شیوه ای که ما استفاده می کنیم، مرجوعی الکی نداره، چون طبق سیاست فروشگاه ما اولا هزینه Shipping همراه با هزینه کالا دریافت میشه بصورت آنلاین و در صورت ارجاع کالا، هزینه ارسال را کم می کنیم، جریمه هم می زنیم و سپس مابقی پول را به شیوه دلخواه مشتری به او refund می کنیم. تمامی اجناس ارسالی هم از قبل کاملا بررسی می شوند تا مشکلی نداشته باشند و بسته های ارسالی هم همگی بیمه هستند و خیالمون بابت همه چیز راحته. البته فروشگاه ما Fashion Clothing هست و ارزش خرج بیشتر رو برای مشتری داره ولی اگر فروشگاهی با محصولات کم ارزش همچون برنامه های کرک شده و ... را مدیریت می کنید، بدیهی است که این هزینه ها رو مشتری متحمل نمیشه.
ارادتمند





پاسخ با نقل قول
