
نوشته اصلی توسط
Mr_Parham
دوست عزیز
1- من در ایران نیستم برای همین نیازی نیست که سایت و یا Bussiness من در هیچ کجا توی ایران ثبت بشود
2- قوانین به صورت کامل در سایت وجود داره و مشتری باید قبول کنه قوانین رو که سرویس بهشون داده بشه
3- شما که الان خودتون جلسه داشتید با دوستان رسانه های دیجیتال و وزارت ارشاد شناسنامه شما کجاست
4- یعنی قرار تست بشه که چه قدر افراد از مدیریت سرور بارشون هست ؟؟ این فرد یعنی مدیر شرکت هست ؟؟ اگر اره به نظر خود شما کمی مسخره نیست همچین قانونی ؟؟ یک مدیر نیاز داره که مدیریت بلد باشه نه Cpanel، ساپورتر های شرکت هستند که به مشکلات رسیدگی می کنند، اگر قرار باشه هر ساپورتری تست بشه می دونید چه قدر زمان می گیره برای یک شرکت بزرگ؟؟ بعد تجربه رو چجوری می خواهید تست کنید ؟؟
5- هیچ ارگانی نمی تواند برای مشتری تایین کند که از چه کسی سرویس بگیرید، برای مثال یکی ممکن است از یک هاستینگ تازه تاسیس سرویس بگیره، شما نمی تونید بگید نه نمیشه که
6- به جای این کارها فکر نمی کنید بهتر باشد سرویس هایی که الان وزارت ارشاد داره درست بشه، شما که خودتون دستی توی طراحی وبسایت دارید چرا سایت ساماندهی رو درست نمی کنید؟ من بیش از سه ماه است که هر روز پیگیری می کنم برای ثبت نام توی این سامانه ولی چون در ایران زندگی نمی کنم نمیشود، بنظرتون نباید اول این مشکلات رفع بشه به جای اضافه کردن موارد جدید؟
7- در مورد این حیثیت که فرمودید، وقتی کسی پول سرویسش رو نده سرویس باید بسته بشه دیگه، حالا با حیثیت ایشون بازی میشه یا نه به مدیر هاستینگ چه ربطی داره، ایشون قرار بوده هزینه ای پرداخت کنند ولی نکردند، پس کم لطفی از طرف مشتری بوده
8- به جای این سامانه هم بهتر است فکر می کنم اول مشکلات فعلی حل بشوند