نقل قول نوشته اصلی توسط sepastian نمایش پست ها
دوستان از لینکی که پیوست کردم میتونید با کامل کردن فرم درخواست خودتون رو مبنی بر ناموفق بودن تراکنش به بانک اعلام کنید بعد از 24 ساعت با مراجعه به نزدیکترین شعب یا خود سایت بانک ملت پاسخ خودتون رو برای اون تراکنش دریافت می کنید

بعد از پر کردن فرم کد رهگیری درخواست رو یادداشت کنید

بانک ملت > معرفی خدمات > الکترونیکی > سامانه ها > سامانه سیام > ورود اطلاعات تراکنش خرید ناموفق
این مال مشتری هست نه مال صاحب فروشگاه
وقتی مشتری خرید می کنه و تراکنش ناموفق می خوره باید اونجا ثبت کنه تا پول بر گرده به حسابش که البته نیازی نیست فوری بر میگرده
فروشگاه دارها باید حواسشون باشه تراکنش های ستل نشده رو دستی ستل بزنن یا از به پرداخت بخوان براشون انجام بده