-
September 10th, 2012, 03:13
#271
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
vistaperes

نوشته اصلی توسط
vistaperes
تسویه نامنظم :| مثلا اتوماتیک تنها چیزی ندیدیم همین اتوماتیک بود:|
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
شما اگر از طریق کاربران قبلی و کسانی که تا قبل از هفته دوم شهریور ماه با ما کار می کردند و هم اکنتون هم کار می کنند گزارش بگیرید ، میبینید که تمامی واریز ها ، دقیق و منظم بوده و مشکلی نبود
در هفته ای که عرض کردم ، در واریز های بانک و دریافت ما تاخیر ایجاد شد که موجب اختلال در سیستم شد
بنا بر وجود همین مشکل، ما یک روز واریزی ها را دیر تر انجام دادیم که تا آخر شهریور ماه مشکل را برطرف کنیم
درسته که سیستم اوتوماتیک و هوشمند است ، اما تا وقتی موجودی به حساب واریز نگردد و ما دستور واریز گروهی ندهیم ، واریزی انجام نمیشود
چیزی که در ذهن شماست ، باید سیستم رو به واریز خودکار و هوسمند در روزی معین تغییر دهیم ؛ یعنی در کل مثلا" روز های زوج با میانگین حساب 10هزار تومان ، برای تمامی کاربران واریزی داشته باشیم (که فعلا" در باره این مساله فکر و تصمیم گیری نکردیم)
درخواست های شتاب بعد از 1 تا 2 روز و درخواست های شبا ، بعد از 2 تا 3 روز واریز می شد که هم اکنون به 2 تا 3 روز و 3 تا 4 روز تغییر پیدا کرده است
همانطور که به صورت اختصاصی و عمومی اعلام شد ، این مشکل از ابتدای تیر ماه برطرف شده و واریزی ها طبق گذشته انجام خواهد شد
موفق و پیروز باشید
-
تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید
-
September 10th, 2012 03:13
# ADS
-
September 10th, 2012, 03:14
#272
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
Ndanda
تسویه ها بد شده واقعا امیدوارم زودتر به حالت اول برگرده تشکر
سلام
شرمنده ، به امید خدا تا پایان ماه جاری مشکل برطرف خواهد شد
پیروز باشید
-
-
September 10th, 2012, 09:43
#273
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
شما اگر از طریق کاربران قبلی و کسانی که تا قبل از هفته دوم شهریور ماه با ما کار می کردند و هم اکنتون هم کار می کنند گزارش بگیرید ، میبینید که تمامی واریز ها ، دقیق و منظم بوده و مشکلی نبود
در هفته ای که عرض کردم ، در واریز های بانک و دریافت ما تاخیر ایجاد شد که موجب اختلال در سیستم شد
بنا بر وجود همین مشکل، ما یک روز واریزی ها را دیر تر انجام دادیم که تا آخر شهریور ماه مشکل را برطرف کنیم
درسته که سیستم اوتوماتیک و هوشمند است ، اما تا وقتی موجودی به حساب واریز نگردد و ما دستور واریز گروهی ندهیم ، واریزی انجام نمیشود
چیزی که در ذهن شماست ، باید سیستم رو به واریز خودکار و هوسمند در روزی معین تغییر دهیم ؛ یعنی در کل مثلا" روز های زوج با میانگین حساب 10هزار تومان ، برای تمامی کاربران واریزی داشته باشیم (که فعلا" در باره این مساله فکر و تصمیم گیری نکردیم)
درخواست های شتاب بعد از 1 تا 2 روز و درخواست های شبا ، بعد از 2 تا 3 روز واریز می شد که هم اکنون به 2 تا 3 روز و 3 تا 4 روز تغییر پیدا کرده است
همانطور که به صورت اختصاصی و عمومی اعلام شد ، این مشکل از ابتدای تیر ماه برطرف شده و واریزی ها طبق گذشته انجام خواهد شد
موفق و پیروز باشید
مشکل از بانک پاسارگارد هست یا ...
یعنی پول به حساب شما هنوز نیومده!!!
-
-
September 11th, 2012, 10:58
#274
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
سلام ببخشید من ایمیل زدم برای تغییر مشخصات من تو سایت ولی هنوز تغییر نکرده لطفا رسیدگی کنید
-
-
September 11th, 2012, 21:20
#275
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
vistaperes
مشکل از بانک پاسارگارد هست یا ...
یعنی پول به حساب شما هنوز نیومده!!!
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
همانطور کهعرض کردم خدمتتون ، در هفته ای که گفتم ، واریزی ها با تاخیر انجام شد و سیستم محاسباتی ما را به تاخیر انداخت
باید صورت مالی ماه جاری بسته شود و از ماه بعد به صورت دقیق و کامل واریز گردد
موفق باشید
-
-
September 12th, 2012, 16:42
#276
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
سلام ببخشید چرا به ایمیل ها رسیدیگی نمیکنید من برای تغییر شماره کارت و شماره حساب و شماره شبا ایمیل ارسال کردم ولی هنو رسیدگی نکردید بعد 2 روز اینجا قبل اینکه ایمیل بزنم پست دادم گفتی به جای اینکه اینجا پست بزنید ایمیل کنید که ایمیل هم زدم اصلا رسیدگی نکردید لطفا این مشخصات ما رو عوض کنید تا درخواست واریز وجه کنم پول رو لازم دارم
-
-
September 12th, 2012, 16:55
#277
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
siingle_boy
سلام ببخشید چرا به ایمیل ها رسیدیگی نمیکنید من برای تغییر شماره کارت و شماره حساب و شماره شبا ایمیل ارسال کردم ولی هنو رسیدگی نکردید بعد 2 روز اینجا قبل اینکه ایمیل بزنم پست دادم گفتی به جای اینکه اینجا پست بزنید ایمیل کنید که ایمیل هم زدم اصلا رسیدگی نکردید لطفا این مشخصات ما رو عوض کنید تا درخواست واریز وجه کنم پول رو لازم دارم
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
تمامی ایمیل ها خوانده شده و تغییرات انجام شده ،
به احتمال زیاد یا ایمیل ما به شما نرسیده و یا ایمیل شما به ما نرسیده است
بنده همین حالا دوباره بررسی می کنم و اگر ایمیل شما رو پیداکردم ، نتیجه را اعلام می کنم
موفق باشید
-
-
September 12th, 2012, 16:59
#278
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
بابت تغییر مشخصات ممنون
یه سوال الان من درخواست واریز وجه کردم کی میریزید به حسابم ؟
ویرایش توسط siingle_boy : September 12th, 2012 در ساعت 17:06
-
-
September 12th, 2012, 17:15
#279
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
siingle_boy
بابت تغییر مشخصات ممنون
یه سوال الان من درخواست واریز وجه کردم کی میریزید به حسابم ؟
خواهش می کنم
مدت زمان واریز در پنل کاربری و در هنگا ثبت درخواست مشخص شده است
در حال حاضر پس از 3 روز برای شتاب و پس از 4 روز برای شبا
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید
-
September 15th, 2012, 14:58
#280
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
سلام
من از فریر استفاده میکنم وقتی پول واریز میشه از طرف جی پال ایمیل میاد ولی متاسفانه تو ایمیل ایمیل کاربری که پرداخت کرده نمایش داده نمیشه که عیب بزرگی هست و مشخص نیست که چه کسی واریز کرده
1- لطفا این قابلیت را اضافه کنید
2- میشه درگاه را روی چندین سایت راه انداخت؟(هاست یکی باشد)
-