تو دیتاسنتر ها معمولا وقتی شکایت میشه ایمیل رسیدگی برای شما ارسال میشه که در مدت زمان مشخصی مثلا 48ساعت بررسی و رسیدگی کنید و اطلاع دهید .
طبق این رویه باید این دیتاسنتر هم همین کار رو انجام بده . به احتمال 95% همین طور هم هست . چون برای ما شکایتی در مورد نال و تورنت نشده بود دقیقا اطلاعی ندارم اما در مورد اسپم شکایت میشد و اطلاع میدادند و برطرف میکردیم
بازم اگر دوستانی که در این مورد تجربه دارند میتوانند کمک کنند.
بهترین راه هم سوال از بخش فروش یا Abuse ورلد هست.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)