فکر بدی نیست اما باید برنامه ای واسه عدم یکنواخت شدن " پیشنهادهای سرویس " در نظر گرفت.
مثلا اگر سه - چهار شرکت پارامترهای یکسانی داشته باشند که بسیار زیاده این حالت ( چون ما سرویس دهنده واقعی نیستیم - ما خودمون مشتری دیتاسنتر به حساب میایم و وابسته به خدمات و سرویس های نرمافزاری و سخت افزاری و شبکه ای انها ) تو این شرایط آفر ها یکسان بوده و مشتری با ده بیست سی چهل ... باید سرویسشو انتخاب کنه - و البته فراموش نشه پارامتر های مربوط به شرکت سرویس دهنده ( ما و دوستان ) هم تعیین کننده هست اما درصدش همچین زیاد نیست ( قبلا بود )