خوب بر فرض که ما قوانین نوشتیم خیلی کامل
به نظر شما این قوانین تو ظرح شکایت مشتری تو دادگاه برای قاضی قابل قبوله؟
یعنی به عنوان مثال عرض میکنم
تو قوانین بنویسیم هر گونه توهین و فحاشی و به پرسنل شرکت و یا خود شرکت خلاق قوانین هستش و سرویس فرد بسته خواهد شد
و مشتری بیاد توهین کنه و ما هم سرویس رو ببندیم
وبه قاضی همه چی رو با مدرک نشون بدیم فکر میکنید قبول کنه
خود قوانینی هم که مینویسیم باید با قوانین خود کشور هم به نوعی همخونی داشته باشه
بهترین حالتش اینجا میشه که قاضی بگه ما اصلا به قاونین شما کاری نداریم و نخواهیم داشت
---------- Post added at 03:49 PM ---------- Previous post was at 03:46 PM ----------
نمیخوام به کسی جسارتی بکنم
اما از اونجایی که خیلی ها برای اینکه از دردسر دور باشند و وقتشون هم هدر نره سعی میکنند بدون حکم هم همکاری لازم رو انجام بدند
تا جایی که من اطلاع دارم پلیس فتا ابتدا برای همکاری زودتر یه تماس میگیره
از اون به بعدش به طرف بستگی داره که بخواد همکاری تلفنی رو انجام بده یا نده
و اینکه حالا اون شخص واقعا ار فتا باشه خیلی مهمه !!!!
اصلا این طور نیست زمانی که قوانین که در وب سایت لینک میشود قابل قبول کاربر در هنگام سفارش هست و اگر قوانین منطقی و درست تنظیم شده باشد مشکلی نیست
کاربر به شما فحاشی ، توهین و .... کرد سرویسش را تا تاریخ سررسیدش معلق نگه داشته و سپس سرویس وی را حذف نمایید.
به هر حال قاضی از شما مدرک میخواد
خب کاربر یا تیکت زده یا تلفن کرده یا حضوری بوده :دی
تیکت زده باشه که لاگ کاربر هست
تلفن هم باید ما سرویس دهنده های ایرانی مثل دیتاسنترها عمل کنیم و تمامی مکالمات را به مدت اگر اشتباه نکنم 45 روز ضبط شده و بایگانی شده داشته باشیم!
حضوری هم دیگه بحث میره به شاهد و ...
در کل فحاشی اگر ثابت بشه شما میتونید حتی از کاربر نیز شکایت کنید!
من خودم از خود دولت شاکیم که وب سایت من رو بدون هیچ دلیلی ***** کرده . برم کجا شکایت کنم ؟!
به خود *****ینگ باید میل بزنید.... پاسخ میدن
دلیل رو میگن
رسیدگی به گزارشات و شکایات: filter@dci.ir
بنده مشکلی داشتم و حل کردن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)