چرا پس از ۱۸ ساعت تاخیر جواب دادید!
من نهایتش ۳ تا سوال پرسید که اونم جزء سوالات قبل از خرید بود!
خوب شما بکاپ برنمیگردونید من چطور باید مشکلمو حل کنم؟ تو تیکت هم گفتم یا حجم آپلود رو افزایش بدید خودم ریستور کنم یا بکاپ برگردونید!
پس کلا ۸ ساعت در شبانه روز پشتیبانی می کنید و در ساعات دیگه اگر پشتیبانی کنید که نمی کنید! پس چرا اینارو تو قوانین ننوشتید که بخونیم و مطلع شیم؟؟؟
این همه که بحث قوانین رو وسط می کشید اونجا نگفتید بکاپ ریستور نمی کنید!
شما یه جواب واسه مشکل من بدید من اصلا بیخیال می شم !!!
۱۰ تومن هم چیزی نیست که بخوام بابتش ۷۲ ساعت صبر کنم
در هر صورت مشتریان همه چیز رو می بینند و تصمیم گیرنده نهایی مشتری هست
با آرزوی موفقیت برای شما و تمامی دوستان عزیز