای تمامی کاربران واریزی داشته باشیم (که فعلا" در باره این مساله فکر و تصمیم گیری نکردیم)
    درخواست های شتاب بعد از 1 تا 2 روز و درخواست های شبا ، بعد از 2 تا 3 روز واریز می شد که هم اکنون به 2 تا 3 روز و 3 تا 4 روز تغییر پیدا کرده است
    همانطور که به صورت اختصاصی و عمومی اعلام شد ، این مشکل از ابتدای تیر ماه برطرف شده و واریزی ها طبق گذشته انجام خواهد شد
    موفق و پیروز باشید

  2. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #272
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ndanda نمایش پست ها
    تسویه ها بد شده واقعا امیدوارم زودتر به حالت اول برگرده تشکر
    سلام
    شرمنده ، به امید خدا تا پایان ماه جاری مشکل برطرف خواهد شد
    پیروز باشید

  5. #273
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    نوشته ها
    94
    تشکر تشکر کرده 
    58
    تشکر تشکر شده 
    237
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    شما اگر از طریق کاربران قبلی و کسانی که تا قبل از هفته دوم شهریور ماه با ما کار می کردند و هم اکنتون هم کار می کنند گزارش بگیرید ، میبینید که تمامی واریز ها ، دقیق و منظم بوده و مشکلی نبود
    در هفته ای که عرض کردم ، در واریز های بانک و دریافت ما تاخیر ایجاد شد که موجب اختلال در سیستم شد
    بنا بر وجود همین مشکل، ما یک روز واریزی ها را دیر تر انجام دادیم که تا آخر شهریور ماه مشکل را برطرف کنیم
    درسته که سیستم اوتوماتیک و هوشمند است ، اما تا وقتی موجودی به حساب واریز نگردد و ما دستور واریز گروهی ندهیم ، واریزی انجام نمیشود
    چیزی که در ذهن شماست ، باید سیستم رو به واریز خودکار و هوسمند در روزی معین تغییر دهیم ؛ یعنی در کل مثلا" روز های زوج با میانگین حساب 10هزار تومان ، برای تمامی کاربران واریزی داشته باشیم (که فعلا" در باره این مساله فکر و تصمیم گیری نکردیم)
    درخواست های شتاب بعد از 1 تا 2 روز و درخواست های شبا ، بعد از 2 تا 3 روز واریز می شد که هم اکنون به 2 تا 3 روز و 3 تا 4 روز تغییر پیدا کرده است
    همانطور که به صورت اختصاصی و عمومی اعلام شد ، این مشکل از ابتدای تیر ماه برطرف شده و واریزی ها طبق گذشته انجام خواهد شد
    موفق و پیروز باشید
    مشکل از بانک پاسارگارد هست یا ...

    یعنی پول به حساب شما هنوز نیومده!!!

  6. #274
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    137
    تشکر تشکر کرده 
    150
    تشکر تشکر شده 
    317
    تشکر شده در
    266 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام ببخشید من ایمیل زدم برای تغییر مشخصات من تو سایت ولی هنوز تغییر نکرده لطفا رسیدگی کنید

  7. #275
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط vistaperes نمایش پست ها
    مشکل از بانک پاسارگارد هست یا ...

    یعنی پول به حساب شما هنوز نیومده!!!
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    همانطور کهعرض کردم خدمتتون ، در هفته ای که گفتم ، واریزی ها با تاخیر انجام شد و سیستم محاسباتی ما را به تاخیر انداخت
    باید صورت مالی ماه جاری بسته شود و از ماه بعد به صورت دقیق و کامل واریز گردد
    موفق باشید

  8. #276
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    137
    تشکر تشکر کرده 
    150
    تشکر تشکر شده 
    317
    تشکر شده در
    266 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام ببخشید چرا به ایمیل ها رسیدیگی نمیکنید من برای تغییر شماره کارت و شماره حساب و شماره شبا ایمیل ارسال کردم ولی هنو رسیدگی نکردید بعد 2 روز اینجا قبل اینکه ایمیل بزنم پست دادم گفتی به جای اینکه اینجا پست بزنید ایمیل کنید که ایمیل هم زدم اصلا رسیدگی نکردید لطفا این مشخصات ما رو عوض کنید تا درخواست واریز وجه کنم پول رو لازم دارم

  9. #277
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط siingle_boy نمایش پست ها
    سلام ببخشید چرا به ایمیل ها رسیدیگی نمیکنید من برای تغییر شماره کارت و شماره حساب و شماره شبا ایمیل ارسال کردم ولی هنو رسیدگی نکردید بعد 2 روز اینجا قبل اینکه ایمیل بزنم پست دادم گفتی به جای اینکه اینجا پست بزنید ایمیل کنید که ایمیل هم زدم اصلا رسیدگی نکردید لطفا این مشخصات ما رو عوض کنید تا درخواست واریز وجه کنم پول رو لازم دارم
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    تمامی ایمیل ها خوانده شده و تغییرات انجام شده ،
    به احتمال زیاد یا ایمیل ما به شما نرسیده و یا ایمیل شما به ما نرسیده است
    بنده همین حالا دوباره بررسی می کنم و اگر ایمیل شما رو پیداکردم ، نتیجه را اعلام می کنم
    موفق باشید

  10. #278
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    137
    تشکر تشکر کرده 
    150
    تشکر تشکر شده 
    317
    تشکر شده در
    266 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    بابت تغییر مشخصات ممنون
    یه سوال الان من درخواست واریز وجه کردم کی میریزید به حسابم ؟
    ویرایش توسط siingle_boy : September 12th, 2012 در ساعت 17:06

  11. #279
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط siingle_boy نمایش پست ها
    بابت تغییر مشخصات ممنون
    یه سوال الان من درخواست واریز وجه کردم کی میریزید به حسابم ؟
    خواهش می کنم
    مدت زمان واریز در پنل کاربری و در هنگا ثبت درخواست مشخص شده است
    در حال حاضر پس از 3 روز برای شتاب و پس از 4 روز برای شبا
    موفق باشید

  12. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  13. #280
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    145
    تشکر تشکر کرده 
    304
    تشکر تشکر شده 
    233
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    من از فریر استفاده میکنم وقتی پول واریز میشه از طرف جی پال ایمیل میاد ولی متاسفانه تو ایمیل ایمیل کاربری که پرداخت کرده نمایش داده نمیشه که عیب بزرگی هست و مشخص نیست که چه کسی واریز کرده
    1- لطفا این قابلیت را اضافه کنید
    2- میشه درگاه را روی چندین سایت راه انداخت؟(هاست یکی باشد)

صفحه 28 از 166 نخستنخست ... 182425262728293031323878128 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •