دوستان از لینکی که پیوست کردم میتونید با کامل کردن فرم درخواست خودتون رو مبنی بر ناموفق بودن تراکنش به بانک اعلام کنید بعد از 24 ساعت با مراجعه به نزدیکترین شعب یا خود سایت بانک ملت پاسخ خودتون رو برای اون تراکنش دریافت می کنید
بعد از پر کردن فرم کد رهگیری درخواست رو یادداشت کنید
این مال مشتری هست نه مال صاحب فروشگاه
وقتی مشتری خرید می کنه و تراکنش ناموفق می خوره باید اونجا ثبت کنه تا پول بر گرده به حسابش که البته نیازی نیست فوری بر میگرده
فروشگاه دارها باید حواسشون باشه تراکنش های ستل نشده رو دستی ستل بزنن یا از به پرداخت بخوان براشون انجام بده