خیلی صبر کردم بابت این تاپیک تا کار به جای باریک نکشه و با دوستی و صفا مشکل حل بشه
ولی بعضی از دوستان تصور می کنند تمام مشکلات از جانب سرویس دهنده هست و سرویس دهنده باید 100% در اختیار ایشون باشند
در ضمن طی پست هایی که زده شد کاملا نیت و مقصود این افراد مشخص شد که البته برای من و امثال من این گونه مسائل اصلا مطرح نیست
از طرفی دیدیم که بعصی از مدیران هم که با کاربران احساسی برخورد میکردند خودشون داخل این تاپیک احساسی شدند و الفاظی به کار بردند
که در شان مدیر ارشد یک انجمن تخصصی نیست ولی به هر حال همه انسانیم و جایزالخطا و از رو من از کسی دلخوری ندارم و قصدم از زدن این
تاپیک فقط و فقط روشن کردن تکلیف این سرور هست و این که نیت خیر خودمون رو ثابت کنیم !
نکته فنی و جالب اینکه از وقتی جناب هوشیار قسمت زیادی از وی پی اس ها رو ترنسفر کردند سرور با هیچ مشکلی رو به رو نشده !
البته اگر مثل دفعات قبلی بعد از اعلام ما مشکلی پیش نیاد و این مورد هوشمند خود به خود از صحبت های ما مطلع نشه !!!!
کد:~ # echo $(uptime) 08:12:12 up 5 days, 01:48:22, load average: 0.01, 0.01, 0.01
رحمان جان تا به حال کدوم دیتاسنتر به صورت رایگان 24 ساعته سرور شما رو مانیتور کرده ؟
آیا توجه کردید که سرور ارائه شده مدیریت نشده هست و مانیتور کردن سرور اصلا جزء مسئولیت دیتاسنتر نبود ؟
به نظرتون اگر خودتون مستقیم سرور رو تهیه کرده بودید با این قیمت میتونستید خرید کنید ؟ و از مانیتورینگ رایگان استفاده کنید ؟
چه کسی همکاری نکرد ، جز این بوده که تمام تیکت هایی که از دست ما بر می آمده در زمانی زیر 30 دقیق پاسخ داده شده ؟
آیا اختلاف زمانی ایران و آمریکا رو در نظر گرفتید ؟ و توجه کردید که درخواست شما از طرف دیتاسنتر پاسخ داده بشه تا ما به شما جواب بدیم ؟
یا اینکه انتظار دارید از خودمون پاسخ برای شما درست کنیم و ....
فکر کنم مجموعه توکا تنها شرکتی باشه که تاپیک تشکر داره داخل این انجمن و این خود گویای همه چیز هست
کابران ما که بیشتر از سه سال هست همراه ما هستند از افراد معتبر این انجمن هستند ولی نیازی نمی بینم نام ببرم
آبرو و اعتبار هر کسی در دست خودش هست و به تصمیمات شما بستگی داره
فکر نمی کنم یک مشکل فنی باعث رفتن اعتبار و آبروی کسی بشه ، نه د ز د ی کردید و نه پول کسی رو خوردید
مشکلات فنی هم هر زمان و هر جایی ممکن هست پیش بیاد و در نتیجه شما و ما نیز از این اصل مستثنا نیستیم
بله آریا جان کشف شده ولی هر کسی یک سری سیاست کاری داره
و از طرفی شما و خودم رو در سطحی نمیبینم که در مورد دیتاسنتری مثل سینگل هاپ نظر بدیم
در ضمن دیتاسنتر سینگل هاپ هم راهکاری برای این مورد داره ، دیتاسنتر در جواب درخواست کی وی ام گفت که هر موردی نیاز هست بفرمایید تا انجام بشه
یعنی اینکه دسترسی وجود داره ولی با واسطه یا به قول خودتون ریموت هندز هست و نکته جالب اینکه تمام این موارد رایگان بوده ، آریا شما خودت این موارد رو رایگان انجام میدی ؟؟؟
رضا جان درخواست ها به موقع ارسال شده و تاخیر از جانب ما نبوده و اگر لازم باشه از هر دو پنل میتونم تصویر قرار بدم
در مورد کنسل کردن هم دقیقا قبل تمدید ماه دوم بنده به جناب رحمان پیشنهاد دادم ولی نیازی به کنسل کردن و ترنسفر ندیدند !
آریا جوان شما مدیر این انجمن هستی ، قوانین و عرف انجمن حکم می کنه زمانی که چنین موردی در میان هست با سند و مدرک حرف بزنیم
این شواهدی که "چیز دیگه ای میگند" رو اگر در اینجا قرار میدادید بهتر نبود ؟ شاید جرقه ای میشد و مشکل حل میشد ....
12 ساعت ! رحمان جان درخواست های شما طی چند دقیقه جواب داده شده معمولا ؟
بله ما مستقیم با سینگل هاپ کار نمی کنیم ولی شرکت سرور دیلز فکر کنم برای همه شناخته شده باشه !
سه سال هست که خمپای این شرکت کار کردیم و تا به حال موردی نبوده ، در ضمن این شرکت تکنسین خودش رو داخل دیتاسنتر داره
در نتیجه در موارد معمولی اصلا ساپورت سینگل هاپ کاری برای ما انجام نمیده و ما به تکنسین خودمون دسترسی مستقیم داریم !!!!
رحمان عزیز ، قبل تمدید بنده پیشنهاد ندادم که سرور رو ترنسفر کنید و تمدید رو انجام ندید ؟
یعنی ما درگیر 30-40 دلار سود این سرور بودیم دیگه ؟ واقعا رو حرفی که میزنی فکر کن
ببین ما کسی هستیم که گیر 30-40 دلار باشیم ؟؟ بعد این تراوشات رو بیرون بده ، اونم در جای عمومی ....
در مورد دوستی و رفاقت و ... هم که در پست های آخر کاملا اثبات کردی چه برداشتی داری
امیدوارم در این رویه تجدید نظر کنی وگر نه نه تنها در زمینه کار بلکه در زندگی شخصی هم ضربه میخوری !
جناب همکار خوب هست که آدم گاهی نیم نگاهی هم به گذشته داشته باشه
اولین شرکتی که ار دیتاسنتر سینگل هاپ سرور ارائه کرد ما بودیم و دومین هم شما بودید
پس طی این مدت که با این دیتاسنتر کار میکردید سرویس بد و با کیفیت پایین ارائه میکردید ؟!
به نظرتون اینکه بعد از ربوت شدن سرور مجازی مشکل حل میشه مربوط به سرور اصلی هست دیگه ؟!
مصطفی جان ، مدیر ارشد ! اولا که احساسی برخورد نکن و احساساتت رو در این انجمن و در مورد مسائل فنی بروز نده !
در ثانی چند سطر بالاتر هم گفتم که شما یا خودم یا هر کسی داخل این انجمن رو در سطحی نمی بینم که در مورد دیتاسنتری مثل سینگل هاپ ارائه نظر کنه !
کم کم داره ثابت میشه که میشه که مشکل نه سخت افزاری باشه و نه نرم افزاری
اسم این مشکل هم به نظر من "مردم آزاری" هست که حالا از طرف کی هست بماند !
رحمان جان در مورد سطح کار از شما نظر خواستیم ؟ فکر کنم این مورد رو مدیران باید با شما حل کنند
بدون هیچ سند و مدرکی دارید در مورد ما اظهار نظر منفی می کنید که مطمئنا بنده در قبالش ساکت نخواهم موند !!! <~~~~~~~~ مدیران ارشد ( امیر و وحید )
رحمان جان حرفت رو رک بزن ، بگو پیش مرگ نیاز داری
خوب وقتی شما این موارد رو با زبان خودت اعتراف میکنی پس انتظارهای آنچنانی چیه ؟!
رحمان جان دقت کردی این یوزر همیشه در یکی دو ساعت بعد از اینکه ما اعلام می کردیم موردی نیست دست به کار میشد ؟!
جناب مدیری که احساسی میشید ، به نظرتون این پست ها اسپم نیستند ؟
قبلا فکر میکردم پاکسازی و ارسال اخطار به این کاربران جزء وظایف شما هست ، برداشتم اشتباه بوده ؟
رضا جان فکر کنم تنها کسی که داخل این تاپیک نظر داد و از کسی طرفداری نکرد شما بودی ! متشکرم
در مورد این پست هم فکر کنم باز مدیران تصمیم بگیرند بهتر هست .... <~~~~~~~~ مدیران ارشد ( امیر و وحید )










پاسخ با نقل قول