نقل قول نوشته اصلی توسط the_coder نمایش پست ها
ببینید حداقل در اینجا چنین جا افتاده که وقتی کاربری که از شما سرویس گرفته و تیکت یا ایمیل یا با هر وسیله ارتباطی که دارید بهتون پیام میده و درخواستش رو مطرح میکنه و شما جواب میدید بهش می گن پشتیبانی
حالا ممکنه این پیام درخواست ای پی باشه یا ریبوت یا هر مسئله دیگه ای (تا حد امکان و دسترسیتون شما ممکنه مشکل رو حل کنید و یا به دیتاسنتر انتقال میدید موضوع رو)
و شما اگر حضور نداشته باشین یا به درخواستش سریع واکنش نشون ندید یعنی پشتیبانی ضعیف و ممکنه همین درخواست رو اگر زود به دیتاسنتر منتقل نکنید ضررهای مادی یا معنوی به این کاربر وارد شه
اما اینجا که گفتید ما فقط رابط مالی هستیم :
این یعنی شما فقط ماه تا ماه پول سرور رو میرید پرداخت می کنید؟ (معنی رابط مالی اینه و هیچ مسئولیت دیگه ای ندارید)
اما کاربر اومده درخواست سرور اختصاصی داده و این یعنی توقع داره که شما حداقل جواب گوی سوالاش باشید (حداقل جوابی بهش بدید) نه اینکه بگید ما هیچ مسئولیتی نداریم (تیکتم دور جواب بدید یا اصلا جواب ندید هم مشکلی نیست چون فقط رابط مالی هستید(وظیفه رابط مالی این کارا نیست)) و کاربر اگر از شما درخواست رابط مالی شدن رو فقط داشت میرفت تاپیک درخواست $ میداد نه درخواست سرور....
این تعریفی که شما کردید تعریف پاسخ گویی سریع و به موقع هست شما اسمشو گذاشتید پشتیبانی که باز هم برمیگرده به همون فرهنگ غلط رواج داده شده در ایران که دیدگاه ها رو اینطور سطحی و ابندایی کرده
شاید کلمه ی promotions و Offers رو زیاد شنیده باشید این 2 کلمه جواب سوال شماست که چرا کاربر درخواست دلار نمیکنه میاد درخواست سرور می کنه .
کاربر 2 حالت هست یا با تجربه یا بی تجربه : کاربر با تجربه و به قول خودش زرنگ میاد از شما به نفع خودش استفاده میکنه یعنی میاد از موقعیت شما توی دیتاسنتر استفاده میکنه علاوه بر پشتیبانی رایگان که می گیره از promotion ها و Offer های شما هم استفاده میکنه و شما بعد از فروش با افتخار میگید 100تا سرور اختصاصی دارید با اینکه سود که نکردید هیچ ضرر هم کردید اما نه محسوس
کاربر بی تجربه هم بحثش جداست . دقت کنید من گفتم رابط بین کاربر و دیتاسنتر هم هستد علاوه بر رابط مالی که درواقع این ارتباط اون سود کمی هست که روی سرور ها گیرتون میاد

موفق باشید