
نوشته اصلی توسط
Aria
سلام.
شما در واقع تلاش دارید اشتباه کاربر رو به دوش بکشید ؟!
اینکه کاربر سر وقت پرداخت نمی کنه، مشکل شما نیست و مدت زمانی که سرویس مسدود هست کاملاً مشکل کاربر هست، اگر کاری براشون پیش اومده میتونند از چند روز قبل همون مبلغ یا حدودش رو به شما پرداحت کنند و اطلاع بدند که برای تمدید سرویس پرداخت شده تا سرویس مسدود نشه.
در نتیجه، به توجه به توضیحات بالا و از آنجایی که هیچ شرکتی چنین کاری نمی کنه و مشکل کاربر رو به دوش نمی کشه، همچین سیستمی در whmcs یا هیچ سیستم دیگری (تا جایی که بنده اطلاع دارد) وجود ندارد.
با تشکر.