نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

موضوع: کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟

    سلام.

    آفای راستگو،
    درسته، ولی ایجاد چنین بخشی کمی زود هست چون تعداد افرادی که درش فعالیت می کنند بسیار کم میشه، فعالاً برای بحث و بررسی موارد بهتر هست به صورت خصوصی تر انجام بدیم که برای مثال IRC Channel هست که میتونه به همه ما کمک کنه زودتر به اهدافمون برسیم.

    سامان جان:
    اینطور نیست، بحث ما کنسل کردن هست، نه اینکه چرا کنسل کردن و ما اعتراضی داریم ... ما هم 90% کاربرانمون حرفه ای هستند و تجربه کافی در این صنعت دارند و این کار رو شوخی نگرفتند که بخوان بی اهمیت به سرویس دهنده یا مشتری باشند.
    صحبت و پیشنهاد بنده در مورد افرادی هست که مسلماً "خلاف" عمل می کنند و کاربران درستی نیستند.
    در مورد Privacy هم بله، درسته اما در ایران چنین قانونی نیست، همینطور قانون های دیگر برای حمایت از سرویس دهنده ... کاربران میان برای 10 - 15 هزار تومان هر چی دلشون میخواد به سرویس دهنده میگن و در انجمن های عمومی اسم و مشخصاتش رو ارائه می کنند، حالا از نظر شما حق ما سرویس دهنده ها نیست که حداقل در مورد وجود افراد بی مسئولیت و غیر حرفه ای از این قبیل اقدامی کنیم ؟ حداقل در جهت حل این مشکل و درس دادن به افراد این چنینی که هم یاد بگیرند که این کار "لازم" هست و هم کمی از آبروشون بترسند و این کار رو نکنند.

    با تشکر.

  2. تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    1,385
    تشکر تشکر کرده 
    1,037
    تشکر تشکر شده 
    2,649
    تشکر شده در
    1,633 پست

    پیش فرض پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    سامان جان:
    اینطور نیست، بحث ما کنسل کردن هست، نه اینکه چرا کنسل کردن و ما اعتراضی داریم ... ما هم 90% کاربرانمون حرفه ای هستند و تجربه کافی در این صنعت دارند و این کار رو شوخی نگرفتند که بخوان بی اهمیت به سرویس دهنده یا مشتری باشند.
    صحبت و پیشنهاد بنده در مورد افرادی هست که مسلماً "خلاف" عمل می کنند و کاربران درستی نیستند.
    در مورد Privacy هم بله، درسته اما در ایران چنین قانونی نیست، همینطور قانون های دیگر برای حمایت از سرویس دهنده ... کاربران میان برای 10 - 15 هزار تومان هر چی دلشون میخواد به سرویس دهنده میگن و در انجمن های عمومی اسم و مشخصاتش رو ارائه می کنند، حالا از نظر شما حق ما سرویس دهنده ها نیست که حداقل در مورد وجود افراد بی مسئولیت و غیر حرفه ای از این قبیل اقدامی کنیم ؟ حداقل در جهت حل این مشکل و درس دادن به افراد این چنینی که هم یاد بگیرند که این کار "لازم" هست و هم کمی از آبروشون بترسند و این کار رو نکنند.

    با تشکر.
    جناب آریا،


    این موضوع تنها مربوط به کاربران تازه کار و غیر حرفی نیست. ما خودمون چند کاربر از هاستینگ های برتر ایران داریم که یکی از آنها همین ماه بدون اطلاع رسانی پرداخت ۲ سرور خود را انجام ندادند و حتی به صورت تلفنی نیز حاضر به پاسخ گویی نیستند. که البته نمیتونیم این شرکت را نام ببریم چون که به هر حال خلاف قوانین ما میشود.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 27th, 2015, 21:36
  2. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 17:39
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2014, 19:05
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: September 1st, 2014, 00:16
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: May 24th, 2014, 20:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •