سلام
پیروی گفتگو قبلیم که بررسی کردم الا
اول از همه بگم اعتراض شما اصلا به هیچ عنوان وارد نیست به این دلایل:
1- سهل انگاری خودتون بوده اگه ایمیل هاتون چک کنید این عکس رو میبینید:
ایا شما اعلام کردید الا که این 48 ساعته هرچی تیکت میزنید جواب نمیدیم؟ این عکس زیر اولین تیکتتون بوده ! ؟ خوب کی اعلام کردید؟
در این عکس : 4 ساعت پیش شما اعلام کردید ! یعنی 11 شب حدودا
ما موقع پرداخت خودکار تنظیم کردی به مشتری چی اعلام بشه خدمت شما:
مگه شما مشتری جدیدی نیستید؟ شما کی اعلام کردید ؟ 4 ساعت پیش نه 48 ساعت پیش
اینقدر وقتی این پیغامو دیدم ناراحت شدم SMS .که با همین GPRS تو قطار با این سرعت داغون انلاین شدم و عکس هارو اپلود کردم ( مدیران میتونند ایپی چک کنند ) به خودم گفتم اگه واقعا اینطوری کمکاری کردند برای شما ! و شما واقعا 48 ساعته که تیکت میزنید و کسی جوابگو نیست برگردم کل تیم عوض میکنم !
وقتی الا چک کردم دیدم کاملا مقصر خودتون بودید .
سرویس شمارو کنسل میکنم
شماره حسابتون تو همون تیکتتون اعلام کنید برگشت داده بشه
موفق باشید