
نوشته اصلی توسط
itjavani
انتخاب واسطه مناسب و پاسخگویی سریع و پیگیری امور و ارتباط دائم با دیتاسنتر همگی از مواردیست که میبایست رعایت بشه!
اخیرا هم هتزنر کمی بد قلق شده و با برخی همکاران داره سر به ناسازگاری زده!
وگرنه دیتاسنتری که هزینه هاش به موقع پرداخت بشه ، پاسخ ابیوزها به موقع داده بشه! کاربر دیتاسنتر رو به حرکاتی وادار نکنه ، دیتاسنتر بیکار نیست بزنه سرورهای کاربر رو خاموش کنه!
دوستانی که به مشکل برخوردید کمی صبور باشید.انشالله مشکل ایشون هم حل میشه!سرویس هاتون بالا میاد!
تو سرو کله هم زدن و توهین یا ایجاد جو روانی برای سرویس دهنده ، جز اینکه دغدغه فکری برای وی ایجاد بکنه هیچ سود دیگری نداره! خوشبختانه از سرویس دهنده های متعهدی بودند تا به اینجا و مسلما ایشون خیلی بیشتر از شما نگران سرورها و هزینه ای که کرده است هست.