با سلام،
بنده نمی خوام بگم و بیان کنم که این مورد مناسب نیست. ولی متاسفانه پیش آمدن اینگونه مشکلات همگی به دلیل کم بودن سطح اطلاعات یک شخص خریدار هست، البته دقت کنید که گفتم برخی. ما خودمان کاربران را طی چند سال گذشته داشتیم که این مشکل را نداشتند و میدانستند که طبقه تعهدی که ما نسبت به آنها داریم و همیشه پاسخ گو هستیم آنها نیز باید پاسخ گو باشند، ولی خوب برخی هم این مورد را متوجه نمیشوند.
ولی این روش کاری که شما فرمودید مخالف قوانین privacy یک شرکت میباشد، البته این را نادیده نگیریم که اگر شما با کاربر یک قرار داد ماه به ماه امضا کردید و کاربر حق کنسل کردن سرور خود را بعد از یک ماه پرداخت دارا باشند پس شما به عنوان ارایه دهنده حق شاکی بودن از بابت کنسلی بعد از یک ماه را نخواهید داشت. و به عنوان شرکت میتونید موارد دیگه را پیش بگیرید تا از سرویس دهی مجدد به کاربر جلوگیری کنید.
موفق باشید.