نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: سوال در مورد eukhost

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد eukhost

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    من ازشون هاست داشتم و به مشکل خوردم به همین جناب سجاد هم پی ام زدم هیچ کمکی بهم نکرد با اینکه خودش جزو کسایی بود که هی از این eukhost تعریف میکرد و رو حساب حرف ایشون من رفتم ازشون خرید کردم ...
    http://www.webhostingtalk.ir/f41/25397/

    من بعد چند ماه موفق شدم پولمو پس بگیرم
    تاریخ تاپیکتون رو دیدم + خودتون هم مطلع بودید که من اون دوره فرصت زیادی نداشتم بیام wht (با توجه به جمله آخر) .... وقتی فرصت اومدن به wht را نداشتم لابد مشکلاتی وجود داشته. پس انتظارتون از اینکه من باید میومدم به شما که نه کاربر من هستید نه هیچی رو حمایت میکردم یه خورده غیر منطقی هست. اگر کاربر من بودید و کوتاهی شده بود حق داشتید همچین انتظاری داشته باشید.

    در مورد اینکه میگید باهاشون مشکل داشتید فکر نمیکنم مورد شما رو بشه اسمش گذاشت مشکل. همه این ها قابل حل هست.
    در مورد اینکه ساپورت دیر جواب شما رو میده یا شیفت ها با هم هماهنگ نیستن من چنین موردی ندارم. از هر 10 تیکت که ما میزنیم 9 تاش زیر نیم ساعت جواب میاد. (اکثرا که با چت یا تلفنی حل میکنیم) اونایی هم که زمان لازم داشته واسه بررسی بهم گفتن الان نمیرسیم مثلا 5 ساعت دیگه بررسی میشه
    در مورد جریمه کلا ما ایرانی ها سر خوشیم ! دوست عزیز من که حتی کارم سطح خیلی پایینتر از اونها هست چهار تا پرداخت دیر و زود میشه حساب کتابم قاطی میشه. وقتی فاکتور 10 روز قبل از موعد ایجاد میشه و زمان میزنه که مهلت پرداخت فلان روز شما چرا میخوای 3 روز اونورتر پرداخت کنی ؟ به موقع پرداخت کن که جریمه نشی .
    در مورد امنیت پایین یا بالا بودن سختیش یه درخواست پشتیبانی هست که بهشون بگید من امینت دیفالت سرور برام کمه . اکانت من رو secure کنید . تغییرات لازم رو براتون میدادن. اما در کل امنیت 100% نیست در مورد اینکه بعضی از سرورهاشون امنیت پایین داره شکی نیست اما اگه یکم باهاشون مکاتبه میکردید شما رو روی سرورهای امن تر منتقل میکنند.
    در مورد برگشت پول هم نمیدونم مشکلتون چی بوده که طول کشیده . من به شخصه برگشت پول به حساب تا حالا ازشون نداشتم و هر چی بوده برگشت به اکانت بوده که راحت انجام دادن.

    طی این مدت که باهاشون کار کردم مشکل حادی ندیدم که بخواد دیتاسنتر زیر سوال بره. هر چی بوده با چهار تا مکاتبه حل شده. با 4 تا از مدیران ارشدشون هم دوست هستیم تقریباً . یک اکانت منیجر هم دارم که مستقیما تلفنی و چت در تماس هستیم که مشکلات کوچیک و بزرگمون رو بررسی میکنه و حتی چون زیاد باهاش در ارتباط بودم صدای من رو میشناسه.

    فک میکنم شما هم اگه وقتی مشکلی داشتی درست بهشون توضیح میدادی، پرداخت هات به موقع بود و یکم سطح توقعت از خریدی که میکنی بیش از حد نبود به چنین مشکلاتی بر نمیخوردی.


  2. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد eukhost

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
    تاریخ تاپیکتون رو دیدم + خودتون هم مطلع بودید که من اون دوره فرصت زیادی نداشتم بیام wht (با توجه به جمله آخر) .... وقتی فرصت اومدن به wht را نداشتم لابد مشکلاتی وجود داشته. پس انتظارتون از اینکه من باید میومدم به شما که نه کاربر من هستید نه هیچی رو حمایت میکردم یه خورده غیر منطقی هست. اگر کاربر من بودید و کوتاهی شده بود حق داشتید همچین انتظاری داشته باشید. من به شما پیغام خصوصی دادم اون زمان و توقع ندارم که مشکل من رو حل میکردید ولی توقع دارم که به کسی که راجع به این دیتاسنتر پرسیده بگید چون بازم با راهنمایی شما خریدی انجام میشه و بعد طرف به مشکل میخوره و اونی که گفته عالیه نیستش که جوابی بده
    در مورد اینکه میگید باهاشون مشکل داشتید فکر نمیکنم مورد شما رو بشه اسمش گذاشت مشکل. همه این ها قابل حل هست.
    اگر چیزی نیست پس چی قابل حل هست ؟ باید مشکلی وجود داشته باشه که حل بشه دیگه ؟ پس قطعا مشکل داشتم
    در مورد اینکه ساپورت دیر جواب شما رو میده یا شیفت ها با هم هماهنگ نیستن من چنین موردی ندارم. از هر 10 تیکت که ما میزنیم 9 تاش زیر نیم ساعت جواب میاد. (اکثرا که با چت یا تلفنی حل میکنیم) اونایی هم که زمان لازم داشته واسه بررسی بهم گفتن الان نمیرسیم مثلا 5 ساعت دیگه بررسی میشه
    من از طریقه ایمیل پشتیبانی میگرفتم و الانم همه ایمیل هارو دارم اگر لازم باشه میتونم بزارم تا ببینید با تاخیر چند ساعته و حتی چند روزه جواب میدادن ...
    در مورد جریمه کلا ما ایرانی ها سر خوشیم ! دوست عزیز من که حتی کارم سطح خیلی پایینتر از اونها هست چهار تا پرداخت دیر و زود میشه حساب کتابم قاطی میشه. وقتی فاکتور 10 روز قبل از موعد ایجاد میشه و زمان میزنه که مهلت پرداخت فلان روز شما چرا میخوای 3 روز اونورتر پرداخت کنی ؟ به موقع پرداخت کن که جریمه نشی .
    سر خوش ؟ واسه 2 پوند تاخیر 7 پوند جریمه زدن بعد من سر خوشم ؟ حداقل وقتی وکیل وصی مردم میشید کمی عادل باشید چون 2/5 برابر مبلغ اصلی جریمه زدن خیلی مسخرس ! به نظر من که اسمش کلاهبرداری هست نه جریمه ...
    در مورد امنیت پایین یا بالا بودن سختیش یه درخواست پشتیبانی هست که بهشون بگید من امینت دیفالت سرور برام کمه . اکانت من رو secure کنید . تغییرات لازم رو براتون میدادن. اما در کل امنیت 100% نیست در مورد اینکه بعضی از سرورهاشون امنیت پایین داره شکی نیست اما اگه یکم باهاشون مکاتبه میکردید شما رو روی سرورهای امن تر منتقل میکنند.
    در رابطه با امنیت فکر کنم چیز خنده داریه که من ازشون بخوام منو رو یه سرور امن منتقل کنند ! چون هرکسی که پول میده واسه هاست دوست داره سایتش رو یه سرور امن باشه و نیازی به گفتن نیست ...
    در مورد برگشت پول هم نمیدونم مشکلتون چی بوده که طول کشیده . من به شخصه برگشت پول به حساب تا حالا ازشون نداشتم و هر چی بوده برگشت به اکانت بوده که راحت انجام دادن.
    مشکل این بود که حدود چند هفته طول کشید تا قبول کنند پولو پس بدن و وقتیم که قبول کردن پول پس داده نشد آخرم بعد چند ماه رفتیم تو پشتیبانی انلاینشون و باالاخره متقاعدشون کردیم پولو پس بدن ...
    طی این مدت که باهاشون کار کردم مشکل حادی ندیدم که بخواد دیتاسنتر زیر سوال بره. هر چی بوده با چهار تا مکاتبه حل شده. با 4 تا از مدیران ارشدشون هم دوست هستیم تقریباً . یک اکانت منیجر هم دارم که مستقیما تلفنی و چت در تماس هستیم که مشکلات کوچیک و بزرگمون رو بررسی میکنه و حتی چون زیاد باهاش در ارتباط بودم صدای من رو میشناسه.
    خوب قطعا منی که فقط یه هاست سالیانه دارم با شمایی که چند تا سرور ازشون داری فرق میکنم و دروغی هم ندارم بگم اگر لازم هست بگید تا ایمیل هارو بزارم که چقدر ناهماهنگ بودن و از هر 10 تا کلمه 9تاش معذرت خواهی بود ...
    فک میکنم شما هم اگه وقتی مشکلی داشتی درست بهشون توضیح میدادی، پرداخت هات به موقع بود و یکم سطح توقعت از خریدی که میکنی بیش از حد نبود به چنین مشکلاتی بر نمیخوردی.
    توقع ؟ الان من دقیقا کجای حرفام باعث شده شما فکر کنید سطح توقعم بالاست ؟ 180 تومن پول برای 5 گیگ هاست ... نوشتن پشتیبانی 24 ساعته ولی ...
    البته آپتایم فوق العاده خوب بود و من از نظر فنی خیلی راضی بودم هیچ مشکلیم نداشتم ... مشکلی هم که در رابطه با پشتیبانی مطرح کردم در رابطه با پشتیبانی انلاین و یا تلفنیشون نبود ... اگر تلفنی یا انلاین بتونید باهاشون حرف بزنید قطعا زود جواب میدن ... من بیشتر اون جریمه ای که شدم خیلی زورم گرفت و احساس کردم دارن پول زور میگیرن چون ایپی 2 هزار تومن هست ولی جریمه 7 پوندی میشه 14 هزار تومن حدودا ...


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. EUKhost انگلستان هم ایران را تحریم کرد
    توسط nasour در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: April 12th, 2016, 19:40
  2. مشکل با eukhost
    توسط lvlehrad در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: May 24th, 2011, 19:30
  3. eukhost ! (نظر سنجی)
    توسط lvlehrad در انجمن سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: July 5th, 2010, 10:33
  4. سوال حیاتی در مورد eukhost
    توسط aminhacker در انجمن سرویس دهندگان خارجی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: February 13th, 2010, 01:46
  5. تجربیاتم از دیتاسنتر eukhost !
    توسط alimosavi در انجمن سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: August 19th, 2009, 06:58

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •