چون ارسال اس ام اس برای ما هزينه بر هستش.
مثلا تو زمان ارسال ايميل ما هزينه ای کسر نميکيم. اما برای اس ام اس چون هزينه پرداخت ميکنيم مجبوريم اين هزينه رو از کاربر خودمون کسر کنيم.
چون ارسال اس ام اس برای ما هزينه بر هستش.
مثلا تو زمان ارسال ايميل ما هزينه ای کسر نميکيم. اما برای اس ام اس چون هزينه پرداخت ميکنيم مجبوريم اين هزينه رو از کاربر خودمون کسر کنيم.
قيمتی که شما ميفرمائيد برای اس ام اس از گيت های 1000 و 3000 هستش.
پيامک های زرين پال داره از گيت 2000 ارسال ميشه که هزينه و کيفيت اون بالاتر از گيت های معمولی هستش.
با فرض اينکه زرين پال داره تو هر اس ام اس 5 تومان سود ميکنه (که نميکنه) ميتونيد يک محاسبه ساده کنيد و ببينيد اين سود در مجموع چقدر هستش. متوجه ميشيد در پايان حتی پول خط هم درنيمده.
يک مورد هم در نظر بگيريد و اون اين هستش که فعالسازی پيامک اجباری نيست.
هر کاربر اگر احساس کنه خودش ميتونه اس ام اس ارزونتری داشته باشه به سادگی ميتونه روی نرم افزار و ماژول خودش اين سرويس رو فعال کنه و در ازای تراکنش های وروديش که روی سايتش ثبت ميشه برای خودش اس ام اس ارسال کنه.
هزينه خط 8 رقمی 2000 که برای اينکار خريداری شده حدود 1 مليون تومان هستش.
هزينه ارسال از اپراتور 2000 هم حدودا 2 تومان بالاتر از اپراتور های معمولی هستش.
هزينه ای که الان داره دريافت ميشه حدود 2 تا 3 تومان سود داره که در مجموع سال هزينه خط رو تقريبا جبران ميکنه. در حقيقت سودی ته اين کار باقی نمونده.
دقت کنيد هدف زرين پال ارائه سرويس ثابت و موندگار هستش و با سيستم های جديد در تعريف هدف کاملا متفاوت هستش.
تاکید من هم همینه . اگر سرویس دهند های جدید بیان سرویس اس ام اس با هزینه مشابه راه اندازی کنن من حرفی نمیزنم . مشکل من اینه که زرین پال یک سرویس موندگار و حرفه ایه و طبیعی تر اینه که یا رایگان باشه و یا حدالامکان هزینه کف هر پیامک محاسبه بشه .
البته طبیعتاً اهداف و برنامه های شما برای ما محترم هستند و اینکه 5 ت بالا پایین پولی نست برای مشتری . در کل واسه مشتری مدارا این مورد رو گفتم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)