نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #15
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    گیلان ، رشت
    نوشته ها
    148
    تشکر تشکر کرده 
    194
    تشکر تشکر شده 
    326
    تشکر شده در
    168 پست

    پیش فرض پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr_Parham نمایش پست ها
    دوست عزیز
    1- من در ایران نیستم برای همین نیازی نیست که سایت و یا Bussiness من در هیچ کجا توی ایران ثبت بشود
    2- قوانین به صورت کامل در سایت وجود داره و مشتری باید قبول کنه قوانین رو که سرویس بهشون داده بشه
    3- شما که الان خودتون جلسه داشتید با دوستان رسانه های دیجیتال و وزارت ارشاد شناسنامه شما کجاست
    4- یعنی قرار تست بشه که چه قدر افراد از مدیریت سرور بارشون هست ؟؟ این فرد یعنی مدیر شرکت هست ؟؟ اگر اره به نظر خود شما کمی مسخره نیست همچین قانونی ؟؟ یک مدیر نیاز داره که مدیریت بلد باشه نه Cpanel، ساپورتر های شرکت هستند که به مشکلات رسیدگی می کنند، اگر قرار باشه هر ساپورتری تست بشه می دونید چه قدر زمان می گیره برای یک شرکت بزرگ؟؟ بعد تجربه رو چجوری می خواهید تست کنید ؟؟
    5- هیچ ارگانی نمی تواند برای مشتری تایین کند که از چه کسی سرویس بگیرید، برای مثال یکی ممکن است از یک هاستینگ تازه تاسیس سرویس بگیره، شما نمی تونید بگید نه نمیشه که
    6- به جای این کارها فکر نمی کنید بهتر باشد سرویس هایی که الان وزارت ارشاد داره درست بشه، شما که خودتون دستی توی طراحی وبسایت دارید چرا سایت ساماندهی رو درست نمی کنید؟ من بیش از سه ماه است که هر روز پیگیری می کنم برای ثبت نام توی این سامانه ولی چون در ایران زندگی نمی کنم نمیشود، بنظرتون نباید اول این مشکلات رفع بشه به جای اضافه کردن موارد جدید؟
    7- در مورد این حیثیت که فرمودید، وقتی کسی پول سرویسش رو نده سرویس باید بسته بشه دیگه، حالا با حیثیت ایشون بازی میشه یا نه به مدیر هاستینگ چه ربطی داره، ایشون قرار بوده هزینه ای پرداخت کنند ولی نکردند، پس کم لطفی از طرف مشتری بوده
    8- به جای این سامانه هم بهتر است فکر می کنم اول مشکلات فعلی حل بشوند
    حرف اين دوستمون كاملا صحيح هستش
    مديريت حتما نياز نداره دانشي داشته باشه
    يكي پول داره ميخواد بياد تو اين كار
    دو نفر كار بلد رو مياره كه براش كار كنند
    اين دو نفر هم هر كدوم ممكنه سواد خودشون رو داشته باشن
    يكي تخصصش ويندوز باشه
    يكي لينوكس و يكي ....
    خودتون هم بهتر ميدونين استارت يه پروژه تو ايران تا بخواد شروع بشه چندين سال طول ميكشه
    همين نماد اطمينان
    گفتن الزاميه ما الان 4 ماهه الافشيم و ....
    بي خيال اين حرفها
    اين دوستمون خواستن مشكلشونو يكي حل كنه شما حرف از شناسنامه و كارت ملي ميزنيد!!!
    دوست عزيز اميدوارم مشكل شما هم حل شده باشه

  2. تعداد تشکر ها ازvahidmom به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: April 3rd, 2016, 18:14
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: May 3rd, 2015, 17:13
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 11th, 2014, 12:30
  4. مشکل بسیار مهم در رابطه با ساسپند شدن
    توسط 00mostafa00 در انجمن سی پنل CPanel
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: November 7th, 2014, 20:34

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •