Mr_Parham
Skype: Parham.iran
Email: Parham [at] 4upld.com
خوبه که قبلش گفتم سرویس به کارم نمیاد برای همین تمدید نمی کنم. من کی گفتم مجبورم کردید؟ این طرز برخورد شما با مشتری اصلا صحیح نیست. انتظار ندارید که برای خوشایند شما پولمون رو دور بریزیم و وقتمون رو تلف کنیم؟تصمیم با شماستکسی شما رو مجبور به تمدید نکرده!
=================
اگر درخواست های بیشتری باشه به حالت قبلی بر می گردونیم ولی فعلا فقط شما دو دوست عزیز بودید
مطمئن باشید هیچکس به خاطر 5000 تومان نمیاد وقتش رو تلف کنه. ما دو نفر هم چون در این انجمن فعال بودیم گوشزد کردیم. در هر حال تصمیم با شماست. شما بهتر از هر کسی به سیاست های بازاریابی شرکتتون آگاه هستید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)