سلام
من احساس شما را کاملا متوجه می شوم و خیلی خوشحال هستم که به این صورت پشتیبانی می کنند ولی یک هفته زمان خیلی کمی است .
من فقط در مورد اینکه شرکتی که پشتیبانی را ارائه می دهد غیر از خود دیتا سنتر است اشکال می بینم .اول اینکه اصولا دیتا سنتر هایی که تعداد سرور های آنها کم است و برای آنها اضافه کردن متخصص با هزینه بالا برای پشتیبانی نرم افزاری ارزش ندارد کار پشتیبانی خودشان را به شرکت بیرونی می دهند و دوم اینکه ممکن است ارتباط دیتا سنتر با آن شرکت دچار اشکال بشود یا اینکه آن شرکت چون خدمات خوبی دارد با دیتا سنتر های کوچک زیادی قرارداد ببندد و بعد از یک مدت کم کم خدمات آن خراب شود . ( این مورد دوم را من تا حالا چند بار شنیدم )
به هر حال من فکر می کنم شما 2 یا 3 ماه بررسی کنید و بعد از آن نتیجه را اعلام کنید