نقل قول نوشته اصلی توسط amirlord نمایش پست ها
با سلام خدمت کاربران عزیز
خوب گفتم تجربه ای که در زمان دوماه که از هیوج سرور سرویس داشتم رو بنویسم تا دوستان بهتر بتونن تصمیم بگیرن . خوب شروع میکنیم . توی این فروم سامان جان از هیوج سرور فعالیت میکنن و بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند و شما رو به بهترین شکل راهنمایی میکنن . توی مشکلات صورتحساب ها که خیلی خیلی به من کمک کردن و از همینجا ازشون تشکر میکنم . میریم بعد از خرید . بعد از خرید سرور رو در عرض حدود 20 دقیقه به من تحویل دادند و مشکلات فنی که داشتم رو حل کردند . زمان گذشت و در زمانی که در شهر خودمون نبودم و با اینترنت با پینگ 700 به اینترنت متصل بودم نیاز فوری شد که از طریق ریموت یکی از سرور هارو یه تغییر کوچولو بدم توش و بخاطر همین از محمد جان خواهش کردم که به جای من این کار رو انجام بده ( ازش خواهش کردم !) ولی ایشون گفتن برای این کار باید هزینه منیج اولیه 80 دلار بدید تا براتون انجام بدم . با این که این وظیفه شون نبود ولی از این نحوه برخورد اصلا خوشم نیومد ! چند بار هم از طریق پشتیبانی آنلاین با محمد جان در ارتباط بودم که حتی یک کلمه هم راهنمایی نکرد ! ممنون! خوب میریم سراغ کیفیت سرور ها . سخت افزار بسیار عالی بسته شده و همچنین پایداری شبکه توی اون دوماهی که من بودم 100% بود . همچنین پورت نسبتا خوب بود اما اون چیزی که من میخواستم نبود ، یعنی به سرور های دور سرعت دانلود مناسب نمیداد . همچنین پنل سروری هم که میدن بسیار خوب و با امکانات هست . البته بگم که دوماه پیش میگفتن سرور هامون رو کولو کردیم ، ماه پیش گفتن رک اختصاصی ، این ماه میگن فضای اختصاصی . پیشرفت رو عشقه !
حالا بگذریم . در زمان ثبت نام حتما اطلاعات fake بدین ! چون هر لحظه ممکنه اطلاعات کاربری تون لو بره ! در کل من از سرویس دهی راضی بودم ولی ای کاش اخلاق محمد جان نیز مثل سامان جان بود !!! یه پشتیبانی هم دارن به نام آنتونی ، بچه باحالیه
اگر میتونید اخلاق تند رو تحمل کنید هیوج سرور انتخاب خوبی برای خرید سرور هست .
با تشکر
با سلام.

در ابتدا از وقتی که برای این پست گذاشتید صمیمانه از شما تشکر می کنم.
شما مشکلات نرم افزاری زیادی داشتید که برایتون به رایگان حل کردیم,
شماره ticket رو هم قرار میدم که بررسی کنید :
#410981
#364509
#482717
و ....

پشتیبانی آنلاین فقط برای فروش میباشد و هیچ سوال فنی پاسخ داده نمیشود.
شما زمانی که سرویس خود را کنسل کرده بودید از ایشون در livechat درخواست کردید که به سوال فنی شما درباره vmware پاسخ ندادند و شما از این مورد ناراحت شدید.

درباره شبکه نیز بنده ticket درباره ی مشکل شما برای سرعت مشاهده نکردم.

تمامی مشخصات اشخاص بررسی شده و در صورت مشکل برخورد میشود.

درباره ی لو رفتن اطلاعات هم مدارک رو به بنده ارسال کنید بنده در اینجا پاسخگو خواهم بود.

درباره ی جناب محمد هم بنده جایی ندیدم که ایشون با شما تند برخورد کنند,
اگر بنده اشتباه میکنم بفرمایید تا دوباره تیکت های مربوط رو بررسی کنم. (اگر شناسه تیکت رو هم دارید ممنون میشم!)

درباره جناب Antonie هم خوشحال هستیم که شما از ایشون رضایت دارید.

باتشکر.