صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

موضوع: مشکل در مرحله آخر سفارش

  1. #11
    عضو انجمن Pooldar آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    104
    تشکر تشکر شده 
    503
    تشکر شده در
    183 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    نقل قول نوشته اصلی توسط Warez-Host.IR نمایش پست ها
    با سلام
    من هم همین مشکل را داشتم و این تیک را که زدم برطرف شد
    حالا از دوستان 2 تا سوال دارم
    1 - تا قبل از فعال کردن این گزینه هر سفارشی که ثبت می شد , در قسمت مدیریت سفارشات
    در قسمت Payment Status آن می نوشت بدون صورت حساب سر رسید شده ولی با این گزینه که تست کردم دیدم دیگه این نوشته نیامد و متنی با عنوان Incomplete ظاهر شد
    آیا در نوع سیکل پرداخت ماهیانه تفاوت داره , فعال بوده یا نبودن این گزینه ؟؟

    2 - در قسمت Ordering یک گزینه این چنینی هست :
    Monthly Pricing Breakdown = Tick this box to enable monthly pricing breakdown for recurring terms on the order form
    این گزینه باید تیک خورده باشه یا نه ؟؟

    موفق باشید
    1-چون من تازه شروع کردم اونو دقیقا نمیدونم تست نکردم
    2- با زدن اون تیک فقط نوع نمایش قیمت عوض میشه مثلا اینطوری میشه:
    قيمت 1 ماه - 15,000 تومان
    قيمت 3 ماه - 13,333 تومان
    قيمت 6 ماه - 13,000 تومان
    قيمت 12 ماه - 12,500 تومان

  2. تعداد تشکر ها ازPooldar به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    260
    تشکر تشکر کرده 
    430
    تشکر تشکر شده 
    277
    تشکر شده در
    204 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    با سلام ببخشید من دوباره تاپیک میارم بالا
    من همین مشکل رو تو قسمت ثبت دامنه دارم یعنی وقتی دامین رو میخوام ثبت کنم وقتی ریجستر رو انتخاب میکنم و تائید میکنم این صفحه نمایش داده میشه ممنون میشم راهنمایی کنید


  5. #13
    عضو انجمن hossein7441 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    127.0.0.1
    نوشته ها
    143
    تشکر تشکر کرده 
    48
    تشکر تشکر شده 
    275
    تشکر شده در
    169 پست

    45 پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    مشکل این یکی هم مثل قبلیه. اما حیف که به حرفم گوش ندادی. همینه دیگه به نظرتون چرا ما ایرانیا نمیایم وقت خودمون رو برای حل مشکل یکی بزاریم؟ چون به حرفت ارزش قائل نیستن. به اولی میگن اوکی تموم. ادامش رو نمیگیرن ببین که طرفت راست میگه یا نه
    یه چیزی بگم ناراحت نشیا!
    زورت میاد کاری رو که تو پست قبلی بهت گفتم رو انجام بدی؟ یعنی این قدر سخته؟ خوبه که قرار نیست آپولو هوا کنی!!
    داداش شما اگه یه بار هم که شده به حرف من گوش کن و طبق کاری که قبلا گفتم انجام بده تا ببینی من درست میگم یا دوستان (قصد توهین نداشتم). این مشکلی که هست واسه اینه که تو قالب ایمیل ایرادی هست که نمیتونه اسکریپت رو اجرا کنه واسه همین وایمیسه. اگه با برنامه نویسی تحت وب آشنا بودی میفهمیدی که من چی میگم.

    برای حل مشکل قبلی:
    به قسمت ویرایش قالب رفته و از قسمت فاکتور پیام، Invoice Created رو انتخاب کرده و و کد مقابل تاریخ پایان رو به {$invoice_date_due} تغییر بده

    برای حل مشکل فعلی:
    به قسمت ویرایش قالب رفته و از قسمت دامنه پیام، Domain Registration Confirmation رو انتخاب کرده و و کد مقابل تاریخ ثبت رو به {$domain_reg_date} تغییر بده.


    ویرایش توسط hossein7441 : May 24th, 2011 در ساعت 12:08

  6. تعداد تشکر ها از hossein7441 به دلیل پست مفید

    B.Z

  7. #14
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    260
    تشکر تشکر کرده 
    430
    تشکر تشکر شده 
    277
    تشکر شده در
    204 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    نقل قول نوشته اصلی توسط hossein7441 نمایش پست ها
    مشکل این یکی هم مثل قبلیه. اما حیف که به حرفم گوش ندادی. همینه دیگه به نظرتون چرا ما ایرانیا نمیایم وقت خودمون رو برای حل مشکل یکی بزاریم؟ چون به حرفت ارزش قائل نیستن. به اولی میگن اوکی تموم. ادامش رو نمیگیرن ببین که طرفت راست میگه یا نه
    یه چیزی بگم ناراحت نشیا!
    زورت میاد کاری رو که تو پست قبلی بهت گفتم رو انجام بدی؟ یعنی این قدر سخته؟ خوبه که قرار نیست آپولو هوا کنی!!
    داداش شما اگه یه بار هم که شده به حرف من گوش کن و طبق کاری که قبلا گفتم انجام بده تا ببینی من درست میگم یا دوستان (قصد توهین نداشتم). این مشکلی که هست واسه اینه که تو قالب ایمیل ایرادی هست که نمیتونه اسکریپت رو اجرا کنه واسه همین وایمیسه. اگه با برنامه نویسی تحت وب آشنا بودی میفهمیدی که من چی میگم.

    برای حل مشکل قبلی:
    به قسمت ویرایش قالب رفته و از قسمت فاکتور پیام، Invoice Created رو انتخاب کرده و و کد مقابل تاریخ پایان رو به {$invoice_date_due} تغییر بده

    برای حل مشکل فعلی:
    به قسمت ویرایش قالب رفته و از قسمت دامنه پیام، Domain Registration Confirmation رو انتخاب کرده و و کد مقابل تاریخ ثبت رو به {$domain_reg_date} تغییر بده.


    سلام دوست من چرا میزنی من معذرت میخوام

    کارها انجام شد این سری به این صورت در اومد


  8. #15
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    22
    تشکر تشکر کرده 
    29
    تشکر تشکر شده 
    14
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    من با hossein7441 موافقم.
    این مشکل مال قالب ایمیل ها هست که می تونید به راحتی توی تنظیمات قالب ایمیل ها اونو اصلاح کنید.


  9. تعداد تشکر ها از WHPersia.Com به دلیل پست مفید

    B.Z

  10. #16
    عضو انجمن hossein7441 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    127.0.0.1
    نوشته ها
    143
    تشکر تشکر کرده 
    48
    تشکر تشکر شده 
    275
    تشکر شده در
    169 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    نقل قول نوشته اصلی توسط B.Z نمایش پست ها
    سلام دوست من چرا میزنی من معذرت میخوام

    کارها انجام شد این سری به این صورت در اومد

    من کی شما رو زدم؟!
    اگه باهاتون تند حرف زدم میبخشید.
    مثل اینکه معلومه این قالب ایمیلتون خلی اشکال داره.
    خوب این هم باز همون مشکله
    عبارت مقابل تاریخ پایان رو به {$domain_next_due_date} تغییر بدین.
    حتما درست میشه
    با تقلا شخصیت خود را میسازید !
    و
    با تمنا شخصیت خود را خراب میکنید !




  11. تعداد تشکر ها ازhossein7441 به دلیل پست مفید


  12. #17
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    تهران ، مجیدیه شمالی
    نوشته ها
    108
    تشکر تشکر کرده 
    138
    تشکر تشکر شده 
    285
    تشکر شده در
    113 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    با تشکر از اساتید بخصوص hossein7441 مشکل حل شد 4 جا این مشکل رو داشتم 3 جاش حل شد
    و توی یکی از سیستم ها یک مشکل دیگه بوجود امد

    صفحه ی صورت حساب نصفه لود میشه دقیقا تا جایی که اولین تابع تاریخ وجود داره


  13. #18
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    22
    تشکر تشکر کرده 
    95
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    16 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooldar نمایش پست ها
    در قسمت Ordering

    تیک زیر رو بزنید

    Tick this box to not send an invoice due notice when new orders are placed
    من هرچی گشتم این گزینه پیدا نکردم
    لطفا یکم دقیق توضیح دهید
    whmcd licenss 4.5.2

  14. #19
    عضو انجمن Pooldar آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    189
    تشکر تشکر کرده 
    104
    تشکر تشکر شده 
    503
    تشکر شده در
    183 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    نقل قول نوشته اصلی توسط mrbusy نمایش پست ها
    من هرچی گشتم این گزینه پیدا نکردم
    لطفا یکم دقیق توضیح دهید
    whmcd licenss 4.5.2

    نقل قول نوشته اصلی توسط hossein7441 نمایش پست ها
    سلام
    بنده هم این تجربه رو داشتم. باید بگم که دلیل اصلی این اتفاق ایراد جزئی در کد فارسی ساز قالب ایمیل هست.
    برای تصحیح باید به قسمت ویرایش قالب رفته و از قسمت فاکتور پیام، Invoice Created رو انتخاب کرده و و کد مقابل تاریخ پایان رو به {$invoice_date_due} تغییر بدین. علامت # در قسمت کد اضافی هستش اگه پاک کنی درست میشه
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    نصیرهاست
    فروش هاست ارزان و حرفه ای با آپ تایم 99.9 درصد
    NasirHost.ir
    روش صحیحش اینی هست که دوستمون گفتند

  15. #20
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    22
    تشکر تشکر کرده 
    95
    تشکر تشکر شده 
    19
    تشکر شده در
    16 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در مرحله آخر سفارش

    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooldar نمایش پست ها
    روش صحیحش اینی هست که دوستمون گفتند
    با تشکر متاسفانه باید اعلام کنم که کد رو بررسی کردم درست بود
    آقای/خانم {$client_name}،
    صورتحساب شما در تاریخ {$invoice_date_created} ایجاد شده است.
    درگاه پرداختی شما: {$invoice_payment_method}
    شماره صورتحساب : {$invoice_num}
    مبلغ: {$invoice_total}
    تاریخ پایان: {$invoice_date_due}

    آیتم های صورتحساب
    {$invoice_html_contents}
    ------------------------------------------------------

    برای پرداخت صورت حساب خود می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :
    {$invoice_link}

    {$signature}
    منتظر کمک هستم

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •