نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    210
    تشکر تشکر کرده 
    65
    تشکر تشکر شده 
    204
    تشکر شده در
    170 پست

    پیش فرض پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

    در اینگونه موارد همه چیز توافقی است ، یعنی قانون دیکته شده اولیه وجود نداره ،
    وقتی به یه کسی قرار سرویس داده بشه باید از اول توافق کرد و شرایطو گفت !

    وقتی که هیچی گفته نشده باشه و سایت های طرف هم بسته شده باشه و نتونسته باشه استفاده کنه این حقش نیست هزینه ای ازش گرفته بشه .

    حالا البته بستگی داره که این مشتری همکار باشه یا مشتری عمومی ...
    و همچنین اینکه توافق کرده باشید و یا اینکه بدونید که اگر سایت هاش بسته بشه راه کسب درآمدش قطع می شه یا نه ...

    اینا همه مهمه .

    ضمن اینکه باید دید که این مشتری ، مشتری دو روزه شما بوده یا مدت ها با شما کار کرده ... اینا همه مهمه

  2. #2
    عضو انجمن Mr_Parham آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    انگلیس
    نوشته ها
    276
    تشکر تشکر کرده 
    315
    تشکر تشکر شده 
    714
    تشکر شده در
    503 پست

    پیش فرض پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

    نقل قول نوشته اصلی توسط soroushhost نمایش پست ها
    در اینگونه موارد همه چیز توافقی است ، یعنی قانون دیکته شده اولیه وجود نداره ،
    وقتی به یه کسی قرار سرویس داده بشه باید از اول توافق کرد و شرایطو گفت !

    وقتی که هیچی گفته نشده باشه و سایت های طرف هم بسته شده باشه و نتونسته باشه استفاده کنه این حقش نیست هزینه ای ازش گرفته بشه .

    حالا البته بستگی داره که این مشتری همکار باشه یا مشتری عمومی ...
    و همچنین اینکه توافق کرده باشید و یا اینکه بدونید که اگر سایت هاش بسته بشه راه کسب درآمدش قطع می شه یا نه ...

    اینا همه مهمه .

    ضمن اینکه باید دید که این مشتری ، مشتری دو روزه شما بوده یا مدت ها با شما کار کرده ... اینا همه مهمه
    ببخشید این یکی جا افتاد
    درسته تمام مواردی که شما فرمودید ولی وقتی مشتری اخر بیشتر ماه ها بد قولی کنه دیگه .............
    Mr_Parham
    Skype: Parham.iran
    Email: Parham [at] 4upld.com

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: April 3rd, 2016, 18:14
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: May 3rd, 2015, 17:13
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 11th, 2014, 12:30
  4. مشکل بسیار مهم در رابطه با ساسپند شدن
    توسط 00mostafa00 در انجمن سی پنل CPanel
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: November 7th, 2014, 20:34

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •