اقای مسعودی عزیز من فرموده های شما رو بطور کامل خوندم و در مورد پاراگراف اخرتون نیز حرفتون رو قبول دارم.اما اینا باید پیگیری های لازم رو انجام بدن یا خیر؟یعنی فقط اینکه ایشون مسیج رو تحویل اپرانور بده یعنی تمام؟این یعنی سرویسشون بی نقص هست؟
تازه اونطوری که از حرفهاتون استنباط کردم امکان داره واقعا پنلشون شارز نداشته باشه و پیامک ها اصلا ارسال نمیشن این وسط من هرچی بهشون میگم اصلا اون اسیت که از یکی دیگه گرفته اون طرف اصلی هم به جای بررسی مشکل جواب صریحی میده که به مامربوط نیست ماکارمون رو انجام دادیم .خیلی جالبه واسم منتظرم سایر دوستانم نظرشون رو بگن