شما خرید رو خودتون انجام دادید، توقع اینکه از من بخوای مشکلتون رو برطرف کنم یه کم غیر منطقیه . درسته که انسانیت ایجاب میکنه کمک کنم اما وقتی خودم مشکلاتی دارم که فرصت برای حل مشکل شما نیست فکر نمیکنم جای بحث باشه . . . مثل این میمونه من یه مدل لپ تاپ به شما پیشنهاد دادم ، شما بری بگیری اما طبق نیازت نباشه یا به هر دلیل باهاش مشکل داشته باشی ، بعد به من بگی با من بیا بریم این لپ تاپ رو پس بدیم.

اینکه شما آگاهی نداری چطوری وقتی مشکل فوری هست پیگیری درخواست هات رو ازشون بکنی دلیل بر ضعف پشتیبانی نیست . مسلماً وقتی شما داخل چت یا تلفن شماره تیکت رو براشون ارسال کنید فوری بررسی میکنند. به طور مثال سروری به مشکل خورده . من در حالت عادی اگه بهشون تیکت بزنم اونها طبق ترتیبشون میرن جلو و شاید یکی دو ساعت طول بکشه که جواب من رو بدن . اما وقتی میبینم مورد فوری هست به اکانت منیجر شماره تیکت رو میدم و زیر 10 دقیقه مشکل رو حل میکنند. (مثال زدم)

در مورد جریمه آیپی هم باید بگم آیپی چیز بیخودی نیست که همینجور شما چند وقت یکبار به دیتاسنتر بگی برام عوض کن ! مخصوصا اینکه آیپی رو مشکل دار میکنید و میگید عوض کنن. اگه اشتباه نکنم شما سایت موزیک داشتی که میخواستی وقتی آیپیت ***** میشه برات عوض کنن. بابت دیرکردشم همین حرف صدق میکنه... اونها نمیتونن یه آیپی رو خارج از محدوده تاریخی که به شما فروخته اند به شما بدن پس حق دارن اگه تو زمان غیر از اون رفت جریمه بگیرند همونطور که شما میتونی توی اون یک روز اضافه خلافی با اون آیپی بکنی که جریمه های خیلی سنگینتر از این حرفها برای اونها بریده بشه و دستشون به هیچ جا بند نباشه !

بالاخره هم مشکلتون رو توی پشتیبانی آنلاین حل کردید. همون کاری که بهتر بود از همون اول انجام میدادید.

بنده به هیچ عنوان نمیگم دروغ میگید، میگم اگه طبق روال پیش رفته بودید به هیچ عنوان همچین مواردی برخورد نمیکردید (اگه هم برخورد میکردید اینقد واستون سنگین نبود این موضوع)


----

بنده نه وکیل وصی هستم نه هیچ کاره ی اون دیتاسنتر. فقط به عنوان فردی که سرویس داره نظرم رو گفتم . فرقی هم برای من نداره که ایشون از euk بگیره یا کس دیگه بگیره یا نگیره...
حالا شما یه مشکلاتی داشتی من هم داشتم باهاشون . الان دارم راه حلش رو بهتون میگم شما برمیگردی به من اینجور جواب میدی. بیش از این بحث رو ادامه نمیدم.