نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
سلام.

بحث ما مشتری هایی هست که حق و حقوق سرویس دهندگان رو رعایت نمی کنند و در مورد تجارت سالم و حرفه ای چیزی نمی دونند و تلاش هم نمی کنند که در این مورد اطلاعات کسب کنند!

ساده بگم، این چنین مشتریانی هیچ حقی ندارند ... وقتی برای دیگران حقی قاعل نشوند خودشون هم باید حقشون زیر پا گزارشته باشه تا متوجه بشند اشتباه کردند!

با تشکر.
خب بعد میدونید چی میشه ؟

مثلا گروه ما میاد میگه آقا فردی با این میل این کارو کرده و به هش نفروشید اینم ایمیلش

حالا طرف صاحب میل میاد میگه آقا دروغ میگید و ... خودتون تا آخر فکر کنید چه خواهد شد. فقط باید هی تاپیک های اعتراض اینجور افراد را جواب داد(این وسط هم راهی پیدا میشه برای سوء استفاده برخی از فروشنده ها و مثلا به مشتری ممکن هست بگن اگر تمدید نکنید این کارو میکنیم کسی به شما سرویس نده)
برای اینها
هم فکری کردید؟