با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان
قبل از اینکه شروع به پست زدن تو تاپیک کنید لطفا به چندچیز دقت کنید
1-قبل از حرف زدن خوب تامل کنید
2-اختلال در نظم جاری تاپیک به وجود نیارید
3-از زدن پست هایی که باعث نرسیدن به هدف تاپیک میشه خودداری کنید
خوب میرسیم به اصل مطلب
من یه کنترل پنل ارسال پیامک از جایی گرفتم که فعلا به هیچوجه اسم اون سایت رو نمیارم و هم باهاش ارسال پیام تکی دارم هم با وب سرویس.روزانه هم بین 500تومان تا 2000 تومان بسته به یه شرایطی شاید بیشتر شاید کمتر شارز مصرف میکنم.این سایت 2 تا شماره اشتراکی داره با سری 3000 که اصلا دلاوری نمیده وقتی هم به پشتیبانی میگم دلاوری نمیده میگه مسیجات سند میشه نگران نباش.سری 1000 هم که 14 ساعت درروز دلاور نمیده اون 10 ساعتی هم که میده 50 درصد مسیجاش میرسه به مقصد 50 درصد نمیرسه
مشکل من از از 3 روز پیش اوج گرفت وقتی که من خط همراهم شارز نداشت میخواستم بدوستم بگم بهم شارژ بده من با این کنترل پنل به دوستم مسیج دادم دیدم زده ارسال شد به مخابرات با سری 1000 فرستاده بودم اما به دوستم نرسید همون پیلمک رو 20 بار حدودا فرستادم اما باز هم بهش نرسید متنو عوض کردم نرسید من شک کردم به خط خودم فرستادم نرسید ول کردم فرداش بیاد دوباره رو خط خودم به ایرانسل و همراه اول تست کردم دیدم نمیرسه.من به ساپورت تیکت کردم میگه مسیجای شما id داره یعنی ارسال شده من به فلانی میگم (همونی که اسم اون اقا رو هم نمیارم که الان 1 هفتست سر یه ماژول منو کاشته نه جواب تلفن نه مسیج نه ایمیل منو میده)فهمیدم سرویسشو با واسطه گرفته اما یه ایمیل از طرف اون اقا بهم داده که خیلی تند اون اقا گفته به ما وربوط نیست ما فقط وظیفه داریم مسیج هارو به اپراتور برسونیم و بقیه ماجراش به ما مربوط نیست
حالا اینجا ماجرا حرف منه ایا وقتی من سرویس گرفتم شما تو تبلیغات به چند نکته اشاره کردید
1-قابلیت دلاور یعنی ما تو کنترل پنل ببینیم مسیج ها میرسه یا نه(که چنین سرویسی عملا نداریم چون اصلا کنترل پنل مورد داره خطوط 3000 که اصلا دلاور نمیده سفیده جلوش خطوط 1000 هم 50 درصد روز کار میکنه 50 درصد نمیکنه
2-تضمین ارسال پیامک ها که اینم از این مجارامون
با توجه به همه این حرفا خوشحال میشم دوستان یه راهنمای کنند که من چه کنم الان