نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

موضوع: درخواست سرور فوری !!!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن camelian77 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Los Angeles, CA
    نوشته ها
    441
    تشکر تشکر کرده 
    148
    تشکر تشکر شده 
    934
    تشکر شده در
    622 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست سرور فوری !!!

    ضمنا خدا رو شکر رابطه‌ی بنده با مردم اینقدر خوب هست که در مواقع مشکل ازشون کمک بگیرم، اونم مشکل شما نه خودم! مثل شما فحاشی نمی‌کنم به همکاران دیگه که کمک می‌کنن. و ازشون تشکر می‌کنم به خصوص آقا رضای عزیز که اون شب ساعت ۱ تا ۲ مشغول کار روی سرور شما شدن.

    ----------------
    موفق باشید توی دیداس کردن بقیه آقای عزیز. :دی دیدم که یه لطفی هم به سیستم های ما کردید

    ضمنا برای اسکن کردن شبکه هم اون برنامه‌ی ویندوزی به درد نمی‌خوره، روی سرورهای جدید که از همکاران گرفتید از nmap استفاده کنید!!

    بهتره ما در مورد خرید های شما به بقیه سرویس دهنده ها اطلاع رسانی کنیم که کارتون چی هست و ریسلری بدون اجازه می‌کنید و سر هر مشکل کوچیکی ( از کانفیگ ****** سرور تا استارت کردن نرم افزار ها ) گاه و بی گاه تلفن کاری می‌کنید و انتظارات خارج از حد تصور دارید.

    شاید باید منطق ارزشمند شما رو به دوستان توضیح بدیم، که وقتی نامه‌ی Abuse دیتا سنتر رو براتون فوروارد کردیم و تلفن زدیم که سعی کنیم مشکل رو حل کنیم، شما چه برخوردی کردید؟

    لازمه که دو نامه‌ی Abuse رو هم اینجا بگذارم؟

    در مورد پورت‌ها، ما به خودمون و مشتری هامون افتخار می‌کنیم که هیچ پورتی رو روی سرور و روتر نبستیم و همه درست استفاده می‌کنند. خودشون قانون رو رعایت می‌کنند و نیازی نیست چماق بالای سرشون باشه.

    شاید هم باید اطلاع بدیم که روی هر سرورتون بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ یوزر بالا می‌یارید و پورت رو یک تنه مصرف می‌کنید و باز هم شاکی هستید!

    و شاید باید به توانایی‌هاتون ایمان بیاریم که یک بک آپ ساده رو نتونستید ری-استور کنید و باز هم از پشتیبانی سرور مجازی انتظار داشتید براتون برگردونه ( و با خوش رویی برگردوندیم ) ؟

    و در آخر شاید باید به این نکته بپردازیم که ما رو با تلفن تهدید بی جا می‌کنید ؟؟

    شما من رو شخصا، و شرکت رو تهدید به هتک حرمت و شکایت کردید. خوب دوست عزیز من که توی تلفن هم بهتون گفتم!! بفرمایید انجام بدید!

    ----------------

    من مشکلی با تخطئه و به قول خودتون آبروریزی ندارم، چه در این تالار چه جاهای دیگه. انصافا جالب هم عمل کردید و دوستان دیگه هم که آتش بیاری معرکه ای رو کردند که شما به راه انداختید ( و از ادب همکاری و دوستی صنفی به دور بود. )

    مشتری‌های ایرانی عمده‌ی ما در مورد مسئله‌ی شما توجیه شدند و شرکت ما هم نیازی به <فروش حتی یک عدد زیر قیمت بازار> نداریم. قبلا هم به شما گفتم که درآمد ریالی ما از راه سرور و .... نیست و کار دیگه ای هست. این رو هم داریم و ازش استفاده می‌کنیم.

    دوست عزیز، شما هر چقدر دیگه که دوست دارید این جا در مورد ما صحبت کنید. از شخصیت و شان من به دور هست که پاسخی به شما بدم.
    کمپین یاد آوری زبان فارسی به وب هاستینگ تالک !

    چگونه از هاست / سرور مجازی خود شکایت کنیم؟ (طنز) http://www.webhostingtalk.ir/f118/92986/
    ----------------------------------------------------------


  2. تعداد تشکر ها از camelian77 به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن saeed_m27 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    115
    تشکر تشکر کرده 
    171
    تشکر تشکر شده 
    303
    تشکر شده در
    200 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست سرور فوری !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط camelian77 نمایش پست ها
    ضمنا خدا رو شکر رابطه‌ی بنده با مردم اینقدر خوب هست که در مواقع مشکل ازشون کمک بگیرم، اونم مشکل شما نه خودم! مثل شما فحاشی نمی‌کنم به همکاران دیگه که کمک می‌کنن. و ازشون تشکر می‌کنم به خصوص آقا رضای عزیز که اون شب ساعت ۱ تا ۲ مشغول کار روی سرور شما شدن.

    ----------------
    موفق باشید توی دیداس کردن بقیه آقای عزیز. :دی دیدم که یه لطفی هم به سیستم های ما کردید

    ضمنا برای اسکن کردن شبکه هم اون برنامه‌ی ویندوزی به درد نمی‌خوره، روی سرورهای جدید که از همکاران گرفتید از nmap استفاده کنید!!

    بهتره ما در مورد خرید های شما به بقیه سرویس دهنده ها اطلاع رسانی کنیم که کارتون چی هست و ریسلری بدون اجازه می‌کنید و سر هر مشکل کوچیکی ( از کانفیگ ****** سرور تا استارت کردن نرم افزار ها ) گاه و بی گاه تلفن کاری می‌کنید و انتظارات خارج از حد تصور دارید.

    شاید باید منطق ارزشمند شما رو به دوستان توضیح بدیم، که وقتی نامه‌ی Abuse دیتا سنتر رو براتون فوروارد کردیم و تلفن زدیم که سعی کنیم مشکل رو حل کنیم، شما چه برخوردی کردید؟

    لازمه که دو نامه‌ی Abuse رو هم اینجا بگذارم؟

    در مورد پورت‌ها، ما به خودمون و مشتری هامون افتخار می‌کنیم که هیچ پورتی رو روی سرور و روتر نبستیم و همه درست استفاده می‌کنند. خودشون قانون رو رعایت می‌کنند و نیازی نیست چماق بالای سرشون باشه.

    شاید هم باید اطلاع بدیم که روی هر سرورتون بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ یوزر بالا می‌یارید و پورت رو یک تنه مصرف می‌کنید و باز هم شاکی هستید!

    و شاید باید به توانایی‌هاتون ایمان بیاریم که یک بک آپ ساده رو نتونستید ری-استور کنید و باز هم از پشتیبانی سرور مجازی انتظار داشتید براتون برگردونه ( و با خوش رویی برگردوندیم ) ؟

    و در آخر شاید باید به این نکته بپردازیم که ما رو با تلفن تهدید بی جا می‌کنید ؟؟

    شما من رو شخصا، و شرکت رو تهدید به هتک حرمت و شکایت کردید. خوب دوست عزیز من که توی تلفن هم بهتون گفتم!! بفرمایید انجام بدید!

    ----------------

    من مشکلی با تخطئه و به قول خودتون آبروریزی ندارم، چه در این تالار چه جاهای دیگه. انصافا جالب هم عمل کردید و دوستان دیگه هم که آتش بیاری معرکه ای رو کردند که شما به راه انداختید ( و از ادب همکاری و دوستی صنفی به دور بود. )

    مشتری‌های ایرانی عمده‌ی ما در مورد مسئله‌ی شما توجیه شدند و شرکت ما هم نیازی به <فروش حتی یک عدد زیر قیمت بازار> نداریم. قبلا هم به شما گفتم که درآمد ریالی ما از راه سرور و .... نیست و کار دیگه ای هست. این رو هم داریم و ازش استفاده می‌کنیم.

    دوست عزیز، شما هر چقدر دیگه که دوست دارید این جا در مورد ما صحبت کنید. از شخصیت و شان من به دور هست که پاسخی به شما بدم.
    من گفتنی ها رو گفتم و در ضمن ریسلری میدم یا هر چیزی طی شده با شخص شما و در ضمن شما اگر خیلی وارد بودید کانفیگ ویندوز و میکروتیک رو به همکارانتون نمیدادید و در مورد فحاشی هم لازم نیست توضیحی بدم اگر همه اسناد و موارد را کنار هم بذارید اونوقت میفهین به چه صورت بوده و در پایان شما اگر شان حالیتون بود نمیومدین اینجا توجیه کنین سهل انگاریتون رو و بی تجربگی خودتون رو و به نظرم کسی که به خودش و کارش اطمینان داره لزومی نداره بیاد بگه من اینم من اونم شما افتخارت رو بذار تو گنجه کسی نبینه نکنه چشم بزنند! در ضمن دیتا سنتر با شما طرفه نه با من اگر قرار بود من بیام جواب دیتا سنتر شما رو هم بدم دیگه به شما و خدمات ارزندتون زحمت نمیدادم مستقیم از دیتا سنتر تهیه میکردم و در پایان شما شان داشتید کاری نمیکردید که مشتری بیاد اینجا بعد از 9 روز اطلاع رسانی کنه!!شما به دلایل متعدد کم کاری کردین و من تاوان دادم !! و الان رفتار شما نمونه بارز یه توجیه میباشد چون من حل شده میبینم مشکل رو و اطلاع رسانی بنده صرفا به این خاطر بود که ما وقتی بیاییم برای آپ تایم و پشتیبانی و ... به به و چه چه می کنیم باید برای مشکلات یه سرویس دهنده هم اطلاع رسانی کنیم. شمام بهتره کمی صبور و اندکی انتقاد پذیر باشید نه اینکه بعد از کلی ضرر و زیان بیایید ما رو بدهکار کنین چون بده درست نیست شما که کارتون درسته دیگه چه لزومی داره عصبی بشید بهتره بپذیرید که هنوز خیلی کار دارید تا به اونجایی برسید که بتونین مدیریت کنید

    فقط جهت اطلاع رسانی گذاشتم این رو محض اطلاع کسانی میزارم که با خوندن این تاپیک شاید فکر کنند خصومتی در کار هست که اگر هم باشه اینجا جاش نیست و از ادب و نزاکت به دور هست که اینجا بیام مشکلم رو حل کنم فقط صرفا اطلاع رسانی بوده و تمام !!

  4. تعداد تشکر ها از saeed_m27 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •