بنده هم نگفتم که امروز پیامی ارسال کردم از روزهای گذشته صحبت کردم که ۲ ایمیل من بی پاسخ مونده من هم نیاز به پشتیبانی نداشتم که توی یاهو و یا سایت پیام دادم قصد خرید سرویس داشتم اگر که شما اینجا تبلیغ سرویس تانه را انجام میدهید بهتر است پاسخ گو درخواست مشتریانتان باشید بنده از شما سوال داشتم که آیا بکاپ سرور بنده را منتقل خواهید کرد و یا خیر این فکر نکنم درخواستهای عجیب و غریب باشد ، دوست عزیز ما هم وقت مون رو از سر را نیوردیم اگر صحبت از یاهو کردم یک این بود که میخواسم کارم را بیفته دو اینکه هرچه سریعتر انجام بشه بهتره برای وقت دیگران هم ارزش قائل باشید نه فقط برای خودتون
سلام
ما برای مشتریانمون کم و کاستی نمی زاریم , مگر موردی باشه که در حد توان ما نباشه و بدون هیچ مشکلی اعلام می کنیم , نه
انجمن محلی برای ارائه آفرها یا معرفی محصولات است اما سیستم پاسخ به سوالات مشتریان , سرویس دهندگان نیست
هر سرویس دهنده سایت دارد
سیستم تیکتینگ دارد و ... که مطابق سیاست کاری خود عمل میکند
همانطور که بارها و بارها اعلام کردیم , کاربر باید از طریق سیستم تیکت سایت اقدام برای هر مورد کند
خرید , فروش , رفع مشکل , کانفیگ و ...
اصل حضور بنده در این انجمن تنها پاسخ به سوالات کاربران تازه کار است که مشکلاتی در مورد سرورهای مجازی خود دارند و بس
نهایت آفری که بنده در بخش فروش بدم , هر یک ماه یا دو ماه یک بار ایجاد یک تاپیک فروش جدید است که جنبه اطلاع رسانی کلی دارد
در کنار آن نهایت کار دیگر شرکت در بعضی از تاپیک ها که مطابق با معیارهای ما است و ارائه لینک این تاپیک است
پس قرار نیست که این انجمن بخش پشتیبانی شرکت یا گروهی باشد
در مورد ایمیل هم که ذکر کردید بنده inbox ایمیل info@warez-host.ir را چک کردم که موردی نبود
اگر تاریخ دقیق ارسال ایمیل را ارسال کنید دقیقتر می تونم بررسی کنم
موفق باشید
اطلاع رسانی به نمایندگان و کاربران :
سرورهای آمریکا مجدد آماده ارائه سرویس است
در حال حاضر از 4 لوکیشن امکان ارائه سرویس است