آخه دوست من شما فرض بکن بنده شرکت دارم . ۶ نفر توش کار میکنه ، و ساعت کاریمون اداری هست.
حالا سرور من ۴ گیگ رم داره . ولی من پول حقوق کارکنانم رو ، هزینهٔ شرکت رو ، مخارج تبلیغات رو ، مالیات رو ، هزینهٔ تحقیقات رو و سود خودم رو از قیمتی که میدم در میارم .
اون طرف یه نفر ۱۸-۱۹ ساله میاد یه سرور میگیره ۱۶ گیگ رم ، بی کار هم هست ۱۸ ساعت روزی پشت کامپیوتر میشینه جواب اینو اونو میده(اگر چه تخصصی نباشه) مثل همین موضوع آقای دکتر .
حالا شما بیا مقایسه کن بگو به کدوم سر چی میخوای به عنوان صنف قیمت بعدی !!!
دونه دونه همرو از همهٔ لحاظ نمیشه تحت نظارت بگیرید که !
ولش کنید این کار رو ، هر کس کار خودشو خوب انجام بده مشتری میاد . شما به جای صنفو اینا ، فکرتو بچرخون ببین چطور تبلیغات میتونی بکنی ، چطور این لشگر شکست خوردرو که هر دفعه بده ۲ ماه از دست این فروشندههای فصلی پخش میشن رو جم آوری کنی . راز موفقیت اونجاست آقایون . تاکتیک فروش میگن به این ، ذهن خلّاق میگن به این . باید بدونی دامتو کجا پهن کنی که ماهی گیرت بیفته . حالا هی بگید باید شکارچیهای کنار برکه رو قدغن کنیم که صدای تفنگ ماهی هارو فراری میده ... نه ! کسی که بلده ، روزیشو خوب میتونه از همین برکه به دست بیاره . منتها با روش ، سیستم ، برنأمه ریزیه درست و یک ذره ذهن خلّاق.
تو این جور بازارهای بی درو پیکر(wht.ir)-"که قبلان هم گفتم به بازار هاست هیچ ربطی نداره"- روال کار برای مقابل با ارزون فروشها به این صورت هست : در اون بازار چند نفر قدر هستند ، ۱-۲ تا جوجه ارزون فروش که میاد وسط ، اونا قیمتشو میارن پائین ...۱ هفته ۲ هفته خودشون ضرر میکنن ولی اجازهٔ نفس کشیدن به ارزون فروشها نمیدن ، والسلام . طرف که رفت دوباره قیمتها عادی میشه . متاسفانه اونجور قدر هم که نیست تو بازار wht.ir
پس هرکس به فکر خودش باید باشه و به بهترین نحو باید این شرایط رو با کمی ذکاوت به نفع خودش عوض کنه .
میدونید کاری که آقای دکتر کرد چی بود . زحمت جم آوری رو کشید ، گذاشت در اختیار شما . باقیش دیگه هوش شماست که این ۱۰۰ تا vps دربدر شدند رو جمع کنید . شکار آسون مثل آهوی زخمی.
به نظر من به جای اینکه جمع بشوید برای دیگران تعیین تکلیف بکنید ، باید بشینید برای خودتون و آیندهٔ تجاری تون تعیین تکلیف بکنید
بازم سرتونو درد آوردم عذر میخوام
موفق باشید
قرار نیست پول کارمندان یک شرکت از طریق گرانفروشی (البته جسارت نباشه و جواب اون جمله رو فقط عرض میکنم ) در بیاد
مشتری چه گناهی کرده که باید هم هزینه سرویس بده هم هزینه ای برای کارمندان یک شرکت
قیمت ها بازه ای تعریف شوند بهتر است.
قرار نیست پول کارمندان یک شرکت از طریق گرانفروشی (البته جسارت نباشه و جواب اون جمله رو فقط عرض میکنم ) در بیاد
مشتری چه گناهی کرده که باید هم هزینه سرویس بده هم هزینه ای برای کارمندان یک شرکت
قیمت ها بازه ای تعریف شوند بهتر است.
کسی که گران میفروشه مشتریش کمتره و به خودش مربوط میشه که مشتریش کم باشه یا زیاد !
من فکر می کنم این سیستم شما با هدف جلوگیری از گران فروش می خواد وارد بشه (که حمایت بشه) ولی در اخر از ارزان فروشی جلوگیری کنه
کسی که گران میفروشه مشتریش کمتره و به خودش مربوط میشه که مشتریش کم باشه یا زیاد !
من فکر می کنم این سیستم شما با هدف جلوگیری از گران فروش می خواد وارد بشه (که حمایت بشه) ولی در اخر از ارزان فروشی جلوگیری کنه