-
September 7th, 2012, 12:02
#1
کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
سلام.
ما مدتهاست که از مشکلی در دنیای هاستینگ ایران رنج می بریم و این مشکل روز به روز در حال افزایش هست.
کاربرانی هستند که خرید انجام میدهند و پس از مدتی، به هر دلیلی و بدون هیچ اطلاعی از انجام پرداخت ها سر باز می زنند و پس از تلاش فراوان برای تماس با ایشان، نهایتاً به این نتیحه می رسیم که منظور ایشان کنسل کردن سرویس بوده است.
آیا از نظر شما وقتش نیست که به این دسته از افراد بی مسئولیت درسی داد که حداقل یاد بگیرند وظیفه کوچک خودشون که اطلاع دادن قبل از کنسل کردن سرویس هست انجام بدند ؟
برای انجام این کار، پیشنهاد بنده ایجاد یک تاپیک و نام بردن این دسته از کاربران هست (به همراه ایمیل آدرس ایشان) تا در صورتی که خواستند با سرویس دهندگان دیگر کار کنند، ایشان از بی مسئولیتی کاربر با خبر شده و مواظب باشند.
نظر شما همکاران چیه ؟
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید
amirizadi, aph, AriyaDownload, AvalinHost, Cold, Dr.Oxygen, fanix, farzadho, j4b3r, Mihan-VPS, nima17701, pardishosting, saeedxxx, sarwhost, scary-x2, shirazlpi, tehvps, urhosting, websazha
-
September 7th, 2012 12:02
# ADS
-
September 7th, 2012, 12:16
#2
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
سلام
ببخشید من همکار نیستم و صرفا مصرف کننده هستم
ولی در نظر دارید که ایمیل آدرس خیلی راحت عوض میشه و یه نفر میتونه کلی ایمیل ادرس مختلف داشته باشه ! یا حتی اسم های مختلف و شماره تلفن های مختلف
بهترین راه حل این که شما یه محدوده زمانی برای تاخیر قرار بدید بعد از اون اگه تمدید نشد خیلی راحت شما سرویس لقو کنید . البته فکر کنم مسلما این کارو الانم می کنید
البته جدیدن یک سری شرکت های بزرگ از خریدار کپی شناس نامه رو هم میخوان که هویت شخص مشخص باشه ولی شک دارم همه راضی بشن ارائه بدن
پس یه جورای باید بسازید و فرقی نمی کنه .
موفق باشید
-
-
September 7th, 2012, 12:32
#3
عضو دائم
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
سلام
آخ گفتی؟!!!
به خدا این مورد خیلی اذیت میکنه. طرف مثلا VPS داره، از این طرف هم مشتری داری جدید داری! حالا مشتری قدیمیه هم مثلا چند ماهه داره تمدید میکنه، منابع سرور هم زیاد نداری، OverSell هم نمی کنی....
نمیدونی پاک کنی؟ نکنی؟
-
-
September 7th, 2012, 12:55
#4
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
به نظر من هر سروریس دهنده ای قوانینی وضع کرده برای این موارد، به طور مثال:
در صورت عدم پرداخت فاکتورهای ایجاد شده تا روز سررسید سرویس شما معلق میشود و تا 3 روز کاری اطلاعات نگهداری میشود.. پس از آن در صورت عدم پرداخت وجه اطلاعات کاربر حذف شده (اعم از میزبانی وب یا سرور مجازی و ...) و هیچ گونه مسئولیتی متوجه ما نمیباشد.
خوب طبق متن بالا اگر اقدام بشه دیگه تکلیف مشخصه!
الان مشکل چیه؟
-
-
September 7th, 2012, 13:35
#5
عضو انجمن
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
درود
این مورد بارها برای ما پیش آمده کرده است!
البته شاید ضرر آن کم و کم به چشم نیاد اما اگر بخواهیم حسب کنیم خواهیم دید که هزینه بسیار بالایی را فقط به خاطر بی اعتنایی به این مورد پرداخته ایم!
باید دید نظر دیگر همکاران چیست!
Contact us : Email : info@intelvps.in | Skype : m.tkarimi | Mob : 0939-6963596 █
Dedicated server | VPS | Premium Web Hosting | Colocation | USA-Canada-Swis-Italy-IRAN █
...Wireless Network since 2008 |consulting and solution | Mcitp-CCNA-Mikrotik-CWNA █
-
-
September 7th, 2012, 13:35
#6
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
با بحثی که انجام دادین موافق هستم و ما هم مثل بقیه همکاران این مشکل و داریم ولی با پیشنهادی که دادین موافق نیستم، قرار دادن میل یوزر در اختیار دیگران کار درستی نیست
-
-
September 7th, 2012, 14:14
#7
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
سلام
ببینید اگر شما پیشفرض رو این بزارید که کاربر سرویسش رو تمدید نمی کنه و سر موقع سرویس رو ساسپند کنید این مشکل پیش نمیاد .
حالا به فرض یک کاربر مشکلی در پرداخت به موقع اگر داشت می تونه به سرویس دهنده اطلاع بده تا سرویس رو دیرتر ساسپند بکنه .
این بهتر از اینه که لیستی از کاربران ایجاد بشه .
-
-
September 7th, 2012, 14:15
#8
عضو انجمن
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
سلام
خوب هستید؟
ببینید اصولا این که کاربر ادب کنیم نه درشان مدیر ه و نه در شانه کاربر
پس اگر در ابتدا قانون بذاریم که حتما باید اعلام کنه یا نه خوب تو همون قانون اخطاراتتون میدید
اما اینکه در قانون ثبت نامتون این مورد درج نکرده باشید بعد این کار بکنید
علاوه بر بدنام کردن خود و افشای اطلاعات کاربر
نه تنها باعث بی احترامی به کاربر شده حتی اعتماد به خود را در این انجمن از دست خواهید داد
بی مسئولیتی بعضی موقع ها فراموشی میتونه باشه اما برای فراموشی شما نمیتونید آبروی یک کاربر رو ببریید!!!!!
لطفا این کار رو انجام ندید!
موفق باشید.
خدا را - توکل را- نظم را و تلاش را فراموش کردی,فراموش میشوی.
رسول خدا(ص) فرمود: اگر تمام مردم بر محبت علی بن ابی طالب گرد هم می آمدند ؛ خداوند هرگز آتش جهنم را نمی آفرید.
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
-
-
September 7th, 2012, 15:04
#9
عضو دائم
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
مطمینا این مورد مناسبی هست.
در کنار این موضوع این کاربران درخواست باز نگه داشتن سرویس را نیز دارند.
کاربرانی با خضویت اخلاقی : دروغ گویی - بد دهنی و بی ادبی - توقع بیجا و ... .
اما من به شما و تمام همکاران یک جمله توصیه میکنم.
طبق قوانین خودتان.سر.یسی که تمدید یا پرداخت نشود باید بسته شود.حذف شود.
کلیه عواقب با مشتری هست و هیچ گونه مسولیتی با سرویس دهنده نیست
خواه این کاربر از همکاران باشد یا مشتری قدیمی !!!!
● مدیر فنی سرور - کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin / نزدیک به 10 سال تجربه
-
-
September 7th, 2012, 21:24
#10
پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟
تاپیک برای راحت تر بودن کاربران به بخش دیگری منتقل شد تا پاسخ ها نیاز به تایید نداشته باشند.
در مورد مسدود کردن کاربران، برخی کاربران هستند که شرکت های بزرگ ایران هستند و به دلیل مشغله زیاد و یا وضعیت دلار و ... کمی دیرتر پرداخت را انجام میدند.
منظور بنده از نام بردن این کاربران، بعد از طی کردن یک یا چندی از مراحل زیر است:
1. ارسال چند ایمیل مبنی بر overdue شدن سرویس
2. suspend کردن سرویس و ارسال ایمیل مربوط به این عمل به دلیل overdue شدن.
3. ارسال ایمیل/تیکت در این جهت و صبر برای دریافت پاسخ از ایشان (حداقل 3 روز کاری).
4. یاد آوری قوانین به ایشان در تیکت مذکور و درخواست پاسخ گویی مجدد (بعد از 2 روز).
5. تماس تلفنی با ایشان و درخواست برای پاسخ گویی به علت این مورد.
شما تصور کنید یک کاربر تمام فرصت های بالا رو داشند و کماکان حتی پاسخ هم نمی دهند و یا اعلام می کنند که "وقتی پرداخت نمی کنم یعنی نمی خوام دیگهههههههه" و موارد غیر حرفه ای از این دسته!
باز هم نباید نام و ایمیل ایشان اعلام شود ؟
امیدوارم خود شما از این دسته کاربران نباشید ....!
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید