سلام
دیده بودم.:
مشکل با هاست Egostar.ir - داود تنهایی Love_life
البته اون مشکل هاست هست که فکر نمی کنم ربطی به سرور داشته باشه چون سرور پشتیبانی نمی خواد.
سلام
دیده بودم.:
مشکل با هاست Egostar.ir - داود تنهایی Love_life
البته اون مشکل هاست هست که فکر نمی کنم ربطی به سرور داشته باشه چون سرور پشتیبانی نمی خواد.
سلام
دوستمون این لینک رو دادند:
مشکل با هاست Egostar.ir - داود تنهایی Love_life
بنده هم با توجه به محتوای لینک عرض کردم. چون برای هر هاستینگی ممکنه مشکل پیش بیاد.
و معمولا مشکلات سرور به مدیر اون مربوط هست نه به دیتاسنتر یا نماینده یا ...
البته گاهی اوقات هم دیتاسنتر باید ساپورت کنه (معمولا با دریافت هزینه) برای مشکلاتی که از نزدیک باید بررسی و برطرف شوند.
با تشکر از همه ی شما
می خواد اما به من یا شما ارتباطی نداره ما اینجا فقط نقش رابط بین کاربر و دیتاسنتر هستیم نه ساپورتر کاربر , کاربر پشتیبانی می خواد هزینشو بده که متاسفانه دوستان فرهنگ غلطی رو رواج دادن که کاربر فکر میکنه پشتیبانی وظیفه من یا شماست که سرویس رو فراهم میکنیم !!!!
با توجه به توضیحات قرمز رنگ پس اگر مشکلی پیش بیاد به من یا شما ارتباطی نداره !!! مربوط به مدیر سرور میشه
* این پست من به معنی تایید و یا تکذیب ایشون نیست فقط در جواب پست شما پست دادم و جوابم کلی بود
@استارتر من از ایشون انتقادات زیادی دیدم گاها هم بعضی ها شکایتشو میکنن
سرویسی نداشتم ازشون اما کسی روهم ندیدم که رضایت داشته باشه ازشون
سلام
پشتیبانی همیشه به معنی رفع عیب نیست
همین که طرف در دسترس باشه و مشکلات و درخواست ها رو به دیتاسنتر انتقال بده ، یک مدل پشتیبانی هست و پی گیر کار باشه تا نیاز کاربر برطرف شه
فروش سرور این نیست که فقط سرور رو بفروشی بعد دیگه خداحافظ ! طرف ایپی می خواد ، مشکل داره و.....
اگر فروش سرور به این معنی باشه که شما میگید ، چه نیازی هست از من و شما بخره؟ چون عاشق چشم و ابرومون هست که پول بره توی جیب ما؟
مستقیما میتونه از دیتاسنتر بخره (مگر دیتاسنتر هایی که با ایرانیا مشکل دارن) ، از نظر پرداخت هم این همه هستند که پرداخت رو انجام میدن...
در خیلی از مواردم از نظر هزینه به نفعش هست ، تازه اگر هم نباشه حداقل خیالش راحت هست که مشکل با درخواستی داشت سریع خودش به دیتاسنتر میگه یا موقع تمدید سرور نمی خواد منتظر شما بمونه...
و اگر شما غیب باشی سرورش کنسل نمیشه... !
ممکنه خیلیا که سرور غیر مستقیم می گیرند علتش این باشه که اطلاعات فنی پایینی دارند و مشکلی پیش بیاد نفهمن مشکل از چیه که بتونن به دیتاسنتر منتقل کنن یا مشکلی باشه که شما با توجه به علم و تجربتون بتونید راهنمایی کنید (مشکلات کلی که ممکنه واسه سیستم عامل سرور پیش بیاد ، منظور من مشکلات نرم افزاری برنامه های روی یک سرور مجازی نیست)
در یک جمله :
فروش سرور فقط سفارش دادن و پرداخت پول به دیتاسنتر نیست (البته همینم اگر غیب شید به مشکل می خوره طرف چوت مالک حقیقی سرور شما میشید...!)
اگر این بود تمام افراد خارج از کشور باید بیان سرور بفروشن
ویرایش توسط the_coder : November 25th, 2011 در ساعت 09:23
ببینید فروش سرور اختصاصی زمانی تحقق پیدا میکنه که شما خودتون مالک اصلی سرور باشید 2 مثال میزنم مثل آقای hugeserver و WGB
اما زمانی که شما مالک حقیقی سرور نیستید شما جز رابط مالی نقش دیگه ای ندارید !!! لکن :
راهنمایی کردن امری جداست بر پشتیبانی کردن وو موضوع دیگه انتقال پیام بین کاربر و دیتاسنتر هست که شما با اون اندک پولی که اضافه می گیرید این کار رو باید انجام بدید مثل همون درخواست آی پی درخواست ریبوت دادن سرور
موضوع دیگه اینه که شما میگید چرا کاربر میاد از شما سرور رو اجاره می کنه و خودش مستقیم نمی خره این بر میگرده به همون فرهنگ غلطی که جا افتاده کاربر فکر میکنه با خرید از شما زرنگی کرده چون پول سرور رو 5000 تومان ارزون تر گرفته و پشتیبانی رایگان گرفته و ...
اما کسانی که اطلاعات فنی پایینی دارن انگلیسی ها یه کاری رو گذاشتن پیش روشون به اسم hiring که ما ایرانی ها کلا ازش بیگانه هستیم !!!!!
فکر میکنم به جوابتون رسیده باشید
ببینید حداقل در اینجا چنین جا افتاده که وقتی کاربری که از شما سرویس گرفته و تیکت یا ایمیل یا با هر وسیله ارتباطی که دارید بهتون پیام میده و درخواستش رو مطرح میکنه و شما جواب میدید بهش می گن پشتیبانی
حالا ممکنه این پیام درخواست ای پی باشه یا ریبوت یا هر مسئله دیگه ای (تا حد امکان و دسترسیتون شما ممکنه مشکل رو حل کنید و یا به دیتاسنتر انتقال میدید موضوع رو)
و شما اگر حضور نداشته باشین یا به درخواستش سریع واکنش نشون ندید یعنی پشتیبانی ضعیف و ممکنه همین درخواست رو اگر زود به دیتاسنتر منتقل نکنید ضررهای مادی یا معنوی به این کاربر وارد شه
اما اینجا که گفتید ما فقط رابط مالی هستیم :
این یعنی شما فقط ماه تا ماه پول سرور رو میرید پرداخت می کنید؟ (معنی رابط مالی اینه و هیچ مسئولیت دیگه ای ندارید)
اما کاربر اومده درخواست سرور اختصاصی داده و این یعنی توقع داره که شما حداقل جواب گوی سوالاش باشید (حداقل جوابی بهش بدید) نه اینکه بگید ما هیچ مسئولیتی نداریم (تیکتم دور جواب بدید یا اصلا جواب ندید هم مشکلی نیست چون فقط رابط مالی هستید(وظیفه رابط مالی این کارا نیست)) و کاربر اگر از شما درخواست رابط مالی شدن رو فقط داشت میرفت تاپیک درخواست $ میداد نه درخواست سرور....
این تعریفی که شما کردید تعریف پاسخ گویی سریع و به موقع هست شما اسمشو گذاشتید پشتیبانی که باز هم برمیگرده به همون فرهنگ غلط رواج داده شده در ایران که دیدگاه ها رو اینطور سطحی و ابندایی کرده
شاید کلمه ی promotions و Offers رو زیاد شنیده باشید این 2 کلمه جواب سوال شماست که چرا کاربر درخواست دلار نمیکنه میاد درخواست سرور می کنه .
کاربر 2 حالت هست یا با تجربه یا بی تجربه : کاربر با تجربه و به قول خودش زرنگ میاد از شما به نفع خودش استفاده میکنه یعنی میاد از موقعیت شما توی دیتاسنتر استفاده میکنه علاوه بر پشتیبانی رایگان که می گیره از promotion ها و Offer های شما هم استفاده میکنه و شما بعد از فروش با افتخار میگید 100تا سرور اختصاصی دارید با اینکه سود که نکردید هیچ ضرر هم کردید اما نه محسوس
کاربر بی تجربه هم بحثش جداست . دقت کنید من گفتم رابط بین کاربر و دیتاسنتر هم هستد علاوه بر رابط مالی که درواقع این ارتباط اون سود کمی هست که روی سرور ها گیرتون میاد
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)