سلام
فکر کنم شما ماه پیش هم از ما تضمین سرعت و کیفیت خواستید
سرویسی که بدون دریافت هیچ هزینه ای با کانفیگ هماهنگ کردم همکاران تقدیم شما کنند تا چند روز تست کنید و در صورت عدم رضایت اعلام کنسلی کنید , حتی به خودتون زحمت ندادید بعد از گذشت یک هفته در تیکت ایجاد شده اعلام کنید که به سرویس نیاز ندارید تا همکاران سرویس را غیرفعال کنند
این مد نظرتون باشه که اگر از جایی دیگه سرویس تهیه کردید (( با شرایطی که ما برای شما محیا کردیم )) حداقل در قبال لطفی که به شما شده به خودتون زحمت بدید و پاسخ تیکت ها را ارسال کنید
این یادمون باشه که احترام , احترام میاره
موفق باشید