دوست عزیز عرض کردم که سایر افراد هیچ مشکلی در استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی ندارند و میتوانند مثل گذشته و با همون رمز معمولی عملیات ها را دنبال کنند. دستگاه ها هم در اختیار سرپرستی استانها هست و از اون طریق به شعب ارسال می شود.
در ضمن اینکه هر خدمت جدیدی که در یک بانک ارائه می شود دستورالعمل و بخشنامه های آن زودتر از ارائه خدمت به شعب ارسال می شود ولی متاسفانه کارمندان شعب چون سنتی هستند به خودشون زحمت نمی دهند که زودتر دستورالعمل را بخوانند تا در مراجعه و درخواست مشتری سردرگم نشوند.