برای تغییر مدیر وب سایت چه اقداماتی لازم است ؟
پاسخ : مديرجديد مي بايست ابتدا اقدام به تشکيل يک پروفايل يا نام کاربري جديد براي خود نمايد . بدين منظور بر روي کليد ثبت سايت در صفحه اصلي کليک نموده و مراحل را تا قبل از ثبت سايت پيگيري نمايد . پس از آن مديريت پايگاه اينترنتي مي بايست با ارسال يک پيام از طريق ايميل info پايگاه خود به واحد پشتيباني ستاد ساماندهي به آدرس الکترونيکي Support@Samandehi.ir طي درخواستي جهت تعويض مدير پايگاه خود ، نام کاربري مدير قبلي و مدير جديد را ذکر نموده تا اين انتقال مديريت صورت پذيرد .
منبع: پرسش های متداول |
ولی نظر من اینه که بزار به نام همون دوستتون بمونه !! اگه اتفاقی هم بیفته یقه اونو میگیرند
----------------------------------------------------------------
برای ثبت اسکن کارت ملی یا شناسنامه و ... نمیخواد؟![]()