Best Effort در پشتیبانی
سرعت پاسخگویی خیلی پایین هست ؟ یعنی بدرد نمی خوره ؟ یا برای کسی که خودش بتونه مشکلات معمول (نه سخت افزاری ها که عملا دسترسی نیست) رو حل کنه خوبه ؟
نه اینکه به درد نخوره
یک سری کارها را برای شما انجام میدن ، مانند بررسی کردن سرور در مواقع بحرانی و ...
اگر در این حالت درخواست manage سرور بدید یا کارهایی که به عهده خود شماست ، با درحافت هزینه به صورت ساعتی کار را برای شما انجام میدن
که نرخشون هر ساعت 25 یورو هست
ولی در مرحله های بالاتر هزینه دریافت نمی کنند
در حالت Best Effort شما در نوبت قرار میگیرید برای پاسخگویی ولی در مراحل بالاتر به شما بیشتر اولویت میدهند

در زمینه Colo اگر یک راک رو کسی اجاره کنه بعد باید روی اون سرور راه اندازی کنه ؟ اگر فرصت کردید و زحمتی نیست یه توضیح بدید که از شروع تا راه اندازی این Colo ها به چه شکل هست ؟
در مورد colo بحث توی انجمن زیاد هست ، کافیه بگردید ، اگه بخشی برایتون نامفهوم بود بفرمایید توضیح میدم ، چون بخوام بگم تکرار مباحث میشه