سلام دوستان
اگر تاخیری بوده از همه عذرخواهی می کنم. دلیل هم اینه که تعداد سفارشات زیاد هست و هنوز دوستانی هستند که سرور به دستشون نرسیده! اجازه بدید این پیک ترافیک تحویل سرویس ها تموم بشه بعد از اون در خدمتم
در مورد تیکت ها هم باید عرض کنم خدمتتون که با توجه به اینکه پنل کامل کاربری دادیم و پنل ریبوت هم توی محیط کاربری موجوده عملا خود شما می تونید همه کارهاتون رو خودتون انجام بدید و نیازی به تیکت زدن نیست. مواردی که توی به تیکت نیاز داره:
۱- بررسی امور مالی و صورتحساب ها
۲- تعویض سیستم عامل و یا ارتقای سرویس
۳- پیگیری مواردی که عملا از دست شما خارج هست و به ما مربوط می شه (مثل بررسی ابیوزها، قطعی از طرف دیتاسنتر و ...)
غیر از موارد بالا بقیه موارد جزو ساپورت نیست و به نوعی جزو مدیریت سرور محسوب می شه. با اینحال ما سعی می کنیم حتی مشکلات نرم افزاری مشتریان رو حل کنیم و کمک کنیم که بتونند بهترین استفاده رو از سرویس ها داشته باشند. (یعنی عملا داریم سرورشون رو بدون هزینه مدیریت می کنیم!)
باز هم اگر کم و کسری بوده به بزرگی خودتون ببخشید. امیدوارم دیگه پیش نیاد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)