نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 135

موضوع: 50.000 تا 80.000 هزار تومان جایزه برای کسی که مشکل را برطرف کند

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو دائم TukaNet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    1,432
    تشکر تشکر کرده 
    898
    تشکر تشکر شده 
    3,419
    تشکر شده در
    1,984 پست

    پیش فرض پاسخ : 50.000 تا 80.000 هزار تومان جایزه برای کسی که مشکل را برطرف کند

    خیلی صبر کردم بابت این تاپیک تا کار به جای باریک نکشه و با دوستی و صفا مشکل حل بشه

    ولی بعضی از دوستان تصور می کنند تمام مشکلات از جانب سرویس دهنده هست و سرویس دهنده باید 100% در اختیار ایشون باشند

    در ضمن طی پست هایی که زده شد کاملا نیت و مقصود این افراد مشخص شد که البته برای من و امثال من این گونه مسائل اصلا مطرح نیست

    از طرفی دیدیم که بعصی از مدیران هم که با کاربران احساسی برخورد میکردند خودشون داخل این تاپیک احساسی شدند و الفاظی به کار بردند

    که در شان مدیر ارشد یک انجمن تخصصی نیست ولی به هر حال همه انسانیم و جایزالخطا و از رو من از کسی دلخوری ندارم و قصدم از زدن این

    تاپیک فقط و فقط روشن کردن تکلیف این سرور هست و این که نیت خیر خودمون رو ثابت کنیم !



    نکته فنی و جالب اینکه از وقتی جناب هوشیار قسمت زیادی از وی پی اس ها رو ترنسفر کردند سرور با هیچ مشکلی رو به رو نشده !

    البته اگر مثل دفعات قبلی بعد از اعلام ما مشکلی پیش نیاد و این مورد هوشمند خود به خود از صحبت های ما مطلع نشه !!!!


    کد:
    ~ # echo $(uptime)
    08:12:12 up 5 days, 01:48:22, load average: 0.01, 0.01, 0.01


    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    سلام آریا جان
    ممنون میشم که هر زمان آنلاین شدی یک پیام تو جی تالک به من بدی
    به قول دوستان دیتاسنتر که بچه نیست و مشکل از طرف منه و باید خودم فکری به حال مشکل خودم کنم

    ممنون
    منتظر هستم
    رحمان جان تا به حال کدوم دیتاسنتر به صورت رایگان 24 ساعته سرور شما رو مانیتور کرده ؟
    آیا توجه کردید که سرور ارائه شده مدیریت نشده هست و مانیتور کردن سرور اصلا جزء مسئولیت دیتاسنتر نبود ؟
    به نظرتون اگر خودتون مستقیم سرور رو تهیه کرده بودید با این قیمت میتونستید خرید کنید ؟ و از مانیتورینگ رایگان استفاده کنید ؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    سلام
    آریا جان
    خیر مشکل ما حل نشده و بدتر هم شده
    من از همون روز که به شما اعلام کردم برای کمک تیکت زدم در پشتیبانی توکاسرور برای دسترسی به kvm ولی دوستان اصلاً با من همکاری نکردن و به ما دسترسی ندادن و تنها کوروش عزیز دیروز یا پری روز جواب تیکت را دادن که دارن پیگیری میکنن
    هنوز منتظر هستیم
    نمی دونم واقعاً وقتی با یک همکار اینطوری همکاری میکنن با بقیه چطوری برخورد خواهند کرد

    از بابک توقع نداشتم
    بگذریم مهم نیست
    فقط با آبرو اعتبار من باز کردن

    هنوز منتظر دسترسی برای kvm هستم که به شما تقدیم کنم

    موفق باشید
    چه کسی همکاری نکرد ، جز این بوده که تمام تیکت هایی که از دست ما بر می آمده در زمانی زیر 30 دقیق پاسخ داده شده ؟
    آیا اختلاف زمانی ایران و آمریکا رو در نظر گرفتید ؟ و توجه کردید که درخواست شما از طرف دیتاسنتر پاسخ داده بشه تا ما به شما جواب بدیم ؟
    یا اینکه انتظار دارید از خودمون پاسخ برای شما درست کنیم و ....

    فکر کنم مجموعه توکا تنها شرکتی باشه که تاپیک تشکر داره داخل این انجمن و این خود گویای همه چیز هست
    کابران ما که بیشتر از سه سال هست همراه ما هستند از افراد معتبر این انجمن هستند ولی نیازی نمی بینم نام ببرم

    آبرو و اعتبار هر کسی در دست خودش هست و به تصمیمات شما بستگی داره
    فکر نمی کنم یک مشکل فنی باعث رفتن اعتبار و آبروی کسی بشه ، نه د ز د ی کردید و نه پول کسی رو خوردید
    مشکلات فنی هم هر زمان و هر جایی ممکن هست پیش بیاد و در نتیجه شما و ما نیز از این اصل مستثنا نیستیم


    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    سلام.

    تکنولوژی kvm سالها پیش کشف شده ... انشالاه دیتاسنتر شما هم به این کشف مهم دست پیدا کنند ...

    اگر مشکل حل شده بود، موارد به صورت کلی بیان میشه (در صورت رضایت کاربر چون هزینه کار توسط ایشون پرداخت شده) که دیگر همکاران هم استفاده کنند.

    با تشکر.
    بله آریا جان کشف شده ولی هر کسی یک سری سیاست کاری داره
    و از طرفی شما و خودم رو در سطحی نمیبینم که در مورد دیتاسنتری مثل سینگل هاپ نظر بدیم
    در ضمن دیتاسنتر سینگل هاپ هم راهکاری برای این مورد داره ، دیتاسنتر در جواب درخواست کی وی ام گفت که هر موردی نیاز هست بفرمایید تا انجام بشه
    یعنی اینکه دسترسی وجود داره ولی با واسطه یا به قول خودتون ریموت هندز هست و نکته جالب اینکه تمام این موارد رایگان بوده ، آریا شما خودت این موارد رو رایگان انجام میدی ؟؟؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط RezaFH نمایش پست ها
    سلام
    1- البته کاری با دیتاسنتر singlehop ندارم ولی این احتمال هم در نظر بگیرید که درخواست دیر ارسال شده باشه (مساله درخواست خود شما نیست!)
    2- فکر کنم رحمان جان شما اگر یه سرور دیگه توی این مدت گرفته بودی و این رو کنسل کرده بودی از هر لحاظ بصرفه تر بود برات
    3- اون مورد استفاده از یک رنج آی پی دیگهبرای سرور اصلی که من گفتم رو تست نکردید؟

    @ PDhost
    دوست عزیز، جواب هر دو سوال شما توی تاپیک هست.
    شما اگر تاپیک رو میخوندید، نیازی نبود برای بار دوم سوالتون رو تکرار کنید.

    1- دیتاسنتر ایشون SingleHop آمریکا هست و از Mac Address استفاده نمی کنن.
    2- ایشون فعلا دسترسی به KVM ندارند.

    موفق باشید
    رضا جان درخواست ها به موقع ارسال شده و تاخیر از جانب ما نبوده و اگر لازم باشه از هر دو پنل میتونم تصویر قرار بدم
    در مورد کنسل کردن هم دقیقا قبل تمدید ماه دوم بنده به جناب رحمان پیشنهاد دادم ولی نیازی به کنسل کردن و ترنسفر ندیدند !


    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    بررسی شواهد چیز دیگه ای میگه ... شما هم log های سرور رو بررسی کردید و نتیجه این بوده یا تنها حدس می زنید که این مشکل هست ؟
    آریا جوان شما مدیر این انجمن هستی ، قوانین و عرف انجمن حکم می کنه زمانی که چنین موردی در میان هست با سند و مدرک حرف بزنیم
    این شواهدی که "چیز دیگه ای میگند" رو اگر در اینجا قرار میدادید بهتر نبود ؟ شاید جرقه ای میشد و مشکل حل میشد ....


    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    سلام رضا جان

    رضا جان مگر KVM برای مواقع اضطراری نیست ؟؟
    کسی که به این مورد نیاز پیدا میکنه اصولاً نتونسته مشکلش را با SSH و خود کلاینت رفع کنه که چنین درخواستی ارسال کرده
    اصولاً هرجا درخواست دادیم نهایت 12 ساعت بعد به ما پاسخ دادن و ...

    امروز متوجه شدم که سرورها را مستقیم از سینگل هاپ خرید نمی کنن و از اینجا خرید میکنن :
    ServerDeals - Dedicated Servers & Virtual Private Servers
    که احتمالاً چون مستقیم توکاسرور خرید نمی کنه , به همین دلیل دیر بهشون پاسخ میدن

    والا قبل از تمدید سرور همکاران گفتن که دیتاسنتر گفته , هاردیسک ها را به یک سرور دیگه منتقل میکنن که مشکل رفع بشه (( در پست های قبل به دلیل اعلامی که داشتند من هم گفتم ))
    ولی بعد از تمدید پاسخی که شنیدم خیلی سنگین بود و توقع چنین پاسخی نداشتم :

    این حرف برای بعد از تمدید سرور بود
    خوب هزینه یک ماه دیگه را داده بودم به نظرت میشد کاری کرد ؟؟

    خیلی حرفها دارم بزنم ولی به دلیل اینکه دوست ندارم حرمتها شکسته بشه و کسی ازم دلگیر بشه حرفی نمی زنم
    دو ماه , هر ماه حدود 500 تا 600 هزار تومان معادل یک میلیون و 100 تا یک میلیون 200 هزار تومان هزینه کردم , برای این سرور مسخره که مثل گذشته بهترین کیفیت را به کاربر ارائه کنم , آخرش چی ؟؟

    خداروشکر کاربرایی که داریم اونقدر با فهم و شعورهستن که وقتی همکاران بهشون میگن رک و راست اینطوری شده , اونها هم درک میکنن
    هرچند چندین مورد بوده که هزینه را برگشت زدیم و ...
    نه تنها در این یک ماه و اندی ما سود نداشتیم روی این سرور بلکه کلاً همه هزینه را هم از جیب دادم

    بهتره همیشه یه کم با هم رو راست باشیم
    به خدا همه چیز زندگی پول نیست , رفاقت و ... خیلی بیشتر ارزش داره
    هرکس دیگه جای من بود تا حالا 10 تا تاپیک زده بود برای انتقاد از فروشنده ولی دوست ندارم برای همکارم مشکل ایجاد کنم
    همونطور که تا امروز حرفی نزدم
    ولی این مورد KVM واقعاً دیگه کاسه صبرم را لبریز کرد



    ببخشید دوستان اگر زیاده گویی کردم
    موفق باشید

    ---------- Post added at 06:48 PM ---------- Previous post was at 06:45 PM ----------


    سلام
    آریا جان جز شما و خود توکاسرور کسی اطلاعات سرور را ندارد و ما به کسی اطلاعات ندادیم
    این دوستمون بر اساس مواردی که قبلاً برای خودشون پیش آمده اعلام می کنن

    در مورد سوالتون هم باید بگم که اون چیزی که امروز آریا عزیز به من گفت و نشون داد ربطی به سرورمجازی خاصی نداشت
    که امیدوارم با تغییرات انجام شده مشکل کامل رفع شود

    موفق باشید
    12 ساعت ! رحمان جان درخواست های شما طی چند دقیقه جواب داده شده معمولا ؟

    بله ما مستقیم با سینگل هاپ کار نمی کنیم ولی شرکت سرور دیلز فکر کنم برای همه شناخته شده باشه !
    سه سال هست که خمپای این شرکت کار کردیم و تا به حال موردی نبوده ، در ضمن این شرکت تکنسین خودش رو داخل دیتاسنتر داره
    در نتیجه در موارد معمولی اصلا ساپورت سینگل هاپ کاری برای ما انجام نمیده و ما به تکنسین خودمون دسترسی مستقیم داریم !!!!

    رحمان عزیز ، قبل تمدید بنده پیشنهاد ندادم که سرور رو ترنسفر کنید و تمدید رو انجام ندید ؟
    یعنی ما درگیر 30-40 دلار سود این سرور بودیم دیگه ؟ واقعا رو حرفی که میزنی فکر کن
    ببین ما کسی هستیم که گیر 30-40 دلار باشیم ؟؟ بعد این تراوشات رو بیرون بده ، اونم در جای عمومی ....

    در مورد دوستی و رفاقت و ... هم که در پست های آخر کاملا اثبات کردی چه برداشتی داری
    امیدوارم در این رویه تجدید نظر کنی وگر نه نه تنها در زمینه کار بلکه در زندگی شخصی هم ضربه میخوری !


    نقل قول نوشته اصلی توسط HugeServer نمایش پست ها
    نکات جالبتری هم هست که پس از مدتی متوجه خواهید شد.

    موفق باشید.
    جناب همکار خوب هست که آدم گاهی نیم نگاهی هم به گذشته داشته باشه
    اولین شرکتی که ار دیتاسنتر سینگل هاپ سرور ارائه کرد ما بودیم و دومین هم شما بودید
    پس طی این مدت که با این دیتاسنتر کار میکردید سرویس بد و با کیفیت پایین ارائه میکردید ؟!


    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    خوب این ای پی را مجدد دوستان تست کنن :

    184.154.6.165

    الان باید پینگ بده
    سرورمجازی که مربوط به این ای پی بود ریست کردم و الان پینگ میده

    ---------- Post added at 10:53 PM ---------- Previous post was at 10:50 PM ----------


    سلام
    بله این وی پی ان ها روی همون سرور ایجاد شده
    ولی وین باکس از همون اول وصل بوده و قطع نشده
    حتی بعد از کانکت شدن به اکانت وی پی ان وی کلاینت هم در دسترس هست

    موفق باشید
    به نظرتون اینکه بعد از ربوت شدن سرور مجازی مشکل حل میشه مربوط به سرور اصلی هست دیگه ؟!


    نقل قول نوشته اصلی توسط s.w.a.t نمایش پست ها
    Move کردن به یه دیتاسنتر دیگه همون کاری باید روز اول میکردید!
    دیتاسنتری که KVM به کاربراش نده به درد لای جرز دیوار میخوره با این همه ادعا
    پ.ن ببخشید یکم احساسی شد!
    یا حق
    مصطفی جان ، مدیر ارشد ! اولا که احساسی برخورد نکن و احساساتت رو در این انجمن و در مورد مسائل فنی بروز نده !
    در ثانی چند سطر بالاتر هم گفتم که شما یا خودم یا هر کسی داخل این انجمن رو در سطحی نمی بینم که در مورد دیتاسنتری مثل سینگل هاپ ارائه نظر کنه !


    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    سلام
    مصطفی من شنیدم می گن ؛ فقط مرگ چاره نداره
    اخه مگه میشه مشکل نه نرم افزاری باشه و نه سخت افزاری
    مارکوپولو که نیستم هر روز بریم یکجا
    بخوام انتقال بدم باز همه کاربرا میریزن سرمون ؛ یک هفته برنامه میشه , تغییر ای پی و اطلاع رسانی و ... (( جدا از حرفهای غیر محترامانه که بعضی ها خواهند زد ))
    خدا شاهده ببینم کسی از این به بعد از توکاسرور و سینگل هاپ تعریف کنه ...
    اعصاب برام نزاشتن , آقا وقتی نمی تونی kvm بدی , وقتی نمی تونی مشکل کاربر را رفع کنی , خواهشاً سرور اختصاصی نده - روی همون سرور مجازی یا هاست اشتراکی کار کن واست راحت تره , حداقل با آبرو اعتبار مردم که بازی نمی کنی

    به خدا داستانی داریم ما



    ممنون امیرجان
    وقتی حتی kvm که برای مواقع ضروری , آشغالترین دیتاسنترهای جهان به کاربران ارائه میکنن از ما دریغ می کنن , میخواستیم چه راهکاری پیش بگیریم ؟؟
    تنها باید توقع معجزه داشته باشیم که به این هم من اعتقاد ندارم

    شرمنده دوستان اگر تند صحبت کردم
    بهتره برم به فکر خرید سرور جدید باشم
    موفق باشید
    کم کم داره ثابت میشه که میشه که مشکل نه سخت افزاری باشه و نه نرم افزاری
    اسم این مشکل هم به نظر من "مردم آزاری" هست که حالا از طرف کی هست بماند !

    رحمان جان در مورد سطح کار از شما نظر خواستیم ؟ فکر کنم این مورد رو مدیران باید با شما حل کنند
    بدون هیچ سند و مدرکی دارید در مورد ما اظهار نظر منفی می کنید که مطمئنا بنده در قبالش ساکت نخواهم موند !!! <~~~~~~~~ مدیران ارشد ( امیر و وحید )


    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    سلام
    بر خلاف نظر بقیه من خرید مستقیم را به هیچ عنوان قبول ندارم
    خرید مستقیم آخرش میشه قضیه نت دایرکت
    چون هیچ گونه دسترسی به فروشنده نداریم , حرفمون به هیچ جا نمی رسه و به خاطر تحریم و ... به مشکل برخورد می کنیم
    با اینکه که مشکل پرداخت نداریم ولی حاضرم پول بیشتر به خاطر سود سرویس دهنده داخلی بدم ولی از یک فرد مورد اطمینان خرید کنم

    اگر همیشه تو انتخاب هامون گزینه درست را انتخاب کنیم و به فکر هزینه نباشیم نباید مشکل ایجاد بشه
    هرچند تا امروز از هرجا سرور خرید کردیم حرف ما اصلاً هزینه سرور نبوده و دنبال ارزانترین نبودیم

    مشکلات همیشه , همه جا هست
    این موارد تنها تجربیات تلخ یا شیرینی میشه که بیشتر همو بشناسیم و با نحوه کاری هم آشنابشیم
    هرچند برای من از نظر هزینه سنگین تمام شد ولی همانقدر که سرورهای جدید را سفارش دادیم و بتونیم کاربران ناراضی را راضی کنیم , 100 برابر بیشتر از پول از دست رفته ارزش داره

    موفق باشید
    رحمان جان حرفت رو رک بزن ، بگو پیش مرگ نیاز داری
    خوب وقتی شما این موارد رو با زبان خودت اعتراف میکنی پس انتظارهای آنچنانی چیه ؟!


    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    سلام
    من که از خیر این سرور گذشتم
    به نظرت یوزر میاد هر 24 ساعتی سر یک ساعت خاص شیطنت کنه ؟؟

    دیروز با هادی عزیز صحبت کردم و یک سرور جدید سفارش دادم
    انشالله 72 ساعت دیگه به ما تحویل میدن و ما هم کم کم منتقل می کنیم
    فکر نمی کنم داخل این انجمن فروشنده سرور اختصاصی بهتر از آریا و هادی باشه (( با هرکس کار کردیم یک موردی داشت , البته توهین به بقیه همکاران نباشه ))
    سرور جدید هم از آمریکا هست
    انشالله یک سرور هم قرار هست از آریا عزیز در دو هفته دیگه خرید کنیم

    موفق باشید
    رحمان جان دقت کردی این یوزر همیشه در یکی دو ساعت بعد از اینکه ما اعلام می کردیم موردی نیست دست به کار میشد ؟!


    نقل قول نوشته اصلی توسط behrooz_iri نمایش پست ها
    رحمان جون من رفتم و اومدم تو هنوز اینو درستش نکردی ؟ میگفتی از اونجا یه دونه میووردم
    نقل قول نوشته اصلی توسط arman4343 نمایش پست ها
    این طور که از اظلاعات شما تونستم بفهمم ای موضوع مربوط به حک و امور مربوط به اون میشه
    اگه خواستید فکر کنم بتونم کمکتون کنم فقط یک وی پی اس از اون سرور میخوام
    البته من از شما سرویس دارم ولی توی سرور دیگتونه
    نقل قول نوشته اصلی توسط majidjon نمایش پست ها
    ببخشید آرمان جان ، منظورت از حک کردن ، همون هک هستش یا چیز دیگه ای؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط arman4343 نمایش پست ها
    درسته فکر میکنم بیشتر اونجور که شما مینویسید مینویسند
    من چون زیاد فارسی نمی نویسم دیگه در این حد از من انتضار داشته باشید.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    سلام
    بهروز جان وقتی مثلاً کارشناس سینگل هاپ نتونه مشکل را پیدا و رفع کنه از من توقع داری بتونم

    سرور جدید را امشب تحویل میدن
    خودم که فردا و پس فردا رو سخت درگیرم و فکر کنم نت هم زیاد نیام
    همکاران ایمیل میدن به کاربران برای انتقال و ...

    با دوست عزیز خودم (( مصطفی )) صحبت کردم انشالله این 17 روز باقی مانده از این سرور را میخوایم استفاده بهینه و فرهنگی کنیم


    موفق باشی
    جناب مدیری که احساسی میشید ، به نظرتون این پست ها اسپم نیستند ؟
    قبلا فکر میکردم پاکسازی و ارسال اخطار به این کاربران جزء وظایف شما هست ، برداشتم اشتباه بوده ؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط RezaFH نمایش پست ها
    البته اختیار سرور دست شماست.
    ولی امیدوارم این کار فرهنگی شما، مشکلی برای کس دیگری (مثلا کسی که فقط استفاده کننده ی یک سرویس هست) پیش نیاره

    موفق باشید
    رضا جان فکر کنم تنها کسی که داخل این تاپیک نظر داد و از کسی طرفداری نکرد شما بودی ! متشکرم


    نقل قول نوشته اصلی توسط m-mehdipoor نمایش پست ها
    سلام
    ببخشید در این تایپیک مطرح می کنم چون دوست دارم یکی از کسانی که جواب می دن خود وارز-هاست ( آقا رحمان ) باشن و با جواب دادن به این پست مطلب براشون ایمیل می شه !
    شرمنده تو درگیریهاتون مزاحم شدم.
    من هم از کسانی هستم که هم خرید مستقیم رو تجربه کردم هم غیر مستقیم ، خودمم مثل شما از غیر مستقیم بیشتر رضایت دارم ولی خب می خوام بدونم حالا که توکانت رو رد می کنید برای خریدهای جدیدتون چه شرکتی رو پیشنهاد می کنید!؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    در بین ایرانی ها (( یعنی همکاران و دوستان خودمون )) مدتهاست با هادی عزیز irserver.com کار میکنم که از هر نظر تاییدشون میکنم
    سرور جدید آمریکا را نیز از هادی خرید شد

    برای کاربران وارزهاست با رنج ای پی های 184 و 173 ایمیل ارسال شده است

    موفق باشید
    در مورد این پست هم فکر کنم باز مدیران تصمیم بگیرند بهتر هست .... <~~~~~~~~ مدیران ارشد ( امیر و وحید )

  2. تعداد تشکر ها ازTukaNet به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی با 200 تومن قالب اختصاصی هاستینگ میزنه؟wp?
    توسط hostorder در انجمن درخواست خدمات طراحی و گرافیکی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: March 18th, 2015, 03:21
  2. جایزه فوری 100 هزارتومانی
    توسط irit در انجمن درخواست سرویس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 20th, 2013, 01:49
  3. 10 هزار تومن جایزه برای کسی که مشکل منو حل کنه
    توسط alborzgostar در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: November 15th, 2012, 02:19
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 8th, 2012, 02:35

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •