حرفهای شما کاملا درسته و قبول دارم
اما خوشبختانه برنامه نویس ها کم و بیش دران نرم افزارها رو برای کار با هسته های مجازی بهینه سازی میکنند که در اینصورت تفاوت ها چشمگیر میشه بنظر من.
توی همین عکسهایی که گذاشتید، معلوم هست مثلا بازی Fritz میتونه تا حدود خوبی از این قابلیت استفاده کنه یا 3DS Max 2010 ؛ که بنظرم وقتی ورژن جدید تر این نرم افزارها اگر تست بشن، نتیجه بهتر از این هم خواهد بود.
در حالی که مثلا Winrar بخوبی نمیتونه استفاده کنه و تفاوت چندانی بین حالت فعال و غیرفعال بودن هسته های مجازی وجود نداره
درهرصورت نتایج همیشه و برای همه کار و با هر نرم افزاری مشابه هم نیستند و تفاوت معماری ها باعث وجود تفاوت در نتیجه ی تست های مختلف خواهد بود
اما میشه نتیجه گیری کلی رو بر این اساس گرفت که هسته های مجازی باعث افزایش قدرت پردازشی میشوند اما نه به اندازه ی هسته های فیزیکی یک پردازنده.