"مشتریانی که در مورد کارهای فنی و پرداخت مالی یا چیزی شبیه به این رو متوجه نمی شد"----> شرکت پس برای چی داره پول میگیره؟ برای اینکه همین کارها رو انجام بده.
"پولشو می دادم و می گفتم برو خودت مستقیم بخر" -----> پولشو رو می دادید + خسارت.
"چون واقعا خوبی برای بعضی ها نیومده" -------> فقط باید با شنیدن این جمله افسوس خورد.
من با همین ادبیات شما مشکل دارم. شما پولی رو دریافت می کنید که به مشتری سرویس بدهید. یعنی تعهد می دهید که کار رو به درستی انجام بدهید و مشکلاتش رو هم پذیرفته اید. این وسط اگر خسارتی قرار باشه وارد بشه به سرویس دهنده است نه مشتری. یکبار دیگه پست خودتون رو بخونید تا متوجه بشید تا درست شدن چقدر راه داریم.