نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 135

موضوع: 50.000 تا 80.000 هزار تومان جایزه برای کسی که مشکل را برطرف کند

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم Warez-Host.IR آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    مشهد مقدس
    نوشته ها
    1,260
    تشکر تشکر کرده 
    2,177
    تشکر تشکر شده 
    4,167
    تشکر شده در
    2,036 پست

    پیش فرض پاسخ : 50.000 تا 80.000 هزار تومان جایزه برای کسی که مشکل را برطرف کند

    اول سلام
    خوشحالم که بالاخره به این تاپیک مراجعه کردید
    این تاپیک جای گله و شکایت نیست
    بابک جان خودت هم خوب می دونی که من مشکل داشتم با سروری که ازت خرید کردم
    مریض نیستم که بی خوردی تاپیک بزنم و ...
    همون سرورهای مجازی که روی سرور خریداری از شما بود را منتقل کردم به سرور جدید که از هادی خرید کردم
    9 روز هست این سرور دست من هست :

    کد:
    ~ # uptime
     03:38:49 up 9 days, 12:51:57, load average: 0.34, 0.34, 0.34
    بدون کوچکترین مشکل داره کار میکنه
    با این تاپیک نه به اعتبارت لطمه می خوره نه مشتری هات ناراضی میشن , چون به قول خودتون برای من تنها این مشکل پیش آمده بود که راه حلی هم پیدا نشد
    پس شما نباید ناراحت باشی و اونی که باید ناراحت باشه من هستم که دو ماه هزینه سرور دادم و فقط ضرر کرد
    این پول هم فدای سرت چون از این پولا من زیاد این طرف و اون طرف میدن (( پول خورد هم واسم حساب نمیشه ))
    رحمان جان تا به حال کدوم دیتاسنتر به صورت رایگان 24 ساعته سرور شما رو مانیتور کرده ؟
    آیا توجه کردید که سرور ارائه شده مدیریت نشده هست و مانیتور کردن سرور اصلا جزء مسئولیت دیتاسنتر نبود ؟
    به نظرتون اگر خودتون مستقیم سرور رو تهیه کرده بودید با این قیمت میتونستید خرید کنید ؟ و از مانیتورینگ رایگان استفاده کنید ؟
    من هیچ زمان از کسی توقع زیادی نداشتم حتی از شما و دیتاسنتر
    حتی هزار بار هم گفتم من مشکل مالی ندارم و هرچقدر هزینه داشته باشه من پرداخت میکنم
    اگر من می گفتم که رایگان برام انجام بدن , حرف شما درست بود ولی وقتی که من خودم دارم میگم سرور را بررسی کنن , مشکل را رفع کنن به من بگید فلانقدر میشه و من پرداخت کنم این حرف به نظر غیرمنطقی هست ؟؟

    چه کسی همکاری نکرد ، جز این بوده که تمام تیکت هایی که از دست ما بر می آمده در زمانی زیر 30 دقیق پاسخ داده شده ؟
    آیا اختلاف زمانی ایران و آمریکا رو در نظر گرفتید ؟ و توجه کردید که درخواست شما از طرف دیتاسنتر پاسخ داده بشه تا ما به شما جواب بدیم ؟
    یا اینکه انتظار دارید از خودمون پاسخ برای شما درست کنیم و ....

    فکر کنم مجموعه توکا تنها شرکتی باشه که تاپیک تشکر داره داخل این انجمن و این خود گویای همه چیز هست
    کابران ما که بیشتر از سه سال هست همراه ما هستند از افراد معتبر این انجمن هستند ولی نیازی نمی بینم نام ببرم

    آبرو و اعتبار هر کسی در دست خودش هست و به تصمیمات شما بستگی داره
    فکر نمی کنم یک مشکل فنی باعث رفتن اعتبار و آبروی کسی بشه ، نه د ز د ی کردید و نه پول کسی رو خوردید
    مشکلات فنی هم هر زمان و هر جایی ممکن هست پیش بیاد و در نتیجه شما و ما نیز از این اصل مستثنا نیستیم
    برای KVM من چند روز الاف بودم ؟؟
    آخر هم که گفتن که ارائه این مورد امکان پذیرنیست - خوب برادر من شما که چند سال هست با این دیتاسنتر کار می کنی یعنی نمی دونستی که KVM ارائه نمی کنن که بعد از چند روز در تیکت گفتید امکان پذیرنیست
    مرد و مردان بگو به من نگفتی , با دیتاسنتر صحبت کردیم هاردیسک ها را به سرور دیگه ای منتقل کنن
    دقیقاً اگر اشتباه نکنم چند روز قبل از تمدید سرور بود
    ما هم خوشحال شدیم که انشالله منتقل میکنن و مشکل ما هم رفع میشه
    ولی بعدش چی ؟؟
    گفتی که دیتاسنتر بچه بازی نیست و ...
    اگر هم منکر این قضه میشی که هیچ , مشکلی نیست و من برای خودم خیال بافی کردم

    در مورد آیرو اعتبار هم باید بگم که کار ما از مشکل فنی گذشته بود
    وقتی به قول خودتون به خاطر همین مشکل فنی مدام سرورهای از دسترس خارج میشن و کاربران به ما تیکت میزنن و تو تاپیک فروش انتقاد می کنن یا در پشتیبانی حرفهایی میزنن که واقعاً در شان همکاران ما نیست این با اعتبار و آبروی ما بازی نمی کنه ؟؟
    من ماه پیش خودم شخصاً حدود 270 هزار تومان هزینه به کاربران بازگشت زدم به خاطر عدم پایداری سروری که از شما خرید کرده بودم
    قبول کن تنها کسی که ضرر کرده این وسط من بوده و الان شما شاکی باشی نامردی محضه
    پولش فداس سرت , به مولا 1% هم واسه پول نگران نیستم چون دوباره به دست میاد ولی همو مشتری هایی که چندماه داشتیم و هرماه تمدید می کردن بعد از انتقال به سرور شما و قطعی های مداوم دیگه تمدید نکردن
    کسانی مثل رسول صفری , حسین کریمی و .... که از مشتریان ما بودن همه پریدن و خیلی از سرویس های خودشون را تمدید نکردن
    یک سری به من پیام می دادند که جناب هوشیار ما واقعاً از شما توقع نداشتیم که چنین سرویس مزخرفی به ما بدین , همیشه همه جا از شما تعریف می کردن , این شد تجربه برای ما که دیگه از شما و امثال شما خرید نکنیم
    این یادت باشه که همیشه مشتری مشتری میاره
    یک مشتری که از دست بدی , مهم همون یک مشتری نیست , مهم اینه که فکر کنی همون فرد با خودش میتونه حداقل 5 خریدار دیگه به سایت هدایت کنه
    بیشتر از 10 نفر در همین انجمن که ادعای فروش سرورمجازی میکنن دارن از من واسه مشتریاشون سرورمجازی خرید میکنن
    کسایی که شاید فکرش را هم نکنید
    کسایی مثل جناب محیطی که بیش از 10 سرویس از ما داشت و ... که نمیشه اسم بود
    اونها هم سرویس هاشون را کنسل کردن

    بگذریم فدای سرت فقط اینا را گفتم که یه وقتی فکر نکنی بی دلیل حرفی زدم , چون دیدم مقداری داری طلبکارانه با تاپیک برخورد میکنی گفتم , بگم که درجریان واقعیت ها باشی و دیدت را عوض کنی

    کم کم داره ثابت میشه که میشه که مشکل نه سخت افزاری باشه و نه نرم افزاری
    اسم این مشکل هم به نظر من "مردم آزاری" هست که حالا از طرف کی هست بماند !

    رحمان جان در مورد سطح کار از شما نظر خواستیم ؟ فکر کنم این مورد رو مدیران باید با شما حل کنند
    بدون هیچ سند و مدرکی دارید در مورد ما اظهار نظر منفی می کنید که مطمئنا بنده در قبالش ساکت نخواهم موند !!! <~~~~~~~~ مدیران ارشد ( امیر و وحید )
    حقیقت همیشه تلخ هست
    کسی که کاردست انجام بده همیشه با تعریف و تمجید روبرو میشه ولی ....

    رحمان جان حرفت رو رک بزن ، بگو پیش مرگ نیاز داری
    خوب وقتی شما این موارد رو با زبان خودت اعتراف میکنی پس انتظارهای آنچنانی چیه ؟!
    نه بابک جان پیش مرگ نیست
    به یک متخصص نیاز داریم
    من وقتی تخصصی در ضمینه خرید سرور اختصاصی و موارد مرتبط ندارم هیچ وقت وارد این عرصه نمی شم
    هیچ ادعایی هم تو این کار ندارم
    کار من چیز دیگه ای هست , تخصص من هم چیز دیگه ای هست
    شما به عنوان فروشنده باید تخصص این مورد را داشته باشه , نه من
    من تو کار خودم که فروش سرورمجازی هست تخصص ندارم و دوست ندارم مثل بعضی ها که تازه دو روزه آمدن تو این راه همه نوع سرویس ارائه بدم , با این که اصلاً هیچی از نوع سرویس دهی اون محصول هم سردر نمیارن

    رحمان جان دقت کردی این یوزر همیشه در یکی دو ساعت بعد از اینکه ما اعلام می کردیم موردی نیست دست به کار میشد ؟!
    کدام یوزر ؟؟

    جناب مدیری که احساسی میشید ، به نظرتون این پست ها اسپم نیستند ؟
    قبلا فکر میکردم پاکسازی و ارسال اخطار به این کاربران جزء وظایف شما هست ، برداشتم اشتباه بوده ؟
    برای گزارش پست ها بهتر هست از دکمه مربوطه در زیر پست ها استفاده کنید

    در مورد این پست هم فکر کنم باز مدیران تصمیم بگیرند بهتر هست .... <~~~~~~~~ مدیران ارشد ( امیر و وحید )
    فکر نکنم تایید کردن افراد یا اشخاص جرم با خلاف قوانین باشه
    من همیشه گفتم باز هم میگم , چون از کسی ترس و واهمه ندارم
    سرور اختصاصی فقط هادی و آریا
    سرورمجازی فقط محمد فخرایی
    هاست اشتراکی هم فقط Hostdl




    حالا خارج از این چیزهایی که نوشتی و جوابت را دادم
    واقعاً بابک به نظر خودت الان من مقصرم یا سینگل هاپ یا ...
    قبول کن اگر حرفی در این تاپیک رد و بدل شده 90% به خاطر فشارهای روانی که کاربران و ... میارن هست
    اگر در دو ماه گذشته حال و روز من رو هر کدومتون داشتید اینطوری برخورد نمی کردید ؟؟

    می خوام بدونم آخر این تاپیک کجاست ؟؟
    یکی شما میگی , یکی من
    هر کدوممون هم دلیل و برهان و قانع کننده برای خودمون داریم
    به جز دلخوری چیزدیگه ای گیرمون میاد ؟؟
    من که سرور جدید کردم و بیشتر یوزرها را منتقل کردم و این ماه هم تمدید نمی کنم
    به نظر این تاپیک را با انتقاد و حرفهای خودمون ادامه بدیم یا نه ؟؟
    دوست نداشتم جواب بدم به این حرفها که هم اعصاب تو رو خورد کنم و هم خودمو ولی باید یک سری توضیحات بهت میدادم که یک طرفه به قاضی نری
    نه شما بچه ای نه من , هر کدوممون هم مشتری های خودمون را داریم
    دوست ندارم با ادامه دادن این تاپیک فقط باعث دلخوری بیشتری بین خودمون بشیم


    دوستان همیشه این یادمون باشه که فقط جلو پامونو نگاه نکنیم , بد نیست بعضی وقتها یه کم دور اندیش هم باشه
    موفق باشید

    ☼☺☼ به زودی دوباره با هم خواهیم بود بهتر از قبل به همراه ارائه تسهیلات بانکی خاص به هموطنان عزیز ☼☺☼

    .:::. نسخه جدید ماژول مجازی ساز ESXI برای سیستم WHMCS تحت وب = Module W3esxi For ESXI .:::.



  2. تعداد تشکر ها ازWarez-Host.IR به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو دائم TukaNet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    1,432
    تشکر تشکر کرده 
    898
    تشکر تشکر شده 
    3,419
    تشکر شده در
    1,984 پست

    پیش فرض پاسخ : 50.000 تا 80.000 هزار تومان جایزه برای کسی که مشکل را برطرف کند

    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    اول سلام
    خوشحالم که بالاخره به این تاپیک مراجعه کردید
    این تاپیک جای گله و شکایت نیست
    بابک جان خودت هم خوب می دونی که من مشکل داشتم با سروری که ازت خرید کردم
    مریض نیستم که بی خوردی تاپیک بزنم و ...
    همون سرورهای مجازی که روی سرور خریداری از شما بود را منتقل کردم به سرور جدید که از هادی خرید کردم
    9 روز هست این سرور دست من هست :

    کد:
    ~ # uptime
     03:38:49 up 9 days, 12:51:57, load average: 0.34, 0.34, 0.34
    بدون کوچکترین مشکل داره کار میکنه
    با این تاپیک نه به اعتبارت لطمه می خوره نه مشتری هات ناراضی میشن , چون به قول خودتون برای من تنها این مشکل پیش آمده بود که راه حلی هم پیدا نشد
    پس شما نباید ناراحت باشی و اونی که باید ناراحت باشه من هستم که دو ماه هزینه سرور دادم و فقط ضرر کرد
    این پول هم فدای سرت چون از این پولا من زیاد این طرف و اون طرف میدن (( پول خورد هم واسم حساب نمیشه ))

    من هیچ زمان از کسی توقع زیادی نداشتم حتی از شما و دیتاسنتر
    حتی هزار بار هم گفتم من مشکل مالی ندارم و هرچقدر هزینه داشته باشه من پرداخت میکنم
    اگر من می گفتم که رایگان برام انجام بدن , حرف شما درست بود ولی وقتی که من خودم دارم میگم سرور را بررسی کنن , مشکل را رفع کنن به من بگید فلانقدر میشه و من پرداخت کنم این حرف به نظر غیرمنطقی هست ؟؟



    برای KVM من چند روز الاف بودم ؟؟
    آخر هم که گفتن که ارائه این مورد امکان پذیرنیست - خوب برادر من شما که چند سال هست با این دیتاسنتر کار می کنی یعنی نمی دونستی که KVM ارائه نمی کنن که بعد از چند روز در تیکت گفتید امکان پذیرنیست
    مرد و مردان بگو به من نگفتی , با دیتاسنتر صحبت کردیم هاردیسک ها را به سرور دیگه ای منتقل کنن
    دقیقاً اگر اشتباه نکنم چند روز قبل از تمدید سرور بود
    ما هم خوشحال شدیم که انشالله منتقل میکنن و مشکل ما هم رفع میشه
    ولی بعدش چی ؟؟
    گفتی که دیتاسنتر بچه بازی نیست و ...
    اگر هم منکر این قضه میشی که هیچ , مشکلی نیست و من برای خودم خیال بافی کردم

    در مورد آیرو اعتبار هم باید بگم که کار ما از مشکل فنی گذشته بود
    وقتی به قول خودتون به خاطر همین مشکل فنی مدام سرورهای از دسترس خارج میشن و کاربران به ما تیکت میزنن و تو تاپیک فروش انتقاد می کنن یا در پشتیبانی حرفهایی میزنن که واقعاً در شان همکاران ما نیست این با اعتبار و آبروی ما بازی نمی کنه ؟؟
    من ماه پیش خودم شخصاً حدود 270 هزار تومان هزینه به کاربران بازگشت زدم به خاطر عدم پایداری سروری که از شما خرید کرده بودم
    قبول کن تنها کسی که ضرر کرده این وسط من بوده و الان شما شاکی باشی نامردی محضه
    پولش فداس سرت , به مولا 1% هم واسه پول نگران نیستم چون دوباره به دست میاد ولی همو مشتری هایی که چندماه داشتیم و هرماه تمدید می کردن بعد از انتقال به سرور شما و قطعی های مداوم دیگه تمدید نکردن
    کسانی مثل رسول صفری , حسین کریمی و .... که از مشتریان ما بودن همه پریدن و خیلی از سرویس های خودشون را تمدید نکردن
    یک سری به من پیام می دادند که جناب هوشیار ما واقعاً از شما توقع نداشتیم که چنین سرویس مزخرفی به ما بدین , همیشه همه جا از شما تعریف می کردن , این شد تجربه برای ما که دیگه از شما و امثال شما خرید نکنیم
    این یادت باشه که همیشه مشتری مشتری میاره
    یک مشتری که از دست بدی , مهم همون یک مشتری نیست , مهم اینه که فکر کنی همون فرد با خودش میتونه حداقل 5 خریدار دیگه به سایت هدایت کنه
    بیشتر از 10 نفر در همین انجمن که ادعای فروش سرورمجازی میکنن دارن از من واسه مشتریاشون سرورمجازی خرید میکنن
    کسایی که شاید فکرش را هم نکنید
    کسایی مثل جناب محیطی که بیش از 10 سرویس از ما داشت و ... که نمیشه اسم بود
    اونها هم سرویس هاشون را کنسل کردن

    بگذریم فدای سرت فقط اینا را گفتم که یه وقتی فکر نکنی بی دلیل حرفی زدم , چون دیدم مقداری داری طلبکارانه با تاپیک برخورد میکنی گفتم , بگم که درجریان واقعیت ها باشی و دیدت را عوض کنی


    حقیقت همیشه تلخ هست
    کسی که کاردست انجام بده همیشه با تعریف و تمجید روبرو میشه ولی ....


    نه بابک جان پیش مرگ نیست
    به یک متخصص نیاز داریم
    من وقتی تخصصی در ضمینه خرید سرور اختصاصی و موارد مرتبط ندارم هیچ وقت وارد این عرصه نمی شم
    هیچ ادعایی هم تو این کار ندارم
    کار من چیز دیگه ای هست , تخصص من هم چیز دیگه ای هست
    شما به عنوان فروشنده باید تخصص این مورد را داشته باشه , نه من
    من تو کار خودم که فروش سرورمجازی هست تخصص ندارم و دوست ندارم مثل بعضی ها که تازه دو روزه آمدن تو این راه همه نوع سرویس ارائه بدم , با این که اصلاً هیچی از نوع سرویس دهی اون محصول هم سردر نمیارن


    کدام یوزر ؟؟


    برای گزارش پست ها بهتر هست از دکمه مربوطه در زیر پست ها استفاده کنید


    فکر نکنم تایید کردن افراد یا اشخاص جرم با خلاف قوانین باشه
    من همیشه گفتم باز هم میگم , چون از کسی ترس و واهمه ندارم
    سرور اختصاصی فقط هادی و آریا
    سرورمجازی فقط محمد فخرایی
    هاست اشتراکی هم فقط Hostdl




    حالا خارج از این چیزهایی که نوشتی و جوابت را دادم
    واقعاً بابک به نظر خودت الان من مقصرم یا سینگل هاپ یا ...
    قبول کن اگر حرفی در این تاپیک رد و بدل شده 90% به خاطر فشارهای روانی که کاربران و ... میارن هست
    اگر در دو ماه گذشته حال و روز من رو هر کدومتون داشتید اینطوری برخورد نمی کردید ؟؟

    می خوام بدونم آخر این تاپیک کجاست ؟؟
    یکی شما میگی , یکی من
    هر کدوممون هم دلیل و برهان و قانع کننده برای خودمون داریم
    به جز دلخوری چیزدیگه ای گیرمون میاد ؟؟
    من که سرور جدید کردم و بیشتر یوزرها را منتقل کردم و این ماه هم تمدید نمی کنم
    به نظر این تاپیک را با انتقاد و حرفهای خودمون ادامه بدیم یا نه ؟؟
    دوست نداشتم جواب بدم به این حرفها که هم اعصاب تو رو خورد کنم و هم خودمو ولی باید یک سری توضیحات بهت میدادم که یک طرفه به قاضی نری
    نه شما بچه ای نه من , هر کدوممون هم مشتری های خودمون را داریم
    دوست ندارم با ادامه دادن این تاپیک فقط باعث دلخوری بیشتری بین خودمون بشیم


    دوستان همیشه این یادمون باشه که فقط جلو پامونو نگاه نکنیم , بد نیست بعضی وقتها یه کم دور اندیش هم باشه
    موفق باشید
    1 - تاپیک جای گله و شکایت نیست ؟! پس این پست هایی که شما زدی چی هستند ؟


    2 - مشکل شما رو هر کسی کمی با منطق برخورد کنه متوجه میشه که مشکل از کجاست !

    اگر مشکل از سرورهای مجازی نبود چرا سرور بعد از انتقال سرورها هیچ مشکلی نداره ؟!


    3 - شما وقتی این جمله رو میگی "خدا شاهده ببینم کسی از این به بعد از توکاسرور و سینگل هاپ تعریف کنه ..." یعنی چی ؟

    خوبه ما هم یک سرور مجازی از شما بگیریم ، پدر سرور رو به هر نوع در بیاریم و بعد همین جمله رو تحویل خودتون بدیم ؟

    کلاهت رو قاضی کن بببین این جمله به اعتبار لطمه نمیزنه پس چیکار میکنه ؟


    4 - بحث پول رو پیش نکش عزیز من ، برداشتت باز هم اشتباه بوده !

    من این موارد رو گفتم تا پاسخی باشه به جمله شما که فرمودید " همکاری نمیکنند "

    فکر نکنم همکاری از این هم بیشتر باشه که نزدیک 50-60 تا وی پی اس رو دونه به دونه داخل esxi شما اضافه کردیم

    همکاری بیشتر از اینکه ساعت 4 صبح هم که تیکت زدید ، در عرض 30 دقیقه پاسخ دریافت کردید ؟


    5 - در مورد کی وی ام ، باید بگم که طی سه سالی که با سینگل هاپ کار میکنیم هیچ موقع نیاز به کی وی ام نبوده

    با اجازه از دوستان نام میبرم تا بدونید چه کسانی و از کی با ما همکاری می کنند و حتی کوچکترین مشکلی نداشتند

    جناب فخرایی ، از اولین کاربرهای ما بودند و نزدیک 7-8 سرور داشتند که تا به حال هر موردی بوده ، دقیقا عین سرور فول منیج برخورد شده

    جناب امین زاده ، کاربر مجیک وی پی اس و خیلی کاربران دیگه که همین الان داخل انجمن فعال هستند !

    فکر کنم نظرات این کاربران هم مطرح بشه تعداد پست های این تاپیک سر به فلک میگذاره !


    6 - در مورد تغییر سخت افزار ، بله ما گفتیم این کار هم ممکن هست که انجام بشه

    ولی وقتی دیتاسنتر کل سخت افزار رو ترابل شوتینگ میکنه و مشکلی پیدا نمیشه من با چه دلیلی دیتاسنتر رو قانع کنم که سرور رو عوض کنه ؟

    شما فقط و فقط یک دلیل منطقی و قانع کننده بیان کن و اطمینان بده که مشکل از سخت افزار هست ، ما ده بار سخت افزار عوض میکنیم !


    7 - در مورد باقی حرف ها تون هم چیزی نگم بهتر هست ، تبلیغ در بخش فنی و همینطور ضد تبلیغ در بخش فنی و ....

    این ها همه و همه بحث های بیخودی هست که ما رو از اصل مطلب دور میکنه و به حاشیه میبره

    ولی به یک نکته توجه کن چون شما با کسی به مشکل بر نخوردی باعث نمیشه بگی فلانی بهترین هست !

    فکر کنم کمی به آرشیو این انجمن مراجعه کنی به نتایجی جز اینی که در ذهن داری برسی ...


    8 - حال و احوال مدیران خوبه ؟

    ---------- Post added at 04:07 PM ---------- Previous post was at 03:59 PM ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    سلام.

    بنده شواهد رو در GTalk به آقای رحمان ارائه دادم و ازشون میخوام که اگر اینطور نبوده همینجا اعلام کنند تا بنده از شما پوزش بخوام برای حرف بی مدرکم.

    در مورد اینکه ما همچین کاری می کنیم و یا خیر (ارائه free remote hands روی سرور اختصاصی) مسلماً تا حد بسیار مبتدی، بله این کار انجام میشه ولی بیشتر از اون -همیشه- به کاربران KVM دادیم حتی قبل از اینکه خودشون درخواست کنند و بهشون آموزش دادیم که چگونه از طریق KVM مشکل رو بررسی کنند و با این کار وقت خودمون رو برای کارهای مهمتر گزاشتیم تا بررسی مشکل سرور کاربر.

    در هر حال بنده هیچ وقت با خود شما (بابک) مشکلی نداشتم ولی خودم رو کاملاً در حدی می بینم که در مورد دیتاسنتر singlehop نظر بدم چون شواهد و مدارک بسیار زیادی در این زمینه دارم و نتیجتاً قادر به نظر دادن به صورت علمی و فنی هستم.

    لازم به ذکر است که کل دیتاسنتر Singlehop کماکان تنها از دو سرویس دهنده شبکه AboveNET و nLayer استفاده می کنه در حالی که ما، به عنوان یک سرویس دهنده بسیار کوچیک که شاید 1/100 دیتاسنتر Singlehop سرور نداریم، از 3 سرویس دهنده استفاده می کنیم و در اواخر December به چهار سرویس دهنده ارتقا میدیم شبکه رو !

    در هر حال موفق باشید.

    با تشکر.
    خوب آریا جان من هم گفتم بهتر بود این موارد رو عمومی و به وقتش در تاپیک قرار میدادید

    شاید با استفاده از همین موارد مشکل حل میشد و کار به اینجا نمیرسید ولی متاسفانه ....

    من هم با شما تا به حال مشکلی نداشتم و حتی در مواردی از کمک های شما استفاده کردم

    ولی نظر شما رو در مورد این دیتاسنتر قبول ندارم ، در این مورد هم اگر قصد بررسی و بحث داشته

    باشیم بهتر هست به wht.com بریم تا نظرات کاملا فنی و افراد متخصص تر رو هم داشته باشیم

    در ضمن آریا جان توجه کن که سینگل هاپ تا جایی که بنده به یاد دارم تا به حال مشکل نتورک نداشته

    ولی چه بسا دیتاسنترهایی که پییرینگ خیلی قوی دارند و چند بار در طی سال داون میشوند ....

  4. تعداد تشکر ها ازTukaNet به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی با 200 تومن قالب اختصاصی هاستینگ میزنه؟wp?
    توسط hostorder در انجمن درخواست خدمات طراحی و گرافیکی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: March 18th, 2015, 02:21
  2. جایزه فوری 100 هزارتومانی
    توسط irit در انجمن درخواست سرویس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 20th, 2013, 00:49
  3. 10 هزار تومن جایزه برای کسی که مشکل منو حل کنه
    توسط alborzgostar در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: November 15th, 2012, 01:19
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 8th, 2012, 01:35

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •