اگه هدف page rank باشه، مرتبط بودن کاملا اهمیتش صفر میشه و کافیه که از صفحه های با ارزش یا خوب لینک داشته باشید. این جا اصطلاحا اون صفحه ها به شما juice میدن(حال میدن).
این بخش بیش از 70 درصد اشتباه هست و نشون میده همچنان شما بر این باور هستید که هر بک لینکی خوبه. خیر دوست عزیز بهترین بک لینک ها اونهایی هستند که کیفیت داشته باشند از نظر محتوایی و همچنین مرتبط باشند اگر نه هزاران بک لینک بیخود رو گوگل کلا حساب نمیکنه.دقت گوگل در انتخاب بک لینک ها چیزی هست که فکر کنم شما هنوز پی نبردید بهش.
گوگل شدیدا در انتخاب بک لینک ها حساس هست. سایت شما شاید توی خیلی ابزارها بگن که میلیون ها بک لینک داره اما گوگل شاید صدتاشو حساب کنه که نشون میده گوگل فقط خوب هارو حساب میکنه
اصلا فرقی نداره هدف شما چیه پیج رتک یا هر چیزی مهم اینه که بک لینک بدون کیفیت بدون کیفیت هست و گوگل حساب نمیکنه این خیلی سادست و همه هم میدونند نمیدونم شما چرا اصرار دارید بگید هر بک لینکی خوبه
quality که یعنی باکیفیت. تو سئو ( که کسب پیج رنک هیچ جایی توش نداره) لینکی کوالیتی هست که به بالا اومدن شما کمک کنه، یعنی شما رو یک صفحه ی مهم توی اون موضوع جستجو شده نشون بده، پس باید خود اون صفحه هم توی link graph جهانی توی منطقه ی همون موضوع باشه. سعی کردم منظورمو برسونم ولی سخته.
من این روزا سرم شلوغه عذر میخام شاید نتونم دیگه تو این گفتگو شرکت کنم.
هرکس به شما گفته که هدف بک لینک پیج رنک هست نشون داده هیچ دانشی نداره
هدف بک لینک خیلی بیشتر از اینهاست که فقط به شما پیج رنک بده الان دیگه سایت بدون بک لینک هم پیج رنک میگیره چون بی ارزش شده طبق گفته های گوگل هم کسی که به پیج رنک اهمیت بده باخته
اومدن به صفحه ی اول یکی از عواملش بک لینک هست که خود بک لینک برمیگرده به مبحث گستره و البته پیچیده ی لینک بیلندینگ که بسیار مهم هست