
نوشته اصلی توسط
Aria
سامان جان:
اینطور نیست، بحث ما کنسل کردن هست، نه اینکه چرا کنسل کردن و ما اعتراضی داریم ... ما هم 90% کاربرانمون حرفه ای هستند و تجربه کافی در این صنعت دارند و این کار رو شوخی نگرفتند که بخوان بی اهمیت به سرویس دهنده یا مشتری باشند.
صحبت و پیشنهاد بنده در مورد افرادی هست که مسلماً "خلاف" عمل می کنند و کاربران درستی نیستند.
در مورد Privacy هم بله، درسته اما در ایران چنین قانونی نیست، همینطور قانون های دیگر برای حمایت از سرویس دهنده ... کاربران میان برای 10 - 15 هزار تومان هر چی دلشون میخواد به سرویس دهنده میگن و در انجمن های عمومی اسم و مشخصاتش رو ارائه می کنند، حالا از نظر شما حق ما سرویس دهنده ها نیست که حداقل در مورد وجود افراد بی مسئولیت و غیر حرفه ای از این قبیل اقدامی کنیم ؟ حداقل در جهت حل این مشکل و درس دادن به افراد این چنینی که هم یاد بگیرند که این کار "لازم" هست و هم کمی از آبروشون بترسند و این کار رو نکنند.
با تشکر.