-
June 5th, 2012, 21:04
#11
پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول
در اینگونه موارد همه چیز توافقی است ، یعنی قانون دیکته شده اولیه وجود نداره ،
وقتی به یه کسی قرار سرویس داده بشه باید از اول توافق کرد و شرایطو گفت !
وقتی که هیچی گفته نشده باشه و سایت های طرف هم بسته شده باشه و نتونسته باشه استفاده کنه این حقش نیست هزینه ای ازش گرفته بشه .
حالا البته بستگی داره که این مشتری همکار باشه یا مشتری عمومی ...
و همچنین اینکه توافق کرده باشید و یا اینکه بدونید که اگر سایت هاش بسته بشه راه کسب درآمدش قطع می شه یا نه ...
اینا همه مهمه .
ضمن اینکه باید دید که این مشتری ، مشتری دو روزه شما بوده یا مدت ها با شما کار کرده ... اینا همه مهمه
-
-
June 5th, 2012 21:04
# ADS
-
June 5th, 2012, 21:16
#12
پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول
ما طی جلساتی که با دوستان رسانه های دیجیتال و وزارت ارشاد داشتیم و مخصوصا این همایش اخیری که برگزار شد و اکثر دوستان فعالان حوزه فناوری اطلاعات هم تشریف آوردند، طرحی دادیم به دوستان که طی مصوبه و صورت جلساتی، قوانینی را وضع کنند که کلیه کسانی که خدمات هاست و ثبت دامنه می دهند شناسنامه دار شوند و توانایی و علم و تجربه آنها به آزمون گذاشته شود و همچنین مجوزهایی که باید بگیرند ملاک فعالیت آنها باشد و هر کسی غیر از این شرایط حضور داشته شود، هم ***** شود و هم مشتریان وی مجاب خواهند شد که از وی سرویس نگیرند و اگر توجه به تذکرات قانونی نکنند سایت های آنها ***** خواهد شد تا تمکین به قانون کنند .
به همین جهت کلیه کسانی هم که در این عرصه فعال هستند، لینک قوانین فعالیتشون حتما باید روی سایتشون باشه و هنگامی هم که می خوان سرویس بدن به کسی، مشتری حتما باید قوانینو بخونه و امضا کنه تا به رویتش رسیده باشه
که نه مشتری بگه من نخوندم و ندیدم و نه سرویس دهنده ادعای دیگری بکنه
همچنین هر کسی هم که تخطی کنه و اطلاعات و دارایی های مشتری را دست اندازی و دستکاری کند و به نوعی با حیثیت وی بازی شود، علاوه بر دریافت خسارات وارده، از فعالیت وی هم جلوگیری می شود و همچنین نام وی در لیست سیاه می رود تا کسی با وی کار نکند.
در واقع سامانه ای هم در حال طراحی است که لیست سیاه در آنجا منتشر می شود و هر کسی که خواست خدمات بگیرد اول به آنجا رجوع می کند که فرد یا شرکت سرویس دهنده نامش در لیست سیاه و ممنوعیت فعالیت نباشد.
-
-
June 5th, 2012, 21:22
#13
عضو انجمن
پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

نوشته اصلی توسط
sina.click
با سلام
به شخصه بنده تجربه ای در این زمینه ندارم
منتها اون چیزی که به ذهنم میرسه اینه که ایشون 10 روز دیگه باید فاکتور جدید رو پرداخت کنن.+ فاکتور قدیم
بحث جریمه هم به نظرم اگر بار اولشونه و هزینه هم کمه که جریمه نکنید در غیر این صورت 2 تا 5 % جریمه کنید.
موفق باشید
فاکتور قدیم رو 10 روز پیش پرداخت کردند، صحبت سر این هست که امروز اخر ماهشون هست یا 20 روز دیگه
در مورد این که بار اولشون هست یا نه باید بگم که هر ماه این اتفاق رخ میده، دفعه ی اول نیست
Mr_Parham
Skype: Parham.iran
Email: Parham [at] 4upld.com
-
-
June 5th, 2012, 21:35
#14
عضو انجمن
پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

نوشته اصلی توسط
soroushhost
ما طی جلساتی که با دوستان رسانه های دیجیتال و وزارت ارشاد داشتیم و مخصوصا این همایش اخیری که برگزار شد و اکثر دوستان فعالان حوزه فناوری اطلاعات هم تشریف آوردند، طرحی دادیم به دوستان که طی مصوبه و صورت جلساتی، قوانینی را وضع کنند که کلیه کسانی که خدمات هاست و ثبت دامنه می دهند شناسنامه دار شوند و توانایی و علم و تجربه آنها به آزمون گذاشته شود و همچنین مجوزهایی که باید بگیرند ملاک فعالیت آنها باشد و هر کسی غیر از این شرایط حضور داشته شود، هم ***** شود و هم مشتریان وی مجاب خواهند شد که از وی سرویس نگیرند و اگر توجه به تذکرات قانونی نکنند سایت های آنها ***** خواهد شد تا تمکین به قانون کنند .
به همین جهت کلیه کسانی هم که در این عرصه فعال هستند، لینک قوانین فعالیتشون حتما باید روی سایتشون باشه و هنگامی هم که می خوان سرویس بدن به کسی، مشتری حتما باید قوانینو بخونه و امضا کنه تا به رویتش رسیده باشه
که نه مشتری بگه من نخوندم و ندیدم و نه سرویس دهنده ادعای دیگری بکنه
همچنین هر کسی هم که تخطی کنه و اطلاعات و دارایی های مشتری را دست اندازی و دستکاری کند و به نوعی با حیثیت وی بازی شود، علاوه بر دریافت خسارات وارده، از فعالیت وی هم جلوگیری می شود و همچنین نام وی در لیست سیاه می رود تا کسی با وی کار نکند.
در واقع سامانه ای هم در حال طراحی است که لیست سیاه در آنجا منتشر می شود و هر کسی که خواست خدمات بگیرد اول به آنجا رجوع می کند که فرد یا شرکت سرویس دهنده نامش در لیست سیاه و ممنوعیت فعالیت نباشد.
دوست عزیز
1- من در ایران نیستم برای همین نیازی نیست که سایت و یا Bussiness من در هیچ کجا توی ایران ثبت بشود
2- قوانین به صورت کامل در سایت وجود داره و مشتری باید قبول کنه قوانین رو که سرویس بهشون داده بشه
3- شما که الان خودتون جلسه داشتید با دوستان رسانه های دیجیتال و وزارت ارشاد شناسنامه شما کجاست
4- یعنی قرار تست بشه که چه قدر افراد از مدیریت سرور بارشون هست ؟؟ این فرد یعنی مدیر شرکت هست ؟؟ اگر اره به نظر خود شما کمی مسخره نیست همچین قانونی ؟؟ یک مدیر نیاز داره که مدیریت بلد باشه نه Cpanel، ساپورتر های شرکت هستند که به مشکلات رسیدگی می کنند، اگر قرار باشه هر ساپورتری تست بشه می دونید چه قدر زمان می گیره برای یک شرکت بزرگ؟؟ بعد تجربه رو چجوری می خواهید تست کنید ؟؟
5- هیچ ارگانی نمی تواند برای مشتری تایین کند که از چه کسی سرویس بگیرید، برای مثال یکی ممکن است از یک هاستینگ تازه تاسیس سرویس بگیره، شما نمی تونید بگید نه نمیشه که
6- به جای این کارها فکر نمی کنید بهتر باشد سرویس هایی که الان وزارت ارشاد داره درست بشه، شما که خودتون دستی توی طراحی وبسایت دارید چرا سایت ساماندهی رو درست نمی کنید؟ من بیش از سه ماه است که هر روز پیگیری می کنم برای ثبت نام توی این سامانه ولی چون در ایران زندگی نمی کنم نمیشود، بنظرتون نباید اول این مشکلات رفع بشه به جای اضافه کردن موارد جدید؟
7- در مورد این حیثیت که فرمودید، وقتی کسی پول سرویسش رو نده سرویس باید بسته بشه دیگه، حالا با حیثیت ایشون بازی میشه یا نه به مدیر هاستینگ چه ربطی داره، ایشون قرار بوده هزینه ای پرداخت کنند ولی نکردند، پس کم لطفی از طرف مشتری بوده
8- به جای این سامانه هم بهتر است فکر می کنم اول مشکلات فعلی حل بشوند
Mr_Parham
Skype: Parham.iran
Email: Parham [at] 4upld.com
-
تعداد تشکر ها از Mr_Parham به دلیل پست مفید
-
June 5th, 2012, 21:38
#15
عضو انجمن
پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

نوشته اصلی توسط
soroushhost
در اینگونه موارد همه چیز توافقی است ، یعنی قانون دیکته شده اولیه وجود نداره ،
وقتی به یه کسی قرار سرویس داده بشه باید از اول توافق کرد و شرایطو گفت !
وقتی که هیچی گفته نشده باشه و سایت های طرف هم بسته شده باشه و نتونسته باشه استفاده کنه این حقش نیست هزینه ای ازش گرفته بشه .
حالا البته بستگی داره که این مشتری همکار باشه یا مشتری عمومی ...
و همچنین اینکه توافق کرده باشید و یا اینکه بدونید که اگر سایت هاش بسته بشه راه کسب درآمدش قطع می شه یا نه ...
اینا همه مهمه .
ضمن اینکه باید دید که این مشتری ، مشتری دو روزه شما بوده یا مدت ها با شما کار کرده ... اینا همه مهمه
ببخشید این یکی جا افتاد
درسته تمام مواردی که شما فرمودید ولی وقتی مشتری اخر بیشتر ماه ها بد قولی کنه دیگه .............
Mr_Parham
Skype: Parham.iran
Email: Parham [at] 4upld.com
-
-
June 5th, 2012, 23:47
#16
پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

نوشته اصلی توسط
Mr_Parham
دوست عزیز
1- من در ایران نیستم برای همین نیازی نیست که سایت و یا Bussiness من در هیچ کجا توی ایران ثبت بشود
2- قوانین به صورت کامل در سایت وجود داره و مشتری باید قبول کنه قوانین رو که سرویس بهشون داده بشه
3- شما که الان خودتون جلسه داشتید با دوستان رسانه های دیجیتال و وزارت ارشاد شناسنامه شما کجاست
4- یعنی قرار تست بشه که چه قدر افراد از مدیریت سرور بارشون هست ؟؟ این فرد یعنی مدیر شرکت هست ؟؟ اگر اره به نظر خود شما کمی مسخره نیست همچین قانونی ؟؟ یک مدیر نیاز داره که مدیریت بلد باشه نه Cpanel، ساپورتر های شرکت هستند که به مشکلات رسیدگی می کنند، اگر قرار باشه هر ساپورتری تست بشه می دونید چه قدر زمان می گیره برای یک شرکت بزرگ؟؟ بعد تجربه رو چجوری می خواهید تست کنید ؟؟
5- هیچ ارگانی نمی تواند برای مشتری تایین کند که از چه کسی سرویس بگیرید، برای مثال یکی ممکن است از یک هاستینگ تازه تاسیس سرویس بگیره، شما نمی تونید بگید نه نمیشه که
6- به جای این کارها فکر نمی کنید بهتر باشد سرویس هایی که الان وزارت ارشاد داره درست بشه، شما که خودتون دستی توی طراحی وبسایت دارید چرا سایت ساماندهی رو درست نمی کنید؟ من بیش از سه ماه است که هر روز پیگیری می کنم برای ثبت نام توی این سامانه ولی چون در ایران زندگی نمی کنم نمیشود، بنظرتون نباید اول این مشکلات رفع بشه به جای اضافه کردن موارد جدید؟
7- در مورد این حیثیت که فرمودید، وقتی کسی پول سرویسش رو نده سرویس باید بسته بشه دیگه، حالا با حیثیت ایشون بازی میشه یا نه به مدیر هاستینگ چه ربطی داره، ایشون قرار بوده هزینه ای پرداخت کنند ولی نکردند، پس کم لطفی از طرف مشتری بوده
8- به جای این سامانه هم بهتر است فکر می کنم اول مشکلات فعلی حل بشوند
حرف اين دوستمون كاملا صحيح هستش
مديريت حتما نياز نداره دانشي داشته باشه
يكي پول داره ميخواد بياد تو اين كار
دو نفر كار بلد رو مياره كه براش كار كنند
اين دو نفر هم هر كدوم ممكنه سواد خودشون رو داشته باشن
يكي تخصصش ويندوز باشه
يكي لينوكس و يكي ....
خودتون هم بهتر ميدونين استارت يه پروژه تو ايران تا بخواد شروع بشه چندين سال طول ميكشه
همين نماد اطمينان
گفتن الزاميه ما الان 4 ماهه الافشيم و ....
بي خيال اين حرفها
اين دوستمون خواستن مشكلشونو يكي حل كنه شما حرف از شناسنامه و كارت ملي ميزنيد!!!
دوست عزيز اميدوارم مشكل شما هم حل شده باشه
-
تعداد تشکر ها ازvahidmom به دلیل پست مفید
-
June 5th, 2012, 23:53
#17
عضو انجمن
پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

نوشته اصلی توسط
Mr_Parham
فاکتور قدیم رو 10 روز پیش پرداخت کردند، صحبت سر این هست که امروز اخر ماهشون هست یا 20 روز دیگه
در مورد این که بار اولشون هست یا نه باید بگم که هر ماه این اتفاق رخ میده، دفعه ی اول نیست
عرض کردم 10 روز دیگه میشه آخر ماهشون( سی روز بعد از سر رسید معمولشون )
چون شما سرویس رو براشون نگه داشتید و گرنه تاریخ صفر میشد و سررسید از الان محاسبه باید بشه.
حتما جریمه کنید تا تکرار نشه 
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از sina.click به دلیل پست مفید