نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    گیلان ، رشت
    نوشته ها
    148
    تشکر تشکر کرده 
    194
    تشکر تشکر شده 
    326
    تشکر شده در
    168 پست

    پیش فرض پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr_Parham نمایش پست ها
    خسارت رو چه مقدار باید بزنم ؟؟ چند درصد هزینه ی ماهانه ؟؟


    یعنی تاریخ سر رسید همون می مونه ولی یک خسارت هم باید پرداخت کنند؟؟
    البته هر كسي قوانين خودش رو داره و سياست كاري خودش
    ما به طور معمول 1 روز بعد از عدم پرداخت كليه سايت ها رو ساسپند ميكنيم
    تا دو هفته هم موردي نداره پرداخت كنه بازش ميكنيم و سر رسيد همون تاريخ قبليشه
    بعد دو هفته به علاوه اينكه بايد مبلغ ماهانشونو بدند بايد جريمه هم بدند
    اين جريمه رو دو نوع در نظر ميگيريم
    اونايي كه تعداد سايتهاشون كمه جريمه كمتر
    اونايي كه بيشتره مسلما بيشتر!!!

    البته اين رو هم بگم ما تا دو بار رو به صورت تذكر كاري نداريم بعد اون اين كار رو ميكنيم
    شما هم يه سياست كاري براي خودتون مشخص كنيد بهتره تو تصميمات بعديتون كمكتون ميكنه
    با تشكر

  2. تعداد تشکر ها از vahidmom به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن Mr_Parham آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    انگلیس
    نوشته ها
    276
    تشکر تشکر کرده 
    315
    تشکر تشکر شده 
    714
    تشکر شده در
    503 پست

    پیش فرض پاسخ : [سوال] سر رسید نمایندگی ها بعد از ساسپند شدن اکانت به دلیل تاخیر در پرداخت پول

    نقل قول نوشته اصلی توسط vahidmom نمایش پست ها
    البته هر كسي قوانين خودش رو داره و سياست كاري خودش
    ما به طور معمول 1 روز بعد از عدم پرداخت كليه سايت ها رو ساسپند ميكنيم
    تا دو هفته هم موردي نداره پرداخت كنه بازش ميكنيم و سر رسيد همون تاريخ قبليشه
    بعد دو هفته به علاوه اينكه بايد مبلغ ماهانشونو بدند بايد جريمه هم بدند
    اين جريمه رو دو نوع در نظر ميگيريم
    اونايي كه تعداد سايتهاشون كمه جريمه كمتر
    اونايي كه بيشتره مسلما بيشتر!!!
    البته اين رو هم بگم ما تا دو بار رو به صورت تذكر كاري نداريم بعد اون اين كار رو ميكنيم
    شما هم يه سياست كاري براي خودتون مشخص كنيد بهتره تو تصميمات بعديتون كمكتون ميكنه
    با تشكر
    ما هم سیستم خودش همه چی رو حساب میکنه، این مشتریمون خیلی خوشش نیومده بود از سیستم کاری ما، من فکر کردم مشکل از طرف ماست برای همین تاپیک زدم.
    Mr_Parham
    Skype: Parham.iran
    Email: Parham [at] 4upld.com

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: April 3rd, 2016, 18:14
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: May 3rd, 2015, 17:13
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 11th, 2014, 12:30
  4. مشکل بسیار مهم در رابطه با ساسپند شدن
    توسط 00mostafa00 در انجمن سی پنل CPanel
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: November 7th, 2014, 20:34

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •