سلام دوست عزیز
از اینکه ما رو قابل دونستید و انتقاد کردید ممنونیم. خوشحال می شدم نام کاربری خودتون و سرویسی که مشکل داشت رو حداقل برای من پیام خصوصی می کردید تا ببینیم واقعا مشکل از کجا بوده. اینجوری که شما فرمودید که پشتیبانی ضعیف و عدم وجود احترام به مشتری بدون ارایه توضیحات لازم نمی تونه چاره ساز باشه. تمام تلاش ما حفظ رضایت مشتری هست و فکر می کنم در این زمینه تقریبا موفق بودیم چون توی بخش ساپورت سایتمون هم تا به حال نه کسی با تندی با ما برخورد کرده و نه ما با کسی.
در ضمن ما به تمام مشتریانی که از کیفیت خدمات راضی نباشند خسارت می دیم و در صورت درخواست اونها هزینه اشون رو برگشت می زنیم. بهتر بود حداقل اون موقع که از خدمات راضی نبودید یه تیکت می زدید و از ما انتقاد می کردید تا هم جبران خسارتتون می شد و هم ما تلاش می کردیم که مشکل حل بشه
با تشکر
با تشکر از شما دوست عزیز
من هم از ایشون خواستم مشخصات سرویسشون رو پیام خصوصی کنند. حق با شماست و این مسایل باید توی تاپیک انتقادات و پیشنهادات مطرح بشه نه اینجا
در ضمن ایشون به کسی توهین نکردند!